Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 14:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 05:50 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Vaikea sanoa,kaikenlaiseen nyhertelyyn(ruuvinpäiden kiillotusta yms. sellaista tuhertelua) on mennyt varmaankin miestyöpäiviä. En ole oikein osannut laskea,koska hupailumielessä olen tätä tehnyt. Mutta enemmän tai vähemmän aktiivisen puhastelun merkeissähän tässä kulahti n. 1½ vuotta. Jos autotalli olisi,niin vähän pikemminkin hoitunut olisi se. Kaiken olisi paremmin voinut jättää levälleen,nyt piti useasti Rouva Viitalan valvovan silmän alla siivota jälkiään.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 19:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
riepu kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kysyn: mitä arvioit työtunteja kuluneen? Tiedän, että tuollaisissa hommissa niitä menee tuhottomasti, mutta siksipä juuri kysynkin - yleissivistystä nääs.


Kysyin taannoin kawerilta että paljon meni rahaa projektiin ja se sano et kaikki mitä oli ja uskon että AV.lläkin on mennyt varmaan kaikki (vapaa-aika) :P

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 16, 2008 04:44 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No ei nyt ihan,viime kesänäkään en tehnyt oikeastaan mitään asian edistymiseksi.Talvi oli onneksi taas pitkä.Yleistä vätystelyä oli sekin,mutta joskus sain sellaisia erinäisiä touhuamiskohtauksia jolloin valmistakin tuli yllättävän paljon.Tavaratelineen sovittaminen(F6:nhan oli se alunperin),se vei aikaa ja vaati syntyperältään hidasjärkiseltä (myös äkkipikaiselta ja pitkävihaiselta) turhankin paljon miettimistä. Mutta melko siedettävästi nyt istuu F11:een se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 16, 2008 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 12:27
Viestit: 23
Kyllä vaan, toi sun tarakkasi kruunaa koko hoidon. Mistäs keksit tommosen siihen ympätä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Huhti 17, 2008 04:36 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Olen joskus muistaakseni tarinoinut siitä kaverin F11:sta,jonka hän osti elokuussa -79.Kaverilla ei ollut vielä ikää eikä minua tarvinnut yleensä kahta kertaa kuskiksi pyytää.Siinä samaisessa pyörässä,(YJ-244) oli tuollainen siro ohutputkinen teline ja siitä oli päähän jäänyt se.Kyllä on tullut tuon tyyppiset telineet aina rompepäivillä tarkkaan syynättyä,mutta joskus tuntui siltä että se kaverin pyörän teline oli ainut laatuaan maailmassa. Eikä tuohon voinut ajatellakaan muun tyyppistä,tavallinen Tower,(jos sellaistakaan nyt olisi F11:een sopivaa mistään löytänyt,kenenkään listoilla sellaista ei ollut),olisi sopinut siihen suurinpiirtein yhtä hyvin kuin oksennus suuhun.(Tai jälkiasennustuuliklasi nakupyörään :'' ). Tuokin on lähinnä koriste,en siihen suuriakaan lastaisi.Stormilla joskus oli luetteloissaan tuon mallisia,mutta en tähän hätään muista,oliko F11:een.Sen muistan että Kingiinkin niitä olisi ollut saatavana. Tämähän oli F6:n,pahoittelen raiskausta mutta se nyt meni kai hyvään tarkoitukseen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 23, 2008 19:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 18:49
Viestit: 65
Paikkakunta: Pohjoislappi 99950
On hienoa työtä.
Ihan palailee nuoruus mieleen.

_________________
Nine-ou-three-cc A4
**
Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 25, 2008 05:10 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitos taas kerran.Tuska ja vaiva ei kuitenkaan loppunut kuvien ottoon ja MR-lausuntoon. Viime sunnuntaina oli suuri ensikäynnistyspäivä.Jo kolmannella potkulla tuli ensimmäinen takapotku ja seitsemännellä kone heräsi eloon.Ryyppyä muuten vaatii kylmänä aina se.Ilokseni sain huomata,että kaksi epäilyksenaihetta,öljypumppu ja jännitteensäädin toimivat.Samoin melkein kaikki valot ja äänimerkkikin.Vaan yksikään vaihde ei mennyt päälle eikä ajovalo toiminut.No kiva kiva.Siinä jo tuli valokäämin kuntoakin epäiltyä ja vedeltyä ilmaa hampaitten välistä.Sen vaihto ei sitten muuten houkuttelisi metriäkään.Pariin kertaan on kytkinkoppa irti ollut ja nyt toimivat vaihteetkin ja kunhan lampunkopan sisällä kahden johdon paikkaa vaihdoin(lue:pistin ne oikeisiin liittimiin),niin johan tuli valkeus.Mielenkiintoista on se,että virtalukko täytyy kääntää toiseen pykälään(night-asento) ja vielä valokatkaisijasta pistää valot päälle.Amerikanmalleissa ei valokatkaisjaa ole lainkaan,homma hoituu vain em. virtalukon käännöllä.
Savutus on muuten aivan kiitettävää luokkaa,seosbensa kun tankissa on ja vielä öljypumppukin sitä tavaraa lisää lykkää.Mieli tekisi kunnon koeajolle,vaan mihinkäpä sitä kilvettömällä ja vakuutuksettomalla pyörällä voisi lähteä.
No,tiistaina pitäisi katsastusmiehelle toimeutua sitä näyttämään,musta kilpi konttorilla odottaa. Pajan lattia muuten kiiltelee öljytahroista mukavasti,ei se astia oikein koskaan osunut sille kohdalle,mistä öljy yllättäen alkoi valumaan,vaikkapa silloin kun vaihdepolkimen akselin pois otti.On siinä nuohoamista...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 08:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Melkoosen mukavia uutisia kaikille.Eilen suuri katsastuspäivä oli.F11 sen muuten läpäisi,mutta paperillisesti ei.Sama AKEn lakimies joka papereille vihreää valoa helmikuussa näytti,ei tehnytkään sitä enää eilen.Joten,nyt olisi museotarkastettu F11 jota ei saa rekisteröityä nimiinsä! :jump: :jump: :jump:
Tikkurilan A-katsastukselle sen verran pisteitä,että katsastusmaksun,50 euroa,palauttivat,koskapa vastinetta sille saanut en.Tiedoksi nyt vielä kaikille,kymmenen vuoden omistussääntö ei päde,jos ajoneuvo on vielä rekisterissä!!!!!!! Joku ei ole joskus rekisteröinyt sitä nimiinsä,eikä poistanut,joten tällaisessa tilanteessa vaaditaan katkeamaton luovariketju.Ja sellainen asia kuin vuosipoistot,(esim. maksamattomien vakuutusten takia)on historiaa.Siellä se nyt vaan roikkuu kai maailman tappiin asti viimeisen rekisteriin merkityn omistajan nimissä.
Tilanne on nyt sitten se,että F11:a ei Maunulassa tänä kesänä nähdä,vaikka sellainen vankka suunnitelma olikin. Pahoittelen tätä viivästystä,katsellaan ensi kesänä uudelleen.Rauhoitan tilanteen F11:n osalta tähän enkä enää jaarittele aiheesta,ainakaan isommin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 13:47 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Woi paska, en woi muuta sanoa :mur: ...
Sywimmät osanottomme!!!
Nyt sitten jahka toiwut tuosta shokista niin eipä tuossa muu auta
ku etsiä runkoa jonka paperit on kunnossa...
Aletaans kaikki talkoilla etsimään AV:lle runkoo 8) ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 16:11 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Pääsetkö sä silti ajamaan Imatralle näytösratakierroksen? Ei kai siihen kilpiä tarvita, vai?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 16:24 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
riepu kirjoitti:
Pääsetkö sä silti ajamaan Imatralle näytösratakierroksen? Ei kai siihen kilpiä tarvita, vai?

Villi veikkaus että tarvii... :oops: Ei taida olla suljettua aluetta. Myös .org in puolella vääntää kättä ko ovatten menettäneet korttinsa ja eivät pääse "ratapäivillle" kortittomina. :P

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 16:47 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Kawa LTD kirjoitti:
riepu kirjoitti:
Pääsetkö sä silti ajamaan Imatralle näytösratakierroksen? Ei kai siihen kilpiä tarvita, vai?

Villi veikkaus että tarvii... :oops: Ei taida olla suljettua aluetta. Myös .org in puolella vääntää kättä ko ovatten menettäneet korttinsa ja eivät pääse "ratapäivillle" kortittomina. :P


Kilparata on AINA suljettu alue eli ei tarwii olla rekisterissä joten woi ajaa 8) ...
Ajokortittomuus on sitten erijuttu :mrgreen: ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 20:28 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
KooJii kirjoitti:
Kawa LTD kirjoitti:
riepu kirjoitti:
Pääsetkö sä silti ajamaan Imatralle näytösratakierroksen? Ei kai siihen kilpiä tarvita, vai?

Villi veikkaus että tarvii... :oops: Ei taida olla suljettua aluetta. Myös .org in puolella vääntää kättä ko ovatten menettäneet korttinsa ja eivät pääse "ratapäivillle" kortittomina. :P


Kilparata on AINA suljettu alue eli ei tarwii olla rekisterissä joten woi ajaa 8) ...
Ajokortittomuus on sitten erijuttu :mrgreen: ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-

Ahaa, no joka päivä oppii jotain uutta.. Tänään tämmöistä :yes:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 23:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 10, 2006 10:35
Viestit: 82
Paikkakunta: RIKSU
AV kirjoitti:
Sama AKEn lakimies joka papereille vihreää valoa helmikuussa näytti,ei tehnytkään sitä enää eilen.Joten,nyt olisi museotarkastettu F11 jota ei saa rekisteröityä nimiinsä!
...kymmenen vuoden omistussääntö ei päde,jos ajoneuvo on vielä rekisterissä! Siellä se nyt vaan roikkuu kai maailman tappiin asti viimeisen rekisteriin merkityn omistajan nimissä.

Jee, pykälänviilaajat rules! :serla: :spank: Ja maailma pelastuu...:mur:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 05:11 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Nou hätä,kyllä runkoja riittää,toinen jopa erittäin kiero,se kaikkein paperillisin,kuten tämän jorinoinnin alkutaipaleella tuli jaariteltua.Nyt ei vain oikein riitä virtaa sen kanssa nyhertelyyn,ehkä tuossa kesälomien jälkeen sitten. Ikävintä tässä kaikessa,(vai tuntuiko se vain siltä?),oli kun sillä suljetulla alueella vappuajelua suorittelin,oli sen toimivuus.Yleensähän nuo projektit vaativat kaikenlaista viilailua kulkeakseen hienosti,tämä ei.
Vähän kuitenkin tuppaa nyppimään,ei voi mitään. :evil:
Ja ei,sitä ei valitettavasti Imatralla nähdä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Heinä 17, 2008 08:53 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo,palataan taas tähänkin aiheeseen.Runko olisi Transiitissa odottelemassa vielä viimeisiä puhdistustoimenpiteitä,ensi viikolla olisi vakaa aikomus saada siihen maalit päälle. Paperit on taas kerran käyty näyttämässä katsastuskonttorilla. Tähän löytyy AKElta joskus -93 tilattu mikrofilmin kopio,josta selviää entinen omistaja sekä se,että pyörä on ollut rekisteröitynä Suomeen.Entinen omistaja on vuonna -85 poistanut sen rekisteristä ja luovutustodistus löytyy.Ja se surullisenkuuluisa 10 vuoden omistustodistus.Vieläkin kuitenkin epäilyttää,mitähän ne tällä kerralla keksivät...,Mr Walker on tuossa elokuussa lupautunut kovennettuun osienvaihtourakkaan apuriksi ja kai ne päivässä vaihtaa,ellei se vallan tupakinpoltoksi mene koko touhu.Asennusvettä ei kylläkään ajateltu käyttää.
Jorinoin lisää jos aihetta ilmenee,vielä ei siis ole luovutettu.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Heinä 17, 2008 21:31 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
ONNEE AAVEELLE :jump: ...
Olet saanut hetken tauon jälkeen kipinän takasin ähwän suhteen 8) ...
Asennuswedestä puheenollen:
Waihdettiin kawerin talliin uusi nosto-ovi tuhoutuneen tilalle, siis sellanen
joka on kai wiidestä palasta ja kulkee kiskoja pitkin :mrgreen: ...
Eikä siinä menny ku noin wiikonpäiwät mut kiwaa oli :beer: ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Heinä 24, 2008 09:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitosta vaan.Sunnuntaina harrastin nelisen tuntia teräsharjausta,polveenkin osuin vain kerran,teki aika makeaa.Runko sai toissapäivänä pohjamaalin päälleen ja tänään pitäisi toimeutua sen kimppuun pintamaalauksen merkeissä.Hienoinen takaisku eilen oli se,kun yritin käydä siihen tilaamassa alkuperäistä kilpeä. Mopojen rekisteröintipakko my ass,rek.no TJ-271 olikin jo käytössä jossain moperissa! No,mikään ainutlaatuisen hieno kilpi tuo ei olisi ollutkaan,joten kai sitä johonkin M-alkuiseen on tyytyminen,pääasia että mustapohjainen olisi se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Heinä 24, 2008 19:22 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Käwispä zäkä ja saisit kilweks MAV-11 :mrgreen: ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Heinä 24, 2008 19:57 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
KooJii kirjoitti:
Käwispä zäkä ja saisit kilweks MAV-11 :mrgreen: ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Kawerilla on ELR 1100 vuosimallia 1984 ja sen rekkari on AV-84 se vois olla AV.n Loosoniin osuva :yes:

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Heinä 25, 2008 07:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No tuollainen rekisterinumero riittäisi jo melkeinpä ostoperusteeksi. Asiasta toiseen,runko sai mustan RAL 9005-sävyn eilen päälleen ja on aivan kelvollisen näköinen,siinäpä nyt rauhassa kuivukoot.Kierteitä kun vähän siivoilee,niin kelpaa siihen sitten osat ruuvailla.Ei tässä oikein malttaisi odottaa,mutta mikäli kaikki menee suunnitellusti,(ei ihan aina ole kyllä käynyt niin),siinä tapauksessa kolmen viikon päästä pitäisi liikenteessä olla sen.Vaikka pientä se on vähän yli viidentoista vuoden rinnalla,mitä laitteen hankkimisesta on kulunut :mrgreen:

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Elo 12, 2008 10:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kuulkaas,jotenkin tuntuu siltä että ihme on tapahtunut,kuva kertokoon enemmän.Tässä yhteydessä julkisesti kuitenkin vielä suuret kiitokset Mr Walkerille avusta viime lauantaina,erittäin mittavana apuna siinä rungonvaihtotyössä oli hän.


Liitteet:
ME-707.jpg
ME-707.jpg [ 29.95 KiB | Katsottu 18189 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Elo 12, 2008 11:22 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Vilpittömät onnittelut Työn Sankarille! :jump: Olkoon ME-707:n alla asfaltti kuumaa ja metsäpolut kurattomia! :moto:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Elo 12, 2008 18:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Hieno juttu ONNEA :!: onko muita projekteja tallin perukoilla että saadaan taas lueskella :?:
Toiset saat aikaiseksi toiset ei :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Elo 13, 2008 05:38 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitosta vaan. Olisihan siellä se vanhuudenturva H2,jota olen ajatellut ensi talven maalausprojektiksi,Hanscilta v. 2001 kun siihen teippisarjan ostin,joten ei senkään kanssa ole kummemmin hätäilty.Mutta olisi siinä paljon muutakin kuin pelkkä peltiosien maalaus,joten pitää nyt vielä vähän miettiä...
Koelento tuli tehtyä eilen F11:lla,tuppaa röpötellä joten ei se nyt vielä aivan valmis ole sekään.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Elo 13, 2008 11:11 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Eilen kävi pihassa hieno F11 ja tyytyväisen oloinen kuljettaja. Aika läheltä piti Imatran kanssa, olisi ollut hieno siellä AV:n harvinaisuutta esitellä. Edellisen kerran samanlainen F11 seisoi samalla paikalla 35 vuotta sitten eli ehti vettä virrata Vantaassa melkoinen määrä tällä välin. Otin pyörästä muutaman kuvan, jos vaikka saisi siirrettyä tänne foorumiin. Ajatukseni on laittaa kerhon omille sivuille otsikko, jossa esitellään kerholaisten ansiosta jälleen liikenteeseen palanneita "uutuuksia", joita emme ole kymmeniin vuosiin nähneet. AV:n F11 saa aloittaa aiheen kunniamainintojen kera, kunhan saan sen aikaiseksi!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Elo 13, 2008 15:30 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Hieno homma AV, toinen kerta toden sano :jump: ...
Onnee niin maan perrruusteellisesti 8)
Tuo Mosanmasan juttu että AV ekana kunniamainintoineen on todellakin ansaittu juttu :!:
Moni olisi sen ekan grande catastrofaalen jälkeen lyöny hanskat naulaan :'' ...
Mut jotenkin tuo AV:n periksiantamattomuus on aistittawissa joka kuuluu
hänen perusluonteeseen johtuen synnyin maanosastaan :wink: ...
Niinhän se menee että mitä eroa on pohjalaisella ja terroristilla :?
-Terroristin kanssa pystyy neuwotteleen... :mrgreen: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Elo 13, 2008 19:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Mekkä kysyi Raadolta imatralla siinä laulupaikalla ja (myös bemaristeja kateltiin) vauhti oli kova Mutta kuka on tuo mies No sehän oli AV.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Elo 14, 2008 05:40 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,kyllä minä olen aivan oikeasti olemassa.(Ja Imatran Japsistara-paraatin hitain,mutta lippuhan oli komea ja erittäin asiaankuuluva)Mutta hyvät toverit,nämä lukemani ylisanat pistävät melkeinpä punastelemaan.Kiitos kuitenkin kannustuksesta.
Ja ei,tarkoitus ei ollut missään vaiheessa lyödä hanskoja tiskiin,pienen hengähdystauon tuo asia vain sen ensimmäisen katsastusvastoinkäymisen jälkeen vaati.Ja näin kun on syntyperältään hidasjärkinen(järki kulkee sellaisissa kahden kilon klimpeissä),niin piti miettiä,miten tästä selviäisi mahdollisimman vähillä vaivoilla. Ja kun olin tämän projektin loppuunsaattamisen päähäni saanut.Melkoista sählinkiä oli tuo alkuviikko ja sitten kun yritin pitää lupaustani,että majalle olisin sillä lähtenyt niin jopa s-na pudotti vettä koko illan.No,josko ensi viikolla sitten.Kattellaan nyt sitten vaikka kuvia kun ei parempaankaan pystytä.
Sen verran pitää vielä jorista,että kun nyt tänä kesänä on tullut kolmella erilaisella pyörällä ajeltua,tuppaa mennä sekaisin niitten luonteesta.XJR:hän vääntää hyvin(olisikohan kuutioilla jotain merkitystä asiassa?),RD 125:ta pitää huudattaa ja nyt F11:lla yritin ajaa kuin RD:llä,mutta se huudattaminen oli aivan turhaa,sehän vääntää sillä n. 28:lla Newtonillaan ihan mukavasti.Eikä sitä juuri porattuna saisi edes yli 4000 rpm:n käsikirjan mukaan huudattaakaan ensimmäisen 800 km aikana.Milloinkahan sekin kilometrimäärä tulee täyteen? :P


Liitteet:
Poikas-lippu.jpg
Poikas-lippu.jpg [ 26.75 KiB | Katsottu 18186 kertaa ]
Kawa-040.jpg
Kawa-040.jpg [ 42.83 KiB | Katsottu 18206 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Huhti 09, 2009 17:00 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Eilisellä kävelylenkillä Maunulan majalla bongasin pari kawaa, joista toinen AV tekele. Hyvältä näytti luonnossakin niinkuin kuvissa :jump: :moto:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com