Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 06:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: EE-Speed, Hkää
ViestiLähetetty: Ti Syys 02, 2008 12:38 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Täytynee suosittaa Hyvinkään vanhan TB:n kupeeseen muuttanutta virmaa, EE-Speed´iä, Kehäkuja 2, Hyvinkää
http://www.ee-speed.com/
Z650 B2:een ovat löytynneet suht´ nopiasti eikä niin kalliistikaan Kawasaki Genuine Parts -öljyfiltterit, -vaijerit,
pakoputkien CU-renkaat ym. kulutus- ja pikkusälä. Kaikkee ei toki hyllystä, mutta pikaisesti ihan ulkomailta asti
tilaavat ja toimittavat. Ja palvelukin on kovastipaljon höveliä. Toivottavasti tällä mainostuksela edes pullakahvit
tarjoavat.. :roll:

LISÄTTY 01.10.:
...pikkusälällä tarkoitan esim. noita ei-ihan-joka-päivä-avattavia/tarvittavia
iljettävän pieniä ruuveja, joilla kiinnitetään KAWASAKI -logo polttoainesäiliön
kylkeen. Aina ruosteessa, kateissa, ristipää nylppääntynyt yms. EE-Spiidiltä, ihan
varaosanumerolla, Kawasaki Genuine Parts 10kpl 2€. Elämä on...

Kuva


Suorastaan iljettävän pieniä! Arvatkaapa, onnistuinko hukkaamaan yhden jo heti
kuvaustilanteessa! Perkele! :mur:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Viimeksi muokannut hansci päivämäärä Ke Loka 01, 2008 11:04, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: EE-Speed, Hkää
ViestiLähetetty: Ke Syys 03, 2008 16:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 22:10
Viestit: 80
Paikkakunta: Riihimäki
No jaa, minä taas en sieltä saanut mitään palveluun vivahtavaakaan, vaikka olin kiireellä ihan kokonaista uutta moottoripyörää ostamassa, enkä mitään pikkunippeleitä. :?

Ostin sitten pyörän paikkakunnan toiselta puolelta AH Promotorilta (http://motskari.com/), siellä kun oli liikkeessä vaanimassa sopiva pyörä jonka sai erittäin sopivaan hintaan (eri tuhatluvulla kuin naapuripaikkakuntien putiikeissa).

Tuntuu usein - ainakin joissakin liikkeissä - olevan aika tuurissa minkälaista palvelua saa, vai saako :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: EE-Speed, Hkää
ViestiLähetetty: To Syys 04, 2008 20:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 10, 2006 10:35
Viestit: 82
Paikkakunta: RIKSU
W650 kirjoitti:
No jaa, minä taas en sieltä saanut mitään palveluun vivahtavaakaan, vaikka olin kiireellä ihan kokonaista uutta moottoripyörää ostamassa, enkä mitään pikkunippeleitä. :? Ostin sitten pyörän paikkakunnan toiselta puolelta AH Promotorilta (http://motskari.com/), siellä kun oli liikkeessä vaanimassa sopiva pyörä jonka sai erittäin sopivaan hintaan (eri tuhatluvulla kuin naapuripaikkakuntien putiikeissa). Tuntuu usein - ainakin joissakin liikkeissä - olevan aika tuurissa minkälaista palvelua saa, vai saako.
Jospa ne pikkunippelitiskillä ei sit ole niin kiireisiä, ku uusien pyörien myyjät ;D Ja omalla käytökselläki on joskus vaikutuksensa palvelun tasoon? En toki väitä, että tässä tapauksessa, mutta joskus kuitenkin. Mulla ei o valittamista sen paremmin EE:stä kuin AH:stakaan. Molempi paree ku nää Riksun vaihtoehdot ]:) Eikä se aina ole ainakaan pikkunippeliasiakkaalla niin hinnastakaan kiinni, mukavan henkilökunnan kanssa vaan on mukava asioida! ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: EE-Speed, Hkää
ViestiLähetetty: La Syys 06, 2008 18:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 22:10
Viestit: 80
Paikkakunta: Riihimäki
terassi-tarzan kirjoitti:
Ja omalla käytökselläki on joskus vaikutuksensa palvelun tasoon?


Kyllä minä olen niin suuri Herra, Hidalgo ja Euroopan Omistaja, että mielestäni sen pitää riittää että menen sisään myyntiliikkeeseen, ja sitten siellä elantoaan ansaitsevat myyntihenkilöt tulevat tiedustelemaan haluaisinko kenties ostaa jotakin, ilman että pitää erikseen mennä anelemaan voisivatko he kenties alentua asioimaan kanssani, vaikka kahvia on vielä kupissa ja toisten myyjien kanssa on kesken kovin tärkeä analyysi mistä lie eilisestä potkupallo-ottelusta tai Big Brotherista.

Kovin moni palvelualalla edelleen luulee em. sanan tarkoittavan sitä, että he tekevät suuren palveluksen asiakkaalle jos suostuvat tekemään työtään.

Usein liikkeen varsinainen kauppias on se palveluhenkisin. Näin olen itse asiassa kuullut EE-Speedistäkin. Jos itse liikkeenharjoittajan yhyttää, niin sitten kauppaa syntyy mutta renkien kanssa on muillakin tökkinyt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: EE-Speed, Hkää
ViestiLähetetty: La Syys 06, 2008 20:09 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
No joo... Itekki aiemmin ollut palveluammatissa (tiskin takana myyjänä) oon huomannu monenlaisia asiakkaita... Itekkin joskus mallia heistä ottaneena.

Riippuen aika paljon kaupasta, kiireestä, asiakkaasta, myyjästä (renki/isäntä) millasta paljelua saa.

Offtopik palvelusta (on ihan pakko laittaa) :jump:
Meillä töissä pari vuotta sitte (tehdastyö [teollisuus] nykyään) pomo tuli valmomoon potkaisemalla oven auki (ja takki) sanoen : "olen uusi pomonne ja kahvikupit pois..." muuta ei ehtinytkään sanoa, kynti betonia kolvillaan, sanottiin poikien kans et: "yritäppä uuvestaan, aloita sanalla Huomenta tai jätä potkaisematta ovi auki..." Sen jälkeen on synkannu ihan hyvin. Tarjoaa jopa pekkasvapaita sillontällöin ihan tostavaan. :beer:

Ihan asiallisesti otti pomo tuon ja ei lähetty "käräjöimään" yläkertaan. 8)

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com