Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Elo 15, 2018 15:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ti Touko 15, 2018 09:35 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 207
Paikkakunta: Helsinki
Tuskin maltan odottaa ääninäytteen kuulemista mutta en ihan vielä pääse kuunteluetäisyydelle, jospa ensi viikolla jos säät sallivat.. toivossa on hyvä elää :moto:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2018 20:02 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3083
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ei huono, sanoisi J.Uotinen. Sellanen raaserimpi saundi. Lookki vähän niinku Spitfiren Merlin pakosarja, ei paha siis sekään.

_________________
We have 100% snafu !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Touko 24, 2018 06:38 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 875
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. H2:n Tulikuumat sivuputket Kartano-ensiesittelynsä jälkeen aiheuttivat juurikin sen verran pahennusta kuin mitä tarkoitus olikin, puhumattakaan somessa lauotuista itsestäänselvyyksistä ja tietävistä kommenteista, mitä tulee erinomaisen mahdolliseen tehonlaskuun. Eihän siinä lisäys mikään pääasiallinen tarkoitus ollutkaan vaan joutavanpäiväinen puuhastelu ja mahdollinen kauhun herättäminen puritanistisimmissa piireissä. Erikoisuudentavoitteluakaan unohtamatta. Tulkoon nyt vielä kerran mainituksi, että ei sieltä voima lopu, vaikka kyllähän se täällä tiedetään. Tässä alkaa vähitellen pääsemään lähelle sitä Martti "Huuhaa" Innasen harrastusta, mitä tulee hauskanpidon määritelmäänsä. Jos joku sen tietää ja haluaa täällä julki tuoda, niin on hyvä vaan, sillä...
No kas, osuu se omallekin kohdalle, sano. Kartanolle eilen toimeuduin ja syystä jotta Honda-ilta oli, niin luonnollisesti Aidolla Asialla, koskapa se CBX 1000 on vieläkin hankkimatta, vaikka sellaisenkin asian olen oikein päättämällä päättänyt 39 vuotta, 11 kuukautta ja 22 päivää sitten. Yhteistyöhalukkuutensa matkaan pääsyn suhteen oli odotettua, siihen lienee kyllä jotain osuutta pari vuotta vanhalla polttoaineellaankin, mutta pihi poika yrittää sen ensin ajaa loppuun. Se kun on ihanan kallista tällä hetkellä. Aivan sinut en kanssaan ole, pitääkö sitä käynnistäissä ryypyttää vai ei, arpapeliä on se. Mutta tätä se ei ole ennen tehnytkään ja nyt se teki sen taas. Nimittäin ei siedä tyhjäkäynnillä vilkkua se. Vauhdissa kyllä, mutta liikennevaloissa odotellessa vilkku päällä se sammui kuin saunalyhty. (Joo kyllä, ei ollut ensi kerta) Ja vaikka kuinka polki, niin eipähän syttynyt. Kunnes antoi ryyppyä, siis kuumalle koneelle. Silloin jyrähti papattamaan kuin Aito Asia konsanaan. On tuo italialainen temperamentti jotenkin niin rotto i goglioni. Virran vähyyden vielä ymmärrän, mutta miksi ihmeessä kuumaa konetta tässä tilanteessa pitää ryypyttää? Tässäpä siis mitä oivallisin tilaisuus kanssaeläjille toimia Huuhaa-sedän elämänfilosofian mukaisesti. Varsinkin jos vielä sanon että oli sillä ylevää ajella...

Mutta tässä vielä muistutus, miksi H2 pakoputkiromantiikan uhriksi joutunut on, siitä voi vetää omia johtopäätöksiään kukin tykönään. Mutta jotta paremmin ymmärtääsittä...


Liitteet:
PICT3922.JPG
PICT3922.JPG [ 182.5 KiB | Katsottu 125 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Touko 31, 2018 06:55 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 875
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kevään, (mitä tulee kalenteriin katsottaessa), toinen Kartanoajelu H2:lla suoritettu. Nyt ei kai alan todellisten asiantuntijoiden mieli järkkynyt kuten vielä pari viikkoa sitten, jolloin some oli suorastaan räjähtää. Syrjäkorvalla kuunneltuna tietämystä H2:ten suhteen tuntui siellä silti riittävän (jäsen Raato tietää ainakin miltä taholta) ja määrätynkaltaista viihdettä riitti siinä samalla. Varmaankin detonoi rankasti, mutta silti menohalujaan piti yrittää hillitä parhaansa mukaan, aina yritti joku tulla takavalot edellä vastaan. Eipä tuo mikään maanmainio taajama-ajokki ole, joten olkoon nyt odottelemassa kesää toistaiseksi, näitä ulkoilutettavia riittää liiankin kanssa. Semminkin kun bensakin loppui paluumatkalla ja aivan hyvä asia oli se, uusi bensa tankissa tuskin tilannetta enää paljon pahentaa. Sitä vain ei tiedä riittääkö menovesi enää lähimmälle tankkauspisteelle asti. Mutta, kuten lienen joskus kanssaihmisiä tylsistyttäen todennut, moottoripyörä saattaa todellakin olla tympeä ja hauska samanaikaisesti. Tympeys korostuu kaupunkinopeuksissa pintakaasulla ja vertaansa vailla oleva hauskuus alkaa kaasukahvaa käännettäessä. Lapsetuskohtauksilta ei voi välttyä ja aina liikutaan epämukavuusalueella. Ilmaruuveja kai olisi syytä taas kääntää vähän pienemmälle.
Ai niin, ei päivää jottei harmia, vilkkuongelmia oli H2:ssakin. Ei, eivät koko pyörää sammuttaneet tyhjäkäynnillä, vaan lakkasivat kokonaan toimimasta. Melko harvakseltaan ovat tämän kevään muutenkin välähdelleet, mutta nyt lopettivat kokonaan toimintansa. No, en nyt tänään lähde asiaa sen syvällisemmin tutkimaan.


Liitteet:
H2 30.5..jpg
H2 30.5..jpg [ 198.48 KiB | Katsottu 78 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com