En tiedä onko tuo Delvacci parasta, eli riippuu varmaan ajokilometreistä ja öljynvaihdon helppoudesta, jos ajaa sen verran vähän että yhdet mineraaliöljyt riittää koko vuodeksi, ei kai siinä mitään vikaakaan ole. Täyttää ja ylittää myös tuon koneen tehtaan suositukset vallan komeasti.
Kytkimen lisäaineitakaan ei erikseen tarvita, pikemminkin niinpäin että liian liukkaaksi lisäaineistetut nykyautoihin tarkoitetut öljyt aiheuttaa kytkimen luistamista, liimaantumista en tiedä tuon aiheuttaneen eikä kai? sitä JASO-MA luokissa testatakaan.
Mineraaliöljyinä nuo saisi vaihtaa aika usein, 3000...5000 km välein. Raskaan kaluston öljynä ne on aika voimakkaasti lisäaineistettu leikkaantumista vastaan, eli pitäisi olla parempaa vaikka nokka-akselille kuin sellaiset nykyöljyt joiden luokituksessa on vähennetty lisäaineistusta (uudemmat "liian nykyaikaiset" luokittelut ottavat huomioon öljyn palamisen ja ovat vähentäneet perinteisten lisäaineiden määrää katalysaattorin suojaamiseksi). Mutta Delvaccia ai erikseen ole luokiteltu moottoripyörien märkäkytkimien JASO luokkiin, eikä valmistaja erikseen suosittele moottoripyöriin. Mutta toinen valmistaja eli Shell luokitteli raskaan kaluston Rotella öljyjä myös JASO-MA luokkiin ja totesi että sopii ne siihenkin, kun käyttäjiltä tuli palautetta.
Tietysti kannattaa valita sellaiset öljyt jotka täyttää valmistajan vaatimukset luokituksineen ja viskositeetteineen (tosin tuossa pyörässä ei ihan tiukasti ole sanottu että esimerkiksi Delvac 15W-40 viskositeetti kelpaisi, mutta on kuitenkin noiden sallittujen välistä: 10W40, 20W40, 20W50), epäilen että siihen aikaan tuollaista öljyä ei ollut markkinoilla, eikä sen takia ole listattu ohjekirjaan. Ja alkuperäisen API luokituksen öljyjä ei kai enää voi edes valmistaa kun koko luokitus on "Obsolete". (Toisaalta Tuon Kawan valmistumisaikana ei paljon synteettisiä ollut, Mobil 1 oli juuri tullut markkinoille, mutta se oli ohuempaa kuin mitä kawa kaipasi: Ensin 5W20 ja 80 luvulle tultaessa sai myös 10W30, mutta kumpikaan ei täyttänyt kawan viskositeettivaatimuksia.) (Eikä silloin ollut mitään märkäkytkinluokituksiakaan, kun mikään öljy ei ollut liian liukasta)
Eli jos tulee paljon kilometrejä kannattaa käyttää synteettisiä ainakin jos joutuu vielä purkamaan pakoputkistoa öljynvaihtoa varten (moottoripyörän märkäkytkimelle sopivia), jos ei mielikuvissa tee kiusaa käyttää vanhanaikaisia mineraaliöljyjä ja kilometrejä kertyy kohtuu vähän kaudessa, niin kyllä nuo kaikki bensakoneillekin luokitellut sopivan viskositeetin omaavat öljyt mineraaliöljytkin käyvät, liian nykyaikaiset henkilöauton öljyt eivät aina käy koska voivat aiheuttaa märkäkytkimen luistamista.
Vähän tosin taitaisi olla enemmän kevään merkkejä: Öljymerkki-, tulppamerkki-, ajopuvun materiaali-, renkaiden valmistaja ja kardaani vai ketjut -keskustelut
Mutta eipä nuo ihan hirvittävän kalliita ole moottoripyörällekään tarkoitetut öljyt ja saa vaikka motonetistäkin.
Lisäksi kannattaa huomioida ettei enää myöskään "synteettinen" tai "täyssynteettinen" tarkoita muuta kuin markkinointiterminä "hyvää öljyä". Esimerkiksi suurin osa autopuolen Mobil 1:stä, jotka ennen oli synteettisiä onkin nykyään oikeasti semi-synteettisiä (Myös ne joissa Suomessa lukee "Täyssynteettinen". Tietoa ei oikein saa muuten selville kun katsomalla käyttöturvatiedotteen ainesosia tai etsimällä netistä samanlaisen saksalaisen purkin tekstit tai nettitekstit: niissä ei saa lukea Täysynteettinen/Voll-Synthese ellei se ole totta. Mobil on kiertänyt tämän rekisteröimällä tavaramerkkejä, esimerkiksi "SHC Synthese Technology™", saa sitten jotain synteettiseen viittaavaa kirjoitettua etikettiin
(Syynä tuohon oli Castrolin ja Mobilin välinen oikeusjuttu, jossa todettiin että täyssynteettinen on markkinointitermi, eikä sen tarvitse olla totta. Pätee lähes kaikkialla muualla paitsi Saksassa, sen jälkeen myös Mobil muutti täyssynteettisensä osasynteettiseksi)) Minusta tuo on silti huijausta.