Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Heinä 24, 2019 04:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ke Touko 06, 2009 19:44 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2537
Paikkakunta: Kausala
coistinen kirjoitti:
+10 :boing:
:noidea: Älä kartsa lannistu.

Hä? Enhän mie... On ihan voittaja fiilis, asensin kahvalämppärit ja meinas usko mennä niiden johtohässäköiden kera. Ja tietysti jäi virrat päälle tunniksi :hammer:

Tästä lannistumatta akku jaksoi kuitennii pyörittää limiitin käyntiin ja sain lukemat akulta (huonot ku melki tyhjä) ja hanskat lämpenee, on ny haitekkiä enempi ku omiksi tarpeiksi :laalaa: <- offtopikkia, mut :eitieda:

_________________
550 LTD -83 sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 12:58 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2008 20:13
Viestit: 182
Paikkakunta: Lappeenranta
Nyt se sitten alko ensmäistä kertaa käppänäkin temppuilemaan.. kävin ilta-ajelulla eilen ja ihan ykskaks erään "risteyksestälähtörykäsyoperaation" jälkeen alko röpöttelemään kummallisesti :cycle: , kiekkaa otti kuitenkin ja tuntu että mekaanisesti on kaik kunnossa, kurvasin erään teollisuushallin pihalle sitä ihmettelemään (aattelin jos jättää nyt sitte matkalle ni eipähä olla keskellä tietä) tyhjäkäyntiäkin kävi mutta käynnissä sellasia ihme "nytkähtelyjä" moottori jarrutuksessa pätsytteli putkessa jonkin verran.

Bensa haisi helv.. kun sitä siinä paikoillaan käyttelin ja tuumailin, missään ei vuotoja ja mielessä vilisi vaihto-ehtoja mikä vikana, aloin epäillä että käykö vaan kolmella (kertokoon kuka tietää käykö tuommonen kolmella miten, ei oo kokemuksia, tietääkseni :eitieda: ) et hajosko tulppa, joku johto, kosketushäikkä, että bensaa tulvii muttei se pala --> siitä haju/pätsyttely..? hirttikö uimurin neula jumiin että tulvii (roska jossain välissä) ryyppyyn kun hipasi nin stumppas heti. ajossa myöskin kokeilin ja ei kyllä yhtään sietäny. Ei ollu avaimia mukana et ois saanu tankin pois, että ois päässy ropaamaan johtoja jne. Joten aattelin kokeilla sitä suomalaisen miehen vaihto-ehtoa... ajetaan ja katotaan :surrender: .. josko se vika sieltä kurkistaa sitten.. satamaan rynkytin sen kans ja aattelin viedä vähän sivummalle sen häpeämään parkkiin, myöskin sen takia et jos ei suostu enää liikkeelle :toks: niin siellä se on pikkusen mukavampi soitella kyyti paikalle ja koluta kärriin..

Pääsin parkkiin ja mitä ihmettä, alko käymään ja kehräämään kuin kissa konsanaan (tai siis kawa.. rouskis paiskis kilin kolin.. :fu: ) pikkusen pyöräytin siinä vielä varmistukseksi ja avot, toimii kuin junan vessa. ?? mysteeri.. itse olisin nyt ehkä saattasin olla sitä mieltä että joku roska jossakin/tukkeuma.. mitä mieltä on asiantuntijat/alan ammattilaiset ? :yes:

Tein tuossa semmosen pikatestin sitten kotona että käyntiin ja heiluttelin kaik johot ja letkut läpi muttei millään mitään vaikutusta. Ehkäpä se oli jotain ohimenevää yskää vaan, täytyy kait vaan ajella ja kassella :spank:

_________________
-Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä- 863

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 14:02 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Joo itelläki taisi tuossa vähän aikaa sitten olla samanmoisia onkelmia. Loppuivat kun sammutin myllyn ja starttasin uudelleen :eitieda: Itse pähkäilin vesihelmeä kaasarissa syyksi :eitajuu: Pyörä gpz 750 -83 Kunnollinen moottorijarrutus silloin tällöin puhdistaa monesti kanavat ylimääräisestä liasta. :cycle:

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ma Kesä 24, 2019 20:46 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2008 20:13
Viestit: 182
Paikkakunta: Lappeenranta
Jaahas. Pitkästä aikaa.. rapiat pari vuotta sitten näköjään täällä tullut viimeksi käytyä, terve vaan taloon! Ketähän täällä lie vielä on?

Noh, sillä vaan tähän läksin tarinoimaan kun vihdoista viimein se päivä koitti (taino se oli jo toispäivänä) kun alkoi houkuttaa, että perhana, on tuo pyöräkin tallissa.. Ei oo tullut varmaan kolmeen kesään ajettua metriäkään, kahtena ollut edes käynnissä, johtuen siitä et kaasarit oli niin tukkeessa etteihän se ees käynyt sitten enää kun viime kesänä hetken mielijohteesta kokeilin..

No tosiaan nyt iski juhannuksen kunniaksi kun ei siinä rillailun lomassa muutakaan keksiny, into sitten alkaa sorkkia sitä. :toks:
Kaasarijumppaa siis suorilta, putsasin, tai siis mielestäni putsasin :vislaa: :oops: kaasarit ja löin kiinni ja innokkaana tarttaamaan ja no sehän lähti heti! toki ryypyllä vaan suostui :jook: pyörimään.. ja kaasua ei saanu hipasta ei sitten alkuunkaan! :ninja:

Niin että eihän se toiminu yhtään.. oikein kiusattua sain ni sain hetkeks sen kierroksille ja kaasulla pidettyä ja ilman ryyppyä, mutta rötäsi niin helevetisti ja kävi kuin kolmella.. :jojo:

Nooh, eikun kaasarit taas pöyälle.. :aatu: Nyt tuumailin kuitenkin hetken alkuun, ja testasin ekana kipinät, kaikki tallessa. Sitten kattelin kaikki piuhat ja letkut ja kaikki, akunkin latasin uudelleen piripintaan. Ja sitte uudelleen kaasarit levälleen ja tällä kertaa atomeiksi. Ja niihän sieltä sitten paljastui yhtä sun toista :oops: Ekaks kun vaan suihkin vähän putsausaineita ja paineilmaa ja oli mielestäni ihan jees mutta paksat, pääkkösistä yks oli aika tukossa, kanavat hyvinkin tukossa, yks luisti jumitti (eli kiekoilla "kävi kolmella" kun eihä se noussu) toiset suuttimet oli yhtä vajaa täysin tukossa jne.
Tunari oli alkuperäinen ensimmäinen "putsaaja".. :tuota:

Noh, kaikki kanavat ja joka kolo puhtaaksi ja uudelleen läjään ja säätöihin niin sittenhän tuo hömisi jo komiasti! Käy niin sievästi taas, onko lie koskaan minun aikana noin siististi toiminut. No eikun tänään sitten vielä raatsin investoin uuden akun kun ei se ihan luottamusta herättänyt se vanha, ja muuttuipahan hitosti vielä lisää! Käyntiin naukasee oikein!

Tästä innostuneena oikein kunnon puunaus ja vahaus jne. ja eikun ratalle. Hyvin pelas kaupunkipyörittelyssä eikä jättäny ees tielle vaikka sitä vähän jopa odottelin, niin kauan oli poloinen joutunu seisoskelemaan. Pyörä siis, ei se..


Luonnollisesti sai uudet pensat tankkiin, uudet delvacit koneeseen ja uudet suodattimet heti aluksi. OEM tottakai. Denson tulpat oliki jo sillon joku kesä sitten hankittu vaan uutena jäivät sitte pakkaukseensa kun se rötäs sillon eikä jaksanu napostaa sillon ropata. Nyt nekin paikoilleen..

Lyhyestä virsi kaunis siis, että morjensta vaan kaikille vielä henki pihisee. Ja näköjään se kadoksissa ollut into hiukan jostain palaili, jospa tuolla nyt jaksaisi taas vähän räppäillä!
Ropasin jo cms:llekin tilausta vetämään, vähän sitä, ja tätä, ja tuotakin.. siihen.. :oops:

Tosiaan :stobe: vaan kaikille!

_________________
-Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä- 863

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ma Kesä 24, 2019 22:08 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 860
Paikkakunta: Niinijoki
Paroni kirjoitti:
Jaahas. Pitkästä aikaa.. rapiat pari vuotta sitten näköjään täällä tullut viimeksi käytyä, terve vaan taloon! Ketähän täällä lie vielä on?


Kyllä täällä on samat vanhat ukot ja sama vanha mummo kuin pari vuotta sitten.

Tervetuloa takaisin :kiss:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ti Kesä 25, 2019 07:55 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2008 20:13
Viestit: 182
Paikkakunta: Lappeenranta
riepu kirjoitti:
Paroni kirjoitti:
Jaahas. Pitkästä aikaa.. rapiat pari vuotta sitten näköjään täällä tullut viimeksi käytyä, terve vaan taloon! Ketähän täällä lie vielä on?


Kyllä täällä on samat vanhat ukot ja sama vanha mummo kuin pari vuotta sitten.

Tervetuloa takaisin :kiss:


Hieno homma! :rock: Kiitos vaan.

Mutta tuossa kun selailin sitten turinoita muita niin onkos täällä nyt vähän sellaista näköjään ilmoilla, että delvac-uskonlahkomme alkaa olla hiipumaan päin.. :eitajuu: :banni: ?
Pitääkös tässä alkaa käppänästäkin mittailemaan öljynpaineita - ne kuulemma ensmäisenä kadoksissa.
Pressa oli löytäny jonkun classic öljyn, sitä tuossa kans silmäilin pitäskö sitä sitten kokeilla jos kerran D ei oikein tykkää paineita pitää. Oma ajo jonkun verran huruttelua kylilllä jne. matalilla kiepeillä niin oishan se kiva et siellä ois öljyä laakereilla... Muutenhan se on kyllä pirun hyvä öljy tuohon, kytkin toimii kuin unelma ja loota ei kuulosta ihan pelkältä sepelimyllyltä sekä myös toimii hyvin. Noh, aika aikaansa kutakin kai.

_________________
-Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä- 863

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: Ti Kesä 25, 2019 15:26 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3182
Paikkakunta: Nurmijärvi
Moro, juu täällä ei muutu muu kuin hiusten väri ukoilla.

Delvacin koostumus on muuttunut tai sitten kaikki vehkeet ei siitä tunnu tykkäävän.

Teboilin leikkuuöljy on nyt itsellä vuorossa Datsunin 280 ZX ja Kawan GTR 1400 vehkeissä. Molemmissa tuntuu toimivan, vaikka Datsunin öljynpaine mittari kuumana menee joutokäynnillä melko alas. Taitaa tieto lisätä tuskaa.
Kawan loota tuntuu toimivan tuolla ainakin mulla kuumanakin.

_________________
We have 100% snafu !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZiiZiiäärr 1100 ysikolmoin
ViestiLähetetty: To Kesä 27, 2019 16:57 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 169
Jim Goose kirjoitti:
Delvacin koostumus on muuttunut tai sitten kaikki vehkeet ei siitä tunnu tykkäävän.


Kysyin vuosi pari sitten tästä ihan pääkallonpaikalta ja kuulemma koostumus ei ole mihinkään muuttunut.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com