Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 02:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rojekti alkoi
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 21:56 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
H1 rojekti käynnistyi, koskahan valmistuu...
Tähän asti varovaista osien irroittelua. 2 pyttyä irtosi mutta viimeinen vielä
pistää vähän hanttiin.
Mistähän kannattais kysellä tuota ilmanputsarilta kaasareille vievää putkistoa,
näyttää olevan puhki sieltä täältä ?

Pari kuvaa: http://i122.photobucket.com/albums/o254 ... G_1525.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o254 ... G_2937.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 23:08 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Onkos se "heinähanko" jokapuolelta vai perinteisesti keskeltä siitä keskipytyn imuohjurin pystykiinnikkeiden kohdalta alapuolelta murtunu,
näkyykö läpi vai vain pintamurtumaa :?
Sitä vois kysellä naapurista Ruåtsista Spinnin Wheelista tai Ebosista.
Kolmas lähistöltä Norjasta MC Partnerista, Tai Briteistä Rick Brett, Z-Power
ja sitten ne saksan putiikit... Ebay ja niin edelleen...
Jos se ei oo pahasti korppuuntunu ni vie se johonkin rengasliikkeeseen näytille josko sen sais kemiallisesti vulkanoitua.
Aikoinaan kun olin rengashommissa niin tuli korjattua kokeeks talvikenkien pohjat (kumiva) em.tavalla ja kestivätkin vielä 8) ...
Prkl kun en nyt muista minkä merkkistä irrotusainetta meillä on töissä
mutta toimii vähä saatan..... tavalla :shock: ...
Pytyt on varmaan stanu koossa joten eipä muuta kun Jyväskylän rompetorille tammikuussa!!!
Sinne tullee eräs myyjä jolla on uusia mäntiä H1:een, ei alkuperäisiä vaan
tarvikkeita merkiltään Comete muistaakseni...
Jos meinaten ovathäntä pilalle syöpyneet...
Kyllä ne normiajossa toimii mut isot pojat jotka ajaa lujaa (kilpaa)
sanovat noita uudenvuoden tinasta valetuiks...
Onko muute oranssit osat maalinhionta tahnalla kunnostettavissa vai onko
pahoja ruostevaurioita että uusiks menee???

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 23:26 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Helvetin nätti viissatku

Onhan siinä vähän jynssäämistä mutta kutakuinkin kaikki näyttäisi olevan tallella joten rahan menoa ei ole kauheasti tiedossa. Aikaahan tuohon kyllä saa kulumaan mutta siipäpä se. Palkitsee kyllä sinäpäivänä kun saat pelin nippuun.

Onnea projektille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: jep jep
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 23:35 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Rompetorille ollaan menossa. Tuo vulkanointi vois vaikka onnistua. Sopisi suunnitelmiin muutenkin, tällä hetkellä vielä tahtotila säilyttää tuosta pyörästä kaikki mahdollinen alkuperäinen osa on aika korkealla.
Myyjä muisteli keskipytyn poratuksi, saas nährä, kun saan männän käteen niin mittaillaan...

Sähkökuvat ja korjaamokäsikirja olis hakusassa kans.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 23:47 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Katoppa tuossa pari pykälää alaspäin tässä 2T-osiossa ni Jarru on laittanu linkin kuvastoihin...
Ja jahka työelo taas alkaa ni otan sulle joitakin kopioita 8) ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Varaosakirjat
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 23:52 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Tuli imuteltua z-powerilta kaikki, jos vaikka sattuis kompastua hookakkoseen tai äskakkoseen joskus. Korjaamokäsikirja tekis silti eetwarttia, noissa varaosakirjoissa ei ole kiristysmomentteja jne.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 31, 2006 01:09 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
KooJii kirjoitti:
Katoppa tuossa pari pykälää alaspäin tässä 2T-osiossa ni Jarru on laittanu linkin kuvastoihin...
Ja jahka työelo taas alkaa ni otan sulle joitakin kopioita 8) ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 03, 2007 11:42 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Itse ostin kaasarien ja ilmanputsarien välisen putkiston n. 5v. sitten täältä: http://www.purplehazeracing.com Ei ollut halpa, mutta oli ainakin uusi! Halvalla sitä tuskin saa mistään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 05, 2007 13:33 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 05, 2007 10:33
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
HooYkkösiin tehdään repro-osia jo Euroopassakin - varsinkin kumiosia - joten niiden takia ei ihan Ameriikkaan saakka tarvitse enää ostoksille lähteä.

Kawautunut voi ottaa meikäläiseen yhteyttä sähköpostilla tai privaviestillä. HooYkkösiin löytyy aikasten lailla tavaraa: uutta ja käytettyä. Jonkinmoinen korjaamokirjakin saattaisi olla kaupan. Se on tosin rumpujarrullisiin HooYkkösiin, mutta tekniikkapuolelta tepsii H1B:hen.

Muuten - rekisterinumero tuntuu etäisesti tutulta - onkohan tuo Kawautuneen H1B kotoisin alunperin Tampereelta? Jos näin on, niin oli joskus kunnia ajella tuolla pyörällä useampaankin kertaan. Silloin, kun se vielä oli täydessä iskukyvyssä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Rojekti alkoi
ViestiLähetetty: La Tammi 06, 2007 22:55 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
En tarkkaan tiedä rakkaani aikaisemmista suhteista. Porkkalan niemeltä hänet noudin. Edellinen omistajan vaihdos oli ollut syyskuussa 1988.

Väliaikatietona 1 pytty edelleen jumissa. Öljupumpun suojakotelo oli joskus hajonnut ja hitsattu/liimattu kasaan. Sisäpuoli näytti tältä:

http://i122.photobucket.com/albums/o254 ... G_1362.jpg

Onneksi naapuripajalla alumiinihitsari jos ei itte saa kuntoon...

Missäs teidän mielestä kannattais teettää kromausta. Lapuan patruunatehdas on täälläpäin vissiin ainoa. Muita ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 08, 2007 10:53 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 05, 2007 10:33
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Mitä kromaamiseen tulee, niin kosolti onnea vaan matkaan. Jos mikä on vaikeaa vanhan pyörän/auton elvyttämisessä entiseen loistoonsa, niin se on tässä tasavallassa juuri kromaaminen.

Ei sillä, etteikö paikkoja saattaisi löytyäkin. Perusprobleemit ovat vain hinnat, toimitusajat ja laadun heittely.

Mutta jos jollakulla on hyvä paikka tiedossa, niin tänne vaan tietoa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 22:30 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:36
Viestit: 9
Paikkakunta: Vantaa
Tosiaan näyttää hyvältä aihiolta, osiltaan lienee lähes täydellinen.
Kyllä siinä hommaa riittää, käytännössä kaikki pitää purkaa ja
käydä läpi. Älä hätäile pytyn irottamisen kanssa, liuottele, liuottele ja yritä
saada varovasti edes liikahtamaan, silloin olet jo voiton puolella, stanu pytty kun on arvossaan.

Tehtaan käsikirja sekä varaosakuvasto löytyy, samoin uusia ja käytettyjä osia, mahdolliset yhteydenotot yv:nä, kiitos.

Jos pyörää museorekisteriin aikoo, niin kannattaa hankkia uusi imupuolen kolmihaarakumi. Siinä asiassa ei pitäisi sen jälkeen olla murheita missään muodossa.

Onnittelut tyylikkäästä projektista ja varaudu pitkään puurtamiseen, joka palkitaan viimeistään upeina soundeina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 23:51 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Kannattaisko sillai pikkasen avittaa lämmöllä sen pytyn suhteen, kaikennäköisiä voiteita väliin tietysti mutta vaikka kuumailma puhaltimella pikkasen mäntää lämpöiseksi niin sais pientä laajenemis supistus reaktiota aikaiseksi :roll:


Katos jäsen H1 on palannut "talvi"uniltaan 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 10, 2007 00:10 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Jep jep. Liuotushoito on käynnissä eikä kiirettä ole, on tuossa sen verran muutakin touhua. Olis kiva saada kone pyörimään ennenkuin rungosta irti repii. Tuota Jampperin lämpöhoitoa oli aikomus koettaa ja jos ei auta niin
liotetaan lisää. Sitten kun hermot menee, "kevyt" taputtelu koivuklapilla alkaa...

Laittele H1 yv:tä mitä sulla on ja hinta-ajatusta.

Kawaillaan asiaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 10, 2007 12:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 05, 2007 10:33
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Hyödyllistä imuroitavaa löytyy netistä aikasten lailla H1:eenkin.
Esimerkiksi vaikka tuolta voi aloittaa:

http://www.kawa3.com/

_________________
# The Kawasaki Triple - The Antichrist of Motorcycles #


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 10, 2007 20:09 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 05, 2007 10:33
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Ja varsinainen imurimiehen unelmahan taas löytyy täältä:

http://kawtriple.com/mraxl/

_________________
# The Kawasaki Triple - The Antichrist of Motorcycles #


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2007 23:15 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Waan mitäpä kuuluu Kawautuneen H1 projektille?
Olis kiwa kuulla aiheesta 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: H1 ROJEKTI
ViestiLähetetty: Pe Helmi 23, 2007 15:20 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
On ollut jäissä. Nyt ihan kirjaimellisestikin. Työt painaa liikaa päälle ja tallikin roudassa :( . Osoitekin kerkis tuossa muuttua.Kawakirjat vieläkin hakusassa. Ei tässä paljoa muuta kun Classic Bikea lueskellaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H1 ROJEKTI
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 17:33 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 05, 2007 10:33
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Kawautunut kirjoitti:
On ollut jäissä. Nyt ihan kirjaimellisestikin. Työt painaa liikaa päälle ja tallikin roudassa :( . Osoitekin kerkis tuossa muuttua.Kawakirjat vieläkin hakusassa. Ei tässä paljoa muuta kun Classic Bikea lueskellaan


Taitaa tämä projekti olla edelleenkin jäissä, tarjoilin huhtikuussa vähän kaivattua tavaraa, muttei ole mitään kuulunut :?

_________________
# The Kawasaki Triple - The Antichrist of Motorcycles #


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com