Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 03:07

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: KAWA VIDEO
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 10:43 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 20:50
Viestit: 90
Paikkakunta: IMATRA
Löysin tommoisen wideopätkän. Nyt ihmetyttääkin mikä etu on sylinterin helman lyhennys ja sitten wielä mäntään kaksi REIKÄÄ :?
Kaweri kyllä siinä kertoo, mutta kun tuo lontoo ei oikein suju :oops:
Hyvin tuntuu ottawan ainakin kierroksia :yes:
Jos nyt joku woisi kääntää niin olisi wähän wiisaampi :roll:
Toiwotaan, että linkki aukeaa :P


http://video.google.com/videoplay?docid ... igKcxpnxAw

_________________
TRIPLE -72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KAWA VIDEO
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 20:25 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 11:29
Viestit: 16
Paikkakunta: Joensuu
Onhan tuossa aika reippaasti viilattu ainakin ohivirtauskanavia. Ilmeisesti parantaa hengitystä (ja tehoa) korkeilla kierroksilla, samoin kuin vaikkapa pakoaukon suurentaminen ylöspäin. Samalla tehokas vetoalue kapenee. On vähän niin kuin vaihtaisi nelitahtiin kireämmän nokan. Ei tuo Hooykkösen tehokas vetoalue vakionakaan kovin lavea kyllä ole. Saattaapa pian nopea eteneminen vaatia tiheämmin välitettyä laatikkoa. Voitelureiät oli kaveri porannut mäntiin!? Tuo "power jet" systeemi kohokammion pohjasta kaasuluistin putsarin puolelle ei oikein kolahtanut, mikä lie ajatus siinä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KAWA VIDEO
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 21:39 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 20:50
Viestit: 90
Paikkakunta: IMATRA
Joo, kyllä näkyy ainakin woitelu pelaavan kun noin rankasti sawuttaa :P Samaa itsekin ajattelin tuosta kohokammion letkusta, jos nyt waikka ajatellaan, että bensapinta "nousee" liian ylös mitä sen ei pitäisi tehdä niin letku imee ylimääräiset imuaukkoon ja ilmiöhän on sama kun ajaisi ryyppy päällä :? :? No, hän tekee näin ja siinä on sitä "jotain" :P

_________________
TRIPLE -72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KAWA VIDEO
ViestiLähetetty: Ma Kesä 02, 2008 19:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 18:49
Viestit: 65
Paikkakunta: Pohjoislappi 99950
Jees, toi voitelureikä tosiaan pakoaukon sivun ja huuhtelun väliin eli kriittinen paikka 2-tahtareissa. Eikä muuten vaikuta savutukseen.

Sylinterin helman lyhennyksellä ei muuta virkaa ollut kun avartaa huuhtelua alhaalta, tosin tuolla kohtaa virtaus on jo ulkoseinällä eli noin paljoa ei olis tarvinnut nostaa.

Noi tuon aikaiset 2-t koneet on niin matalavireisiä, että melkein mihin tahansa koskee, niin aina tulee lisää kyytiä.
Syykin on selvä, eli ajoviimajäähdytys. Tehoja noista saa ulos, mutta lämpöä ei saa hukattua.

Vertailun vuoksi vakio moottorikelkan 780cc nestekone lykkää 145-150hp ja tappiin vedettynä n. 200-205hp.
Road Race koneista puhumattakaan.

Edelleen Power Jetti on ollu jo 30 vuotta Roadrace radoilla, jonkin verran myös kelkoissa.
Toimii säädettävänä lisäpääsuuttimena, eli ei tarvii kaasareita purkaa pääsuutinjumpassa, lisäksi sumuttaa bensan paremmin kun tulee kahdesta rööristä. Toimii, mutta vaatii vähän perehtymistä.

_________________
Nine-ou-three-cc A4
**
Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KAWA VIDEO
ViestiLähetetty: Ti Kesä 03, 2008 13:31 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 20:50
Viestit: 90
Paikkakunta: IMATRA
Oukei :P

Mulle riittää kyllä ihan wakiowiritteinen :P

_________________
TRIPLE -72


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com