Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 16:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaatumaraudat halvalla (?)
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2018 20:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Piti ostaa uudet kaatumaraudat, kun toinen kylki aikoinaan kolhiintui. Sattumalta löysin ihan läheltä, eli Motonetistä tämmöset https://www.motonet.fi/fi/tuote/381435/ ... tumaraudat.
Näyttäis olevan samanlaiset kun vanhatkin.

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 26, 2019 17:33 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Lienevät tarjouksessa juuri nyt ja käväisin myös hakemassa. Aivan asiallisen näköiset ja paljon holkkeja, rautoja sekä ruuveja seurasi mukana. Tokikaan eivät äkkisovituksen perusteella vaivattomasti H2:een kiinnity, muttei homma ylivoimaiseltakaan vaikuta. Yläraudat pitää tehdä itse, onneksi on värkintapaiset valmiina olemassa. Mukava yllätys olivat myös M8-mutterit 12mm kannalla sekä M10-
mutterit 14mm kannalla. Sopinevatko raudat muuten H2:n habitukseen, vaikea sanoa. Paremmin nyt kuitenkin kuin minkäänlainen tuuliklasi. Se sopisi kuin oksennus suuhun.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ke Huhti 03, 2019 15:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 27, 2019 15:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Ei ne ihan heittämällä menneet vaan piti ottaa hiukan osia vanhoista raudoista. Muistaakseni ne alas, kehtoputkeen tulevat kiinnitysraudat oli suorasta latikasta tehty ja vanhoista otin taivutetut. Holkkeja joutui Z1000:seen - kun kone on niin leveä - laittamaan paljon peräkkäin, etteivät ne maailman tukevimmat kaatumaraudat ole, mutta suojaa ne jotain. Periksi vanhat raudatkin antoi ja kärkien puolinen poski hiukan naarmuuntui kontatessa.

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com