Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Huima esitys!
ViestiLähetetty: Pe Joulu 22, 2006 13:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 10, 2006 10:35
Viestit: 82
Paikkakunta: RIKSU
2-tahtimiehet, käykääpä kurkkaamassa: (Sivun alalaidan Sininen Ilmestyskirjan Peto!) :shock: :shock: :shock:

http://www.vmpk.fi/forum/index.php/topic,16906.0.html

klikkaa kuvaa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Huima esitys!
ViestiLähetetty: Pe Joulu 22, 2006 14:21 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
http://www.vmpk.fi/forum/index.php/topic,16906.0.html

Allen Millyard niminen heppu noita kawoja rakentelee show mielessä, on tehnyt 5 sylinterisiä 2-t, nyt näköjään 7sylinterinenkin versio on olemassa, sekä Z1 mosasta modattu V-8 ja möhköstä V-12!!
Viime vuonna oli ranskan ebaylla myynnissä uskomattoman hieno sininen 420cc 5-sylinterinen Allenin rakentama kawa, kone oli kahdesta 250cc rakennettu, hinta oli niin kova etten nyt muista kun että ei mennyt kaupaksi.

Jos oikein tulkitsin niin Allen kokosi 250cc 2t-kawan koneen 9 tunnissa käyntikuntoon, hienot on soundit!! :P :P :P
VIDEO

Eihän tätä nyt täällä kysytty, postasin vaan tänne kun en tuonne foorumiin tohdi :shock: :shock:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 23, 2006 01:19 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Vakuuttavaa.

Näin joulun alla kun ei ole parempaakaan tekemistä niin jäin miettimään miksi 5 tai 7 sylinteriä? Eikö olisi päässyt helpommalla kun olisi päätynyt siihen että olisi kylmästi liittänyt kaksi moottoria rinnan eli 6 sylinteriä mutta jostain syystä on pitäydytty parittomissa luvuissa.

Kuvasta ei oikein saa tolkkua mutta ilmeisesti vitonen on toteutettu niin että jommalta kummalta puolelta keskimmäistä sylinteriä on pantu moottori poikki ja siihen väliin on sovitettu kaksi sylinteriä lisää.

Kolmepyttyinenhän on näppärä 2T:stä puhuttaessa siinä mielessä että kampuran kaulat on 120 asteen kulmassa toisiinsa nähden mutta vitosessa päädytäänkin lukuun 72 astetta mikä aiheuttaa ongelmia siinä mielessä jos halutaan että jokaisen sylinterin työtahti on samalla etäisyydellä toisistaan ja moottori olisi olisi sitäkautta dynaamisesti tasapainossa mutta se ei onnistu jos kampura katkaistaan vaan jommalta kummalta puolelta keskipyttyä vaan käytännössä sen joutuisi tekemään uusiin puihin kokonaan.

Niin tai sitten se on katkaistu molemmilta puolilta keskipyttyä ja väliin on liitetty lisäsylinterit molemmin puolin jotka jollain kumman konstilla on sitten taas liitetty toisiinsa halutulla astekulmalla.

Saatanan turhaa miettimistä minunlaiselta tahvolta syystä että itse ei koskaan pääse tuolle tasolle että voisi ruveta moisia tekemään mutta tyhmä ihminenkin voi joskus edes pähkäillä miten viisaammat saa ihmeellisiä asioita toteutettua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 23, 2006 14:12 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
joppe kirjoitti:
.......Näin joulun alla kun ei ole parempaakaan tekemistä niin jäin miettimään miksi 5 tai 7 sylinteriä? .... mutta jostain syystä on pitäydytty parittomissa luvuissa.,.


:idea: No tietysti siksi, ettei kadunmiehen tarvitse muuttaa kantaansa, etta kakstahtikawan KESKIMMAINEN manta aina palaa puhki tai leikkaa kiinni... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 23, 2006 14:44 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
joppe kirjoitti:
Vakuuttavaa.
Kuvasta ei oikein saa tolkkua mutta ilmeisesti vitonen on toteutettu niin että jommalta kummalta puolelta keskimmäistä sylinteriä on pantu moottori poikki ja siihen väliin on sovitettu kaksi sylinteriä lisää.


Lainattua tietowa

2½+2½=5

Kuva
Kuva

Z1+4
Kuva

Z1300+6
Kuva

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com