Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 14:56

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Huhti 09, 2013 20:57 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Noniin...
Historian siwut awautuu hitaasti mutta warmasti... 8)
Kuten z1-900 kirjoittikin niin tuo tyyppiyksilö on hänellä pelastettuna ja palaa jonain päiwänä takaisin asfaltille. :jump:
Ja samoissa owissa kiitän z1-900:sta saamastani informatiosta että ZN kilpinen Hookakkoseni on alunperin A0-20.
Ja tänään selwisi sekin CKCF:n nestori Mosanmasalta että tämä
AO-20 on ns."000-sarjan" 0-yksilö!!!
Eli suuret kiitokset myös Mosanmasalle!!! :jump:
Lienee sanomattakin selwää että tähän mennessä tämä yksilö on ollut
silmässäni tawallinen H2 mutta nythän sille syntyi mielenkiintoinen historia... (waraosiksihan tuon kawerilta ostin...)

Nyt kun wielä selwiäisi 00 ja 000 pyörien rekkarit runkonumeroineen
niin olisi hieno juttu ja muutenkin olisi muKawa kuulla näiden yksilöiden waelluksista, onko ne edelleen hengissä wai...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 10, 2013 06:09 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No tottavie, kyseessähän on sitten tavallistakin merkityksellisempi H2! Muuttuvatko suunnitelmat jotenkin, siirtyykö se varaosastatuksestaan huolimatta projektiasteelle?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 10, 2013 06:59 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Katohan Koojiillä kävi hyvä zägä. Hienoa että H2 historia alkaa hahmottumaan.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 13, 2013 20:10 
Poissa
Hamsteri
Hamsteri

Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 20:59
Viestit: 117
Paikkakunta: riihimäki
Ehtoota! Juu ei oo mullekka selvää nuo muiden 0 sarjan pelien tiedot. Vaikka oon mä yrittäny vähän listailla, että miten noita on tullut aikanaan tänne. Melko paljon niitä kuitenki tuntuu olevan.

Tänään luovuin yhdestä h2 projektista. No uudessa kodissa siitä varmasti tulee hieno!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 14, 2013 11:53 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Ja tämä myyntitieto tuskin on aiheuttamatta spekulaatioita kullekin tykönään siitä jotta kuka lieneekään uusi omistaja? Se meille joskus valjennee...,kai.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 15, 2013 05:29 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
AV kirjoitti:
No tottavie, kyseessähän on sitten tavallistakin merkityksellisempi H2! Muuttuvatko suunnitelmat jotenkin, siirtyykö se varaosastatuksestaan huolimatta projektiasteelle?



Näin tulee tapahtumaan. 8)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 16, 2013 14:04 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Noniin!!!
Poikkesin kaapuntireissulla tilaamassa ZN:ään
ne alkuperäiset AO-20 kilwet!!! :jump:
Tosin ensin jouduin tilaamaan Trafilta historiikki paketin
jossa ilmenee tuo AO-20 sillä kats.konttoreiden tietokannassa
ei näy wanhempia tietoja. ;)
Ja perinteisesti hommasin ne KAUS:in kautta
jossa lopuksi ystäwällisesti ilmoittiwat soittawansa
kun se saapuu!!! 8)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 04, 2014 22:33 
Poissa
Hamsteri
Hamsteri

Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 20:59
Viestit: 117
Paikkakunta: riihimäki
tähän aiheeseen jotakin uusia käänteitä, 000 pyörän entistä omistajaa Imatralla haastateltu.. Lisää myöhemmin jahka jotain selviää..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 29, 2014 09:59 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Niin, enpäs tiedä kuinka vahvoin sidoksin viikonloppuna kuulemani tarinat tähän liittyvät, mutta sotketaan soppaa. Joo, tuli käytyä Savojärven telttakokoontumisessa ja jututettua muuatta herrasmiestä jolla on ollut Sumekoon -70-luvun alussa kytkös. Tarinoittensa mukaan Sumeko ei tuonut H2:ta maahan kuin yhden erän ja senkin vuonna -72, eli kun on aina puhuttu niistä kolmesta vm -73 H2A:sta, niin onko ne tuonut joku muu taho maahan, (hajanaisia huhujahan liikkuu Pietarsaaren suunnilla toimineesta epävirallisesta maahantuojasta) vai ovatko ne Sumekolla kokeneet uudelleensyntymisen väriosien vaihdolla? Myynnissähän -72:ia, (kuten omani) oli vielä -73 eli ylivuotisina ja liekö ollut sen jälkeenkin. Nimittäin kaikkia ei viety läpi käsien 1972. Eikä Sumeko kuulemma ollut edes kovin innokas niitä enää myymäänkään, kun erilaiset tarinat H2:n vaarallisuudesta olivat korviinsa kantautuneet. Sen verran kertojaa tunnen vuosien varrelta, etten oikein osaa miestä suunnattomana scheissenjauhajana pitää ja tuskinpa hänellä siihen syytäkään lienee. Vaikka juttumies parhaasta päästä muuten onkin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 30, 2014 14:12 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Tuohan on mielenkiintoista ja voipi hyvinnii pitää paikkansa - se kolme tai viisi kappaletta, lähteestä riippuen, H2A:ta joiden piti olla Sumekon tuomia ei ole kukaan koskaan kaiketi varmuudella nähnyt tai päässyt runkonumeroista tarkastamaan. Ja "virallista" kannaottoa ei kai Sumekolta ole saatu.

Sitävastoin on nähty omistajankin itse -73 malliseksi uskomaa H2:sta H2A:n kultaväreissä ja raidoituksella. Ja vielä omistajan mukaan alkuperäväreissä. Runkonumeron vilkaisu paljasti tuonkin yksilön ilmiselväksi -72 malliksi. Ja toinen urbaani legenda kertoo myöskin noista ylivuotisista myymättömistä joita Sumeko "väärenteli" -73 mallisiksi.

Retkeily selkeästi avartaa!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2014 09:58 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Niin niin paljon puhetta..Kyllähän kaikki "virallisesti" maahantuodut pyörät JOSSAIN papereissa on,vai? :eitieda: Itelläkin yks härveli on ollut.

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 17, 2020 13:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Tämä historiallisesti sangen mielenkiintoisena alkanut ketju on jäänyt hiukka unhoon. Aina se vaan jaksaa ihmetyttää, onko H2A:ta, (kawaltava runkonumero 23xxx tai suurempi, tarkistan tarkan aloitusluvun vielä tänään), ainuttakaan maassamme ns. Suomipyöränä? Vai ovattenko vain -72 H2:sista väriosain vaihdolla kullanväriseksi modernisoituja? Mennäpä tuolta korkeimmantiedonlaitokselta (lue; some) kysymään, niin ehdoton totuus varmasti löytyisi...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 18, 2020 07:23 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Paatoksellinen todistelu jatkuu, vaikka ei mistään kätketystä valtionsalaisuudesta kyse olekaan, tämä tietous löytyy Roy Baconin mainiosta "Sunrise to Z1"-opuksesta;
"THE" H2 -72 runkonumero alkaen H2F-00001>, (kenelläköhän lie tuo ensimmäinen ja onko hengissäkään enää?)
H2A -73 runkonumero alkaen H2F-23671>
H2B -74 runkonumero alkaen H2F-32201>
H2C -75 runkonumero alkaen H2F-42547>(loppunee ymmärtääksein sinne 47000:n paremmalle puolelle)

Niij´jotta joo, siitä vaan H2-vertaistukiryhmäläiset rungonnumeroita tutkimaan emäputken vaiheille, liekö sitten löydös laadultaan suruinen vai iloinen, jää kunkin omaksi pääteltäväksi. Mutta vieläkään ei voi välttyä siltä vaikutelmalta, etteivätkö ns. "Suomi-H2A:t" olisi Sumekolla väriosin "tuunattuja" -72:ia. Kovin olisin mielissäni, jos olen väärässä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com