Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Huhti 09, 2009 19:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Tuohon kilpi juttuun sen verran,kävin vakuutuksen tekemässä Ta-204:seen,sanoi vakuutus yhtiössä että kumma kun on auto samalla tunnuksella.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Touko 20, 2009 05:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo,kevään ajokokemukset melko vähäisiä ovat,mutta sehän ei liene mitään uutta. Kulku on viime syksystä parantunut ja röpellys vähentynyt kun sitä ilmanputsarin panosta vähän muokkailin.Etupää on ollut kuin yhtä puuta,ehkäpä se X-100 10W30 ei ollut paras mahdollinen valinta öljyksi,eilen vaihtelin sinne jotain Motulin 10W20 oikeaa etuhaarukkaöljyä,tuskin se ainakaan jäykisti sitä.Ja se öljytilavuushan on sitten 170 ml per putki,jos tuolla tiedolla nyt kukaan mitään tekee.Samaten olen ihmetellyt,miksi takahaarukan etuosa ja etujalkatappien seutu on ollut aina jotenkin öljyinen.Syykin selvisi,öljysäiliön tarkistussilmä oli löysällä ja sieltähän se valutteli pikkuhiljaa öljyä,joka kaiken sotki.
Mikään krapulapäivän ajopeli ei ole se,mutta menettelee hupailutarkoituksissa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 05:39 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No niin, enpäs nyt tiedä taas oikein mitä ajatella muuta kuin että Hyvinkäällä sitä asuu hienoja ihmisiä, eilen löysi F11 sieltä uuden hyvän kodin ja kevään sekä alkukesän ajamattomuussuunnitelmat menivät uusiksi. Nyt en ole enää enskamiehiä, tuntuu vielä vähän oudolta kun se omistuksessani oli liki 19 vuotta. Ja mikä kummallisinta, kun se nyt liki kuukauden oli myynnissä, tunti Hyvinkäälle siirtymisen jälkeen tuli uusi puhelintiedustelu siitä, muutenhan oli hiljaista koko ajan. Toivottelen mukavia yhteisiä hetkiä uudelle omistajalle Isooketterä F11:n kanssa. Ei osaa päättää oliko tässäkään mukana taas järjen hiventä, mutta turha rypistellä enää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 06:24 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
^ uutta matoa vaan koukkuun. Onhan nyt aikaa toimeentua valakoseen polkupöyrään!

...ja kolmanteen "kawa-saagaan"

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Syys 25, 2012 07:38 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
Terve vaan kaikki,
minä talutin talliini tällaisen keltaisen F11 mallin. AV:n kanssa jo tuossa muutama tieto siitä vaihdettinkin ja tästä ylläolevasta tekstistä selvisi sitten melkein kaikki loput! Pyörä on alkuperäisessä kunnossa enkä ajatellut sen ulkoasuun koskeakkaan, ropataan nyt tekniikka kuntoon joka en enempi omaa aluetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Syys 25, 2012 12:40 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Tervetuloa vain tänne Kawa-hahmojen pariin, täällä ei ylenkatsota etenkään merkkiharrastajia ja vaikka muut japanilaismerkit pientä ilkikurista huomattelua osakseen saavatkin, niin hyväntahtoista on se. Mieltä askarruttaviin asioihin saa yleensä selväpäisen vastauksen, tietoa ei pihtailla jos sitä vain suinkin sattuu löytymään. (Vaikkakin täältä kyllä puuttuvat ne todelliset valtakunnanviisaat joita muilla foorumeilla tuntuu riittävän enemmän kuin mitä laki sallisi). F11 on kyllä niin pahuksen nätti pyörä ja joko entisöidyn tai hyvinsäilyneen osalta muuan eteläpohjalaisosakauppias totesi sen olevan huonon harrastuskohteen, maantiellä sillä ei viitsi pitkästi ajaa ja metsään sillä ei enää raaski mennä. Tulihan se aikoinaan kohtalaisen tutuksi ja saa sillä huoltoasemalla kavereita, melkein kuin H2:lla, paitsi että jokaisella jututtajalla, kaverillaan tai naapurillaan ei niitä ole ollut siihen malliin kuin mitä H2:ia kuuluu olleen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Loka 04, 2012 07:57 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
huomasinpas jotakin outoa pyöräni mittareissa. Nopeusmittarin numerot on valkeat ja rpm mittarin numerot lime-vihreät.
Ja nopeusmittarissa lukee mph, mutta asteikko ylettyy 140 asti. Käytäjän käsikirjassa on kuva josa on myös mph teksti ja asteikko vain 100 asti. Voisiko olla niin että nopeus mittari olisi vaihtunut jossakin vaiheessa? Se on tosin juuri samanoloinen kuin rpm mittari.??
No katsellaan sitten joskus mitä numeroa viisari oasoittaa kun kelaan maksimaallisen vauhdin minimalisen kiihdytyksen jälkeen :yesyes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Loka 30, 2012 06:35 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Olin liikkeellä Tuusulan suunnalla ja kun ylimääräistä aikaa oli, käväisin kurkkimassa Tuusmotorin ikkunan takana, liike kun oli jo tuohon aikaan sulki. Siellä peräseinällä näytti olevan keltainen F11, ainakin siltä etäisyydeltä siistiltä peliltä näytti se. (Lukuunottamatta sitä roiskeläppää joka etulokarista näytti roikkuvan!). Siltä etäisyydeltä oli vaikea mennä sanomaan, oliko kyseessä alkuperäinen vai entisöity yksilö, mutta mukava näkyhän se on aina. Tunnustaako joku omakseen vai onko ko. liikkeen omaisuutta se?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Loka 30, 2012 11:23 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Saattaapi olla peli, jonka Japo hommasi Korson suunnalta. Japohan on Tuusmotorissa sivuhommissa ja on sinnepäin joitakin vanhoja kunnostettuja japseja toimittanut. Jos kyseessä on arvelemani pyörä niin sen osti Sumekolta M.Pynnä uutena.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Marras 12, 2012 09:41 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
Mites tuon F11:n vetoketju/ratas hommat? Hyvin pikaisella haulla ei tarjontaa oikein löytynyt. Kai nyt jossakin muissa malleissa on samanlaisia ketjupyöriä ja eikös ketju ole 525?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Marras 12, 2012 11:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, 525 on ketju se. Tuossa liki parikymmentä vuotta sitten ostin rattaat Stormilta, se meni jotenkin niin, että olisikohan eturatas maksanut 25 markkaa. 45-piikkinen takaratas oli jotakuinkin satosen, samoin 49-piikkinen. 47-piikkinen olikin puolet halvempi kuin edellämainitut, joten arvata saattaa minkä valitsin. Ja välitykset tuntuivat aivan liian tiheiltä. Ebay.com:ia kannattanee tarkkailla, (siellä tarjottelevat ainakin eturattaita joiden väitetään sopivan useampaankin malliin, A1, S1, F8, F11 jne). Ebay.de taas tarjottelee vaijereita, tiivisteitä ja stefoja suht edullisesti. Stormin nykytarjonta nettisivuilla rattaiden osalta on näköjään jäänyt vähäksi, mutta mistä sen tietää kun paikan päällä käväisee tiedustelemassa, josko jotain vielä vaikka löytyisikin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Tammi 02, 2013 12:56 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Näinköhän sitä saisi kyseenalaisen kunnian olla vuoden ensimmäinen jaarittelija? No kumminkin, tuli mieleeni vielä tapaus F11:n kanssa puuhasteluista muutaman vuoden takaa. Sain Etelä-Pohjanmaan suunnilta tietoa, että sieltä löytyisi uusi pakoputki F11:een. Menin toki katsomaan, F11:n putki ei ollut se, Kawasakin stanssauksin kylläkin ja omituisella tekstillä "KS 250". Erinäisiä Kawa-opuksia selailtu on ja aiheen ympäriltä KVG:täkin on käytetty, mutta mistään ei ole tullut vastaan lisätietoa ko. mallista. Onko kukaan muukaan koskaan kuullut moisesta? KE 250 on kyllä joskus vastaan tullut, lienee F11:n seuraaja se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Maalis 07, 2013 16:00 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
Mites tuon F11:n etulokari. Edellinen omistaja oli hommannut tuohon pyörään lasikuidusta tehdyn replican, tietääköhän kukaan kuka noita olisi aikanaan tehnyt/teetänyt . Lokari on vissiin säilytyksessä ollessaan vähän vääntynyt eikä näytä enää palautuvan muotoonsa.

AV, jossakin sanoit keltaisen olevan RAL???? sävyä, voitko virkistää muistia, kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Maalis 08, 2013 06:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
RAL 1021, on vain pintavärinä huonosti peittävää ja vaatii sen takia peittävämmän keltaisen tai valkoisen pohjavärin. Ikään kuin muistelisin jonkun joskus, ja nimenomaan lasikuidusta tehneen noita etulokasuojia. Olisikohan joku peräti VMPK:n puolella kauppaillut tarpeettomaksi jäänyttä lasikuitumuottiakin. On vain jo vuosia siitä. eBayn kautta voi joskus myös löytää etulokasuojan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Maalis 08, 2013 21:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Yhden lasikuitu miehen muistan teki mulle nortoniin tankin ja satulan ja oli homissa siellä Kawa maahantuonnissa korjaamolla Mosanmasa tietää etunimi on terho.Saatta olla että jutuilla on yhteys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: La Maalis 09, 2013 10:22 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Kyseessä luultavasti Terho Keskevaari, harrastaa classickisailua. Hänellä on tietääkseni tekeillä Samurairaaseri. Luulen, että on nykyään töissä Mopo-Sportissa, monitaitoinen mies.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Su Maalis 10, 2013 01:21 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Joo niin se on Terholla ne harvinaiset Bridgestonet?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Huhti 23, 2013 07:48 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
kevätpäivän kunniaksi sain potkaistua "keltuaisen" tulille. Hienostihan tuo ränkättää(?). Koeajo on vielä suorittamatta kun etuvalo ei ole paikoillaan. Joku ,varmaankin arkkitehti, joka ei ymmärrä sähköstä senvertaa kuin minä on vedellyt kummallisia johtoja ja yhdistellyt värejä omavaltaisesti.
Onkohan niin että ajovalot palavat vain koneen käydessä ja kun virtalukosta on käännetty kaksi napsua ja vielä valokatkaisija laitettu päälle? Toisin kuin käyttöohjeessa kuvataan niin vasemmassa katkaisijassa on kaksi kytkintä, niissä tosin ei lue mitään mutta ilmeisesti toisesta valot päälle ja toisesta pitkät. Takavalo syttyy kun virtalukosta pistää kaksi napsua vaikka kone ei käy.
Kun peli jäi seisomaan niin tietty bensahana tihkuttaa läpi kiinni asennossakin. Ilmeisesti hanan sisällä oleva muovinen holkki on on kutistunut ja falskaa läpi. mahtaakohan tuo turvota bensan vaikutuksesta tiiviiksi vai pitäiskö kokeilla bilteman "stefojen pehmitysainetta"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Huhti 23, 2013 13:05 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Taisipa olla valojen kanssa juurikin noin, käynnissä pitää olla, muuten eivät pala ne . USA-malleissa ei ole sitä kahvakatkaisijaa, sitä en tiedä oliko virtalukkonsa erilainen. Omassani vaihdoin vain suosiolla rakenteluvaiheessa bensahanan O-renkaat uusiin, (muistaisipa vain mistä ne tilasin, Reproduction Decals, ehkä?), ja tuollaista vaivaa siinä ei sittemmin ilmennyt.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 24, 2013 08:18 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
juu kyllä minäkin laiton ysin tiivisterinkulat hanaan jotka löytyi Stormilta, täytyy hakea letkuun joku ruohonleikkurin irtohana.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2014 14:54 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 20:17
Viestit: 9
Sattuipa silmiin tmi MACH:in fb-sivuilta kuva jossa on ilmeisesti tammikuussa maalattu kelttiäisen tankki ja sivukoppa.
Onko joku palstalaisista laittamassa tällaista uuteen iskuun?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com