Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 06:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Su Joulu 30, 2018 16:49 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, hiljaistapa on. Mitähän tuota jos...
No niinkun nyt muka varoja olisi, mutta josko H2:n alustaa päivittelisi 17" pyörillä sun muulla mauttomuudella, siinä samalla Tulikuumien pakoputkien kanssa. Niin, siis mistähän, (ZZR, ZX-6R ehkä?) Kawasta olisi hyvä lähteä liikkeelle ja mikä olisi tähän tarkoitukseen sopiva teurastettava? Ja halpuuskaan ei haittaisi. USD-keula ulkonäöllisesti saattaisi kovin miellyttää. Monoperäistä ei olisi tarkoitus tehdä, kai joku tässä tunnetaan joka iskarin korvakkeet alumiinihaarukkaan hitsattua saisi. Emäputken laakerin ulkomitta taisi olla 48 mm. Korjatkaa oi jos olen väärässä ja muitakin vallattomia ehdotuksia tehdä saa. Ja kaikki tämä siksi kun tuolla somessa tiesivät H2:n ajo-ominaisuuksien moisesta toimenpiteestä vielä entisestäänkin huononevan. Tempting...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 31, 2018 07:47 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
ZRX 1100 komponenteilla voisi saada näyttävän yhdistelmän. Keula sinä tosin on perinteinen, mutta sen voisi saada pienemmällä työllä sorvattua sen omilla T-kappaleilla USD:ta helpommin.
H2 uhrattaisiin silloin ala T-kappaleesta ohjausputki, joka hitsataan ZRX:n oman tilalle. Näin ei tarvitsisi laakerimuutosta omaan runkoon tehdä.
Ketjulinjan joutuu offset rattalla 530 tai 525 jakoiseksi vaihtamaan. Takaiskarin yläpäät joutunee pidentämään tahi jopa paikkaa vaihtamaan, jotta rungon peräpää ei nouse aivan ylettömästi. Alapäässä ketjulinja rajoittaa iskarimuutoksia, antaisin niiden olla alkuperäisellä paikallaan jo ulkonäöillisistä seikoista johtuen.
Swingin akselissa joutuu pohtimaan sitten joko holkittaa ZRX:n laakereille H2 oma akseli, jolloin ZRX:n swingin putkea joutunee kaventamaan ja laakeripesiä syventämään tahi H2 runkoputkia levittämään ja kairaamaan akselireijät ZRX:n akselikokoon sopivaksi.

ZRX:n 3 puolaiset olisivat tyylikkäimmät vanteet ainakin omasta mielestäni.

Ebay lienee paras ja halvin koko keulan jarruineen ja takahaarukkoineen hankintakanavaksi. Suomen romiksilta noita tuskin tarvitsee etsiä, saati pyörän omistajilta, ellei edullisesti koko pyörää satu löytämään.
Saksanmaalta voisi kilvettömän saada edukkaasti.

Tähän tyyliin itse tekisin, mutta toivotan onnea myötähäpeän kera projektille.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 31, 2018 07:56 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Joo kyllä, voi herraisä sentäs. No jos oikeenpäin keula kelpaa niin mulla olis joku rotevahko setti olemas. Higgyjä että vissihin tarvitte kun on ne omat.... :mrgreen:

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 31, 2018 08:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Hyvä kun tuli puheeksi, älkää nyt ainakaan ensi töiksenne niitä Higgspeedejä mihinkään hukatko, voihan olla että niistä saatetaan joskus vielä sarvia kalistella. Ja varmaankin ZRX olisi hyvä kapine tähän tapaukseen haaskattavaksi. Haaveilun asteella on kaikki vielä, mutta jos se olisi keskikoulussa oppiaineena ollut, niin yksi kiitettävä numero siitä päästötodistuksesta löytyisi. Nyt ei niitä ole.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: To Tammi 03, 2019 12:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 19:34
Viestit: 24
Paikkakunta: Pori
No mutta nyt täällä suunnitellaan vallan maukkaita. Tuli pari juttua mieleen, ensin että mistä, itse olen vastaavaan tarkoitukseen osia hakenut purkaamosta, koska siellä hyvä vertailla ja mittailla osia. Tästä läheltä "Moottoripyöräpurkaamo Korvanto" olen saanut osia jopa kotisovitukseen, kannattaa kysellä kun kaikki osat ei ole purkaamoiden nettisivulla.
Tuo rexin keula olisi todella tyylikäs 6 mäntäisine jarruineen. Yrittäisin saada sen sopimaan holkittamalla tai teettämällä uuden ohjausputken H2 mallina käyttäen, helpottaisi jos joku jostain kumman syystä haluaisi joskus entistää H2:sen kun alkuperäiset osat jää ehjänä hyllyyn.
Takapää sitten, tottahan me muistetaan että aluhaarukkaa ei saa muokata hitsaamalla jos säännöt ei ole lähiaikoina muuttuneet. Haarukka rexissä on kyllä komea, mutta mahtaako alatuki jäädä Higgyjen "koska Higgyt tai vastaavat erillisillä vaimentajilla ja näkyvillä tig saumoilla on ainoat uskottavat tehontuojat" tielle. Katselisin zephyr tai muu stereoperä haarukoita. Jos muutoskatsastus ei ole ongelma, niin sitten vaikka zx9r:n haarukka, hitsaa iskarien alapäät haluamaansa kohtaan ja avot, sopii tyylikäs 3 puolainen vanne ja jarru suoraan paikalleen.
Niin miksi ei samalla ysin väärinpäin keulaa laittaisi?
No mutta projekti kuulostaa hyvältä, ei muutakuin pyörä pukille ja tekemään. Kesällä Merikarvialla nähdään tulokset.

_________________
KZ 1300 -79

GPZ1100 -84 sumo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: La Tammi 05, 2019 20:04 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä ja joo ei. Ylhäisen syntyperän aiheuttaman hidasjärkisyyden takia ei tämän asian toteutus ole vasta kuin suunnitteluasteella. Eli ei ensi kesään mennessä mitään tapahdu. Semminkin kun ei tälle vuodelle enää mitään kannata aloittaa, jää vielä kesken. On tämä jo niin pitkällä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: La Tammi 05, 2019 22:36 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 19:34
Viestit: 24
Paikkakunta: Pori
Tosi on, tämä vuosi on mennyttä. Mutta tehdään Merikarvialla illalla selkeet suunnitelmat ja piirustukset mistä on sitten helppo toteuttaa :yesyes:

_________________
KZ 1300 -79

GPZ1100 -84 sumo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ke Tammi 16, 2019 08:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Tuolla "Finnish Vintage Kawa"-somessa näytti olevan Jurvan Kynäilijälle vertaistukea sangen mallikkaan kuleksijan muodossa. Näköjään jollakin muullakin on niin siivoton sielunmaisema, että on H2:n valkeudella "pilannut" kuten varsin yleisesti suvaitsevaisessa somessa mainittavan näkee.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Su Elo 04, 2019 08:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Reissu Koskenkorvalle tuli tehtyä ja Rehupiikles nähtyä. Pumppu oli kovassa lyönnissä. Ja nytten sitten on yhden sortin hetkellinen mielenhäiriö korjattu eli Higgspeedit ostettu takaisin. Olivat kyllä muutaman vuoden kelpo hoidossa jäsen Kawautuneella, mutta ymmärrystä riitti hällä luopua niistä kun olin tässä vuosia aktiivista katumista pitänyt yllä. Loppukesä kyllä kiinalaisvalmisteisella pyhällä kolminaisuusröörillä mennään mutta vätystelyn ollessa korkeimmalla mahdollisella tasolla, ne korvatkoot ikuisessa suunnitteluvaiheesa olevat tulikuumat pakoputket. Eli ovatten kotona ja mukavaa on se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Elo 05, 2019 10:44 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Joo kyllä, Higgyt vaihtoi omistajaa. Mettärahoja kun oli tarjolla reilu määrä. Koristakoot alkuperäistä kantajaansa ja sitten kun niihin AV kyllästyy niin mulle taas :kontrahti: .

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: To Elo 08, 2019 23:58 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 19:34
Viestit: 24
Paikkakunta: Pori
Loistavaa, nyt vielä 17" mustat supermoto vanteet. :jump:

_________________
KZ 1300 -79

GPZ1100 -84 sumo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: La Elo 10, 2019 20:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Christie- yhtyeellä oli aikoinaan kappale "If only". Elikkä katsotaan josko vaurautta ja viitseliäisyyttä vielä joskus siunaantuisi.....

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Elo 12, 2019 11:42 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Hupsutelkaa ny vaikka näin. Joo kyllä.


Liitteet:
hieno h2.jpg
hieno h2.jpg [ 153.64 KiB | Katsottu 25172 kertaa ]

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Loka 28, 2019 17:18 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Tulipahan käväistyä Tuusulassa UG-motorsilla lauantaina ja mitä luultavimmin sieltä olisi saanut ostaa alustanpäivitystarviketta. Mutta kyllä on olo kuin Martti Servolla ja Irwin Goodmanilla konsanaan, eli taitanee H2-hupsuttelu sekä muu vehtaaminen rajoittua Higgspeedien takaisinvaihtoon. On ne tuollaiset haaveet enemmänkin tekijämiesten hommia. Tallitilakin on tällä hetkellä rajoitetunomaista. Mutta mistäpä tuota koskaan tietää vaikka istumakohtaukselle löytyisi jokin vaihtoehto...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Pe Marras 01, 2019 09:50 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Nettimotoa silmittelin. Oli yksi H1 ja yksi H2 myyrä. Hintapyyntönsä kovin lämmittivät mieltä. Oikein mukavaa, kuten lienen joskus aiemminkin todennut. Sitä saattaa tulla jopa luuloihin omistuksistaan. Sano. Toteutuvatko kaupat noilla pyynneillä, onkin sitten eri asia.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Helmi 10, 2020 17:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Syystä jotta kalenterihan näyttää jo sen sortin lukemia, että kevääseen on alle kolme viikkoa, on pikku pakko heräillä talvihorroksestaan. Niinpähän tänään oikein toimeutumalla toimeuduin vapauttamaan H2:n Tulikuuman sivuputken ikeestä. Ja kuten mainostettu on, Higgspeedit astuvat kehiin. Nyt vain mietin, josko niistä asiallisäänisemmät saisi H2:n omilla huiluilla, mutta kuinka ollakaan, niitten tämänhetkinen sijainti on arvoitus. Jossain paffilaatikossa kuitenkin. Kiinnityspäätyjensä koko taitaa olla Higgspeedien huiluista poikkeavasti pienempi ja putkenpätkiä kyllä löytyisi halkaisijan kasvattamiseen, mutta mihinkähän se rautasaha on pakattu?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ti Helmi 11, 2020 14:47 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Nytten ovatten Higgspeedit paikallaan eikä mitään ylimaallisen jännittävää tapahtunut asennuksensa yhteydessä. Se tässä vaan oli vuosien varrella päässyt unohtumaan, kuinka paljon ne pulskistavat H2:n viimeaikaista solakkaa olemusta. Noh, kai siihenkin taas silmä tottuu, ennen seuraavaa pakoputkiromantiikkaan johtavaa uutta hurmaavaa päännousemaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: To Helmi 20, 2020 09:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Jäipä mainitsematta jotta tämän viimeisimmän pakoputkiromantiikan aikaansaannoksen myötä piti poskiraudat poistaa. Eivät enää mahtuneet kiinnikkeittensä puolesta paikoilleen ne. Toki niitä vielä holkkien uudelleenjärjestelyillä käyttää voisi mutta entistäkin hullunkurisempi olisi sijaintinsa ja asentonsa. Mutta tutkitaan asiaa tarkemmin kunhan nostopöytä joskus vapautuu asiaankuulumattomasta roinasta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: La Maalis 07, 2020 20:13 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Hupsuteltukin on. H2 sai ylleen kevätkuosin. Syystä jotta taloutemme tietoliikenneyhteydet eivät ole kovin kaksiset, kuvan tulo hieman viivästynee. Aivan kädenkäänteessä osain vaihtelu ei käynyt, mutta akun ostoon kai tässä seuraavaksi olisi rientoisa oltava.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Maalis 09, 2020 06:05 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, ettäpä näin. Kiitokset jäsen Kawautuneelle kuvan pienennyksestä. Ja ei, kuva ei valehtele, tankki on jonkin verran tummempi kuin muut osat, vaan eikös tuota sävyeroisuutta ollut aikoinaan tehtaankin jäljiltä havaittavissa. Moiseen autenttisuuteen ei ollut pyrky, kuten ei raidoituksensa etuyläviistoisuuteenkaan, mutta siinäpä sitä sitten arvosteltavaa riittäköön osaavammille. Myyntikuntoon saattamisestahan ei ole kyse.


Liitteet:
kawa.jpg
kawa.jpg [ 227.73 KiB | Katsottu 23655 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Maalis 09, 2020 15:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Komea peli, hyvältä näyttää :jump: .
Kevät taisikin jo alkaa, ensimmäinen kyykkypyörä nähty aikuisen miehen käsittelyssä eilen ja ajoautossa on kesärenkaat alla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2020 15:59 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Joo kyllä, sininen on komia.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2020 20:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 20:54
Viestit: 89
Paikkakunta: Tuusula
Nyt on "jurvan kynäilijä" käyttäny oikein "Kurikan mallia". Tuolla kehtaa "kylmentää varpaansa" kesällä. Noi on kyllä hienot "kuparipillit"
eiku kromiputket.

Toiset nauraa toiset ei. Jospa nyt lukeminen olisi helpompaa. Kiitos soittajalle :pcknock:


Viimeksi muokannut z13 päivämäärä Ke Maalis 11, 2020 15:29, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ke Maalis 11, 2020 07:51 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Kiitos mallikkaasti kuleksineesta kommentoinnista. Higgspeedien materiaali on ruostumatonta terästä ja kyllä niistä peräilmat poistuvat kunhan H2 on ensin tankistaan bensaa saanut kyllin särpää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Pe Maalis 13, 2020 01:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 20:54
Viestit: 89
Paikkakunta: Tuusula
no jos pyörä huutaa kehitysoppia
Melkoinen vala, josta on tullut sinistä pesulla. Ethän tankannu rukkiis kuivaa soppaa

Ja vinkki "soittajalle". :surrender: 6 pitäis löytää :toks:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Su Huhti 05, 2020 20:49 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Näitä hupsutteluja lueskellessani ajattelin laittaa tätä kautta linkin Ranskan ebayn Kawatavaroihin https://www.ebay.fr/sch/m.html?_odkw=kawasaki+z1&_ssn=amlparts&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2046732.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xkawasaki+h2.TRS0&_nkw=kawasaki+h2&_sacat=0.
Jos jotakin kiinnostaa osat ja rahdit suht järkevissä kantimissa :yesyes:
Useampia kauppoja tehty Z1:n osissa ja aina on toiminut. Tänäänkin pari

Käytkää tutkimassa jos kiinnostaa :ope:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: To Touko 28, 2020 19:35 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Jo jonkin aikaa on näiiten Higgspeedein kanssa mieltä kalvanut epäilys, olisiko äänekkyytensä mahdollisesti esivallan kanssa kahnauksia aiheuttavaa. No eipä varsinaista hätää sikäli jotta H2:n omat huilut olemassa ovat. Loppupäittensä ulkohalkaisija on 38 mm ja Higgspeedien sisähalkaisija 48mm. Joltinenkin varastojen tonkiminen (sekä vierailu Biltemassa) toi helpotusta asiaan erinäisten putkenpätkäin muodossa joita sisäkkäin laiteltiin ja huilun päähän istutettiin. Sovite oli alkuun sangen tiukka mutta lopulta sovinnolla solahti. Kulmahiomakonetta vaati se. Sitten ei ollut paljon porua, mutta vähän villoja kuitenkin. Motonetissä oli halvinta se ja riitti kolmeen huiluun. Putkenpätkäin päät vielä Dunstall-tyyiin punaisiksi ja viherpartisaanien riemuksi koelennolle. Ja joo kyllä, aivan oikeasti hiljaisempi tuli siitä. Ei tietenkään sivistynyt, mutta sehän ei ollut tarkoituskaan. Ja mikä mukavinta, muudan varttuneempi pariskunta käveli vastaan. Isäntää hymyilytti ja tämä vielä peukutti, luultavasti H2:lle, mutta ei elehtimisensä kuskiakaan harmittanut. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Pe Touko 29, 2020 17:09 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Entistä konservatiivisemmaksi menee. Matala Magura, (minäkö tällä selällä, lähestulkoon vanhuuseläkeläinen), ei ollut ilo selkäruodolle ja niinpä se sai väistyä alkuperäisen ohjaustangon palattua kehiin. Melkeinpä tuli kuivaharjoittelussa Harley-veljeskunnan kaltainen apinakiikkuolo, mutta tuohonkin tottunee. Vähäksi kun on tuo raaserointi muutenkin jäänyt. Huolestuttaa jo, mitä onkaan seuraava taantumuksellisuus?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Kesä 01, 2020 10:01 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Se on varmaan sitte tuuliklasi!

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-hupsuttelua.
ViestiLähetetty: Ma Kesä 01, 2020 11:04 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä ja sitte sä heräsit ja päästit kissin pihalle. Vaikka tuo esiseniiliys tässä jo tuppaa näin varttuneemmalla iällä vaivaamaankin, en minä silti jalosta periaatteestani luovu. Eikä se olisi taantumuksellisuutta vaan harhaoppista muka-edistyksellisyyttä. Varoittavilta esimerkeiltä ei olla vältytty.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com