Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 06:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 00:00 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 19:11
Viestit: 11
Paikkakunta: K:nummi
hauska ajaa.vääntöä riitää 5000 kierroksesta asti isoimmilla vaihteilla.eipähän tarvii sotkea vaihteita edes takasin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 01:54 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
zx1427-r kirjoitti:
laitettu muzzyn billet big block poraus 87mm ja stroukattu kampura ja muzzyn kisa nokat+muuta


joo, niin poraus on tietenkin 4 mm isompi. pitikö bensapumppua tai ruiskusuuttimet vaihtaa isompiin vai riittikö vielä vakiot? muzzyn sivuilla kirjoittelivat, että yli 210 hv tehoilla olisi jo tarvetta vaihtaa astetta enemmän syöttäviin nekin vehkeet.

itsekö olet sen kasannut vai kävitkö jossain teettämässä? viaber noita on joskus kasaillut, tosin ei kovin montaa ole suomessa tuolla satsilla olemassakaan.

mahtaa olla varttimaililla tai vaikka maililla kovia aikoja tiedossa tuollaisilla tehoilla ja väännöillä. kantta on varmaan pitänyt avartaa ja muotoilla tietysti. karkkilankunkullahan oli vastaava kone 12r kawassaan. muistaakseni oli vielä carillon veivit pitänyt laittaa. silti kuulemma kovassa käytössä meni joskus kone/kesä aika runsailla kilsoilla tosin. saattoi olla osa vaikutusta sitten myöhemmin hankituilla ilokaasuillakin.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 05:24 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 19:11
Viestit: 11
Paikkakunta: K:nummi
no .viaberin harrihan ton on kasannu 3-4vuoden aikana.kansi on vakio,bensapumppu vaihdettu muzzyn pumppuun ja veivit on vakiot.kansi on se mikä siinä ahdistaa.tehot+200 on siinä 8300rpm:n kohdalla ja junnaa seuraavat 3000rpm


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 09:49 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
zx1427-r kirjoitti:
laitettu muzzyn billet big block poraus 87mm ja stroukattu kampura ja muzzyn kisa nokat+muuta


Siis pikkasen kutitettu :P :moto: Listahan on ku mun märkä päiväuni :mrgreen:

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 10:11 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 20:50
Viestit: 90
Paikkakunta: IMATRA
zx1427-r kirjoitti:
no .viaberin harrihan ton on kasannu 3-4vuoden aikana.kansi on vakio,bensapumppu vaihdettu muzzyn pumppuun ja veivit on vakiot.kansi on se mikä siinä ahdistaa.tehot+200 on siinä 8300rpm:n kohdalla ja junnaa seuraavat 3000rpm



Tehoa tuntuu olewan, mutta miten sitten se POLTTOAINEEN kulutus :P

_________________
TRIPLE -72


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 10:46 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
eikös zx1427r nikki jo kirjoittanut siitä kulutuksesta edellisellä sivulla tässä ketjussa. muistelen, että kymppiä taisi viedä ja ei ihme noilla tehoilla.

ps. olen tainnut sitten nähdä sen sun 12r kawasi viaberin harrin pajalla virittämis- tai kasaamisvaiheessa kun omaani käytin siellä säädettävänä jokunen vuosi sitten.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 16:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 19:11
Viestit: 11
Paikkakunta: K:nummi
oot kawabata varmaan nähnyt.ulkoa päin ihan vakion näkönen ja joku graysilver väri.oot muuten joskus tullut vastaan kärry perässä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 06, 2008 09:14 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Viimeisellä tankkauksella 6,3490566 litraa satasella noin suurin piirtein laskeskelin. Kait se on ihan säädöissään ku lambada on koko ajan wihreellä alueella :moto:

Sori, huomasin ett tää on wesikawa -juttu :oops: Mullon ilma vaa.... :mrgreen:

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 06, 2008 09:27 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
on se sullakin z1109r sateella enemmän nestejäähdytteinen kuin ilma. kait me kawalliset olemme melko monensuvaitsevaa mp-kawasakkia joka tapauksessa. pieni on kulutus sulla ilmakawaksi ja vielä melko viritetyksi sellaiseksi, nopeus tietenkin vähän vaikuttaa tuossakin.

mulla on tavoite päästä alle 6 litran tänäkesänä edes kerran vaikka sitten pihtaamalla ajaen. pitää ajaa siis lämpimällä ilmalla myötätuuleen jne. saattaa mennä hyvinkin alle tuon.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 06, 2008 10:50 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Vedä vielä Bata hartiat suppuun niin ilmanvastus pienenee puolella!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 24, 2008 15:40 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 10, 2007 14:19
Viestit: 16
No niin, nyt tuli ensimmäinen vähän reippaampi maakuntakierros tehtyä.. Mutkaisia kantateitä semmonen 350km. Aamupäivällä lähtiessä oli semmonen 10 astetta lämmintä ja palatessa npoin 15. Nopeudet pyöri suurimman osan reissua siellä 120-150km/h.. Kyllä se vaan sinne 7 litraan jäi loppujen lopuksi, vaikka ajattelin aika ajoin, että tällä kyydillä mennään varmasti sinne kasin päälle.. Siis reissun idea osittain oli juuri tuo testaus, jotta mitä se tuolla tien päällä vie. Eli ei tuo kulutus ole se päällimmäinen ajatus ajohommissa.. :)

Ihan positiivinen yllätys ja todellakin se taitaa pitää paikkansa, että 12r:n kulutus pysyy järkevissä lukemissa, kun sitä tuppia ei kierrä aivan auki, ohituksissa, mutkista ulostulessa jne.. Eli vauhtiakin voi pitää yllä, kunhan sen "luukutuksen" jättää vähemmälle...

_________________
ZX-12R


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 12, 2008 00:00 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 18:01
Viestit: 12
Laskinpas nyt sitten...noin 7 litraa (vähän alle) vie E98:sia mulla.... ja siihen kuuluu sekä kaupunkipörinää että motarilla vähän vauhdikkaampaa hommaa ja tietysti mutkateitä. Tuppi ei ollut tosin täysin auki missään vaiheessa mutta vauhtia riitti.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 12, 2008 07:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 31, 2008 08:17
Viestit: 118
Paikkakunta: savonlinna
siinä se varmaan 5L:n paikkeilla pyörii...ZXR 750H1

_________________
Kun tekköö ite nii suap semmosen ku tulloo :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 00:08 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 15:04
Viestit: 14
Paikkakunta: Stadi
Z1000 / 03 ei alle kympin ole tainnut koskaan päästä 100km.

_________________
Oho on kallis sana


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Helmi 08, 2009 11:03 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Tulee seurattua ihan vaan uteliaisuudesta polttoaineenkulutuksesta kertovia juttuja ja mainoksia. Dieselhärveleiden lukemat ovat menneet rajusti alaspäin viime vuosina. Bensavehkeet eivät ole pystyneet samaan. 4 litraa isolle dieselkoslalle on jo aika pieni lukema. Tuntuu jo aika syntiseltä ajatella vanhempia 2-tahtipyssyjä, joiden lukemia ei kehtaa nykyään ääneen lausua. Uumoilin aikaisemmin mp-alankin heräävän kulutuksesta keskustelemaan. Joitakin kommentteja on jo näkynytkin. honda mainostaakin jotakin malliaan pienikulutuksiseksi. Ulkomailla Kawallakin tuodaan pyörien kulutuslukemia näkyviin. Ne tosi pihit mallit kuitenkin puuttuvat.
En halua olla ilon pilaaja vaatimalla alhaisia kulutuslukemia, tehostahan joka jeppe tykkää ja siihen tarvitaan bensaa, mutta taitaa jo kuulua ajan henkeen tarjota myös niitä pisaralla pisimmälle kulkevia vehkeitä. Onko Kawasaki siinä joukossa? Tarkkailu jatkuu.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Helmi 08, 2009 15:02 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Mosanmasa kirjoitti:
...Tuntuu jo aika syntiseltä ajatella vanhempia 2-tahtipyssyjä, joiden lukemia ei kehtaa nykyään ääneen lausua...
Eikös ne ollu nestejäähdytteisiä? Tosin jäähdytysnesteenä ei ollut VESI, joten väärä osasto siinä mielessä on tämä... :P
Sen verran tarkasti oon kulutusta seurannu, että kaikki on menny, mitä tankkiin oon laittannu - syksyn viimosta tankkausta lukuun ottamatta :? Mutta nyt pois tämän otsakkeen alta, vesihän ei tunnetusti sovi kuin veneen alle! ;D

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 12, 2009 13:26 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 10:00
Viestit: 4
Tankkaus.com tietää kertoa jotta viimeiset 12kk ollaan päästy keskim. 4.96 sadalle. Vielä pitäisi vähintään 0.5 yrittää tuosta pois niistää 8)

_________________
Honda NTV650 Revere -92 > Suzuki AN400 Burgman -99 > Kawasaki ZR-7S -02


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 24, 2009 14:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 06, 2007 16:14
Viestit: 465
Paikkakunta: Juankoski
Jahas tällainenkin viestiketju löytyi.

Kun ostin tuon Kawan, niin kulutus oli 8l/100km
Nyt tuon kaasareiden vaihdon jälkeen 5l/100km eli ei mennyt remppa hukkaan :jump:

_________________
Gtr1000 -97


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 24, 2009 17:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
[quote="Mosanmasa"]Tulee seurattua ihan vaan uteliaisuudesta polttoaineenkulutuksesta kertovia juttuja ja mainoksia. Dieselhärveleiden lukemat ovat menneet rajusti alaspäin viime vuosina. Bensavehkeet eivät ole pystyneet samaan. 4 litraa isolle dieselkoslalle on jo aika pieni lukema. Tuntuu jo aika syntiseltä ajatella vanhempia 2-tahtipyssyjä, joiden lukemia ei kehtaa nykyään ääneen lausua. Uumoilin aikaisemmin mp-alankin heräävän kulutuksesta keskustelemaan. Joitakin kommentteja on jo näkynytkin. honda mainostaakin jotakin malliaan pienikulutuksiseksi. Ulkomailla Kawallakin tuodaan pyörien kulutuslukemia näkyviin. Ne tosi pihit mallit kuitenkin puuttuvat.
En halua olla ilon pilaaja vaatimalla alhaisia kulutuslukemia, tehostahan joka jeppe tykkää ja siihen tarvitaan bensaa, mutta taitaa jo kuulua ajan henkeen tarjota myös niitä pisaralla pisimmälle kulkevia vehkeitä. Onko Kawasaki siinä joukossa? Tarkkailu jatkuu.


http://www.hdtusa.com/

Miksi keksiä sellaista, jonka on joku jo keksinyt :idea: . Eli Kawasaki KLR:n pohjalta tehty dieselmoottoripyörä. Kulutus noin 2l. satasella. Varsinainen traktori! :mrgreen:

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 24, 2009 17:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Perkule, tarttis uittaa Jenkeistä tuollainen moottori ja asentaa se kylmästi ominluvin tuohon omaan pyörään. Saattais perässä ajelijat ihmetellä naftan katkua. :P

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 25, 2009 10:08 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Tuo diesel-juttu tuntuu juuri siltä mitä motorintamalla tänä päivänä kaivattaisiin! Kiva seurata asiaa eteneekö mitenkään vai hautautuuko byrokratiaan ja kauppa- ja veropoliittisiin kiemuroihin. Tommoinen vehjehän olisi ikuinen ja pienikuluinen. Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta - siinähän on varmaan sitä dieselvääntöäkin!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 25, 2009 11:53 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Nykytekniikalla diesel-mopon suorituskykykään ei jäisi kovin vaatimattomaksi. Johonkin matkasohvaan dieselmylly olisi ihan omiaan - saapa nähdä kuka ehtii ensimmäisenä, veikkaan Bemaria. Tuohon kun lisäisi vielä automaattilaatikon, niin siinäpä olisi matkalaitetta kerrakseen :moto:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 25, 2009 18:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
ihme juttu aina menee etiäppäin kehitys ainakin moottori maailmassa aina tulee hienoja vehkeitä markkinoille.ja sitten on matti mikä rakentaa semmosen kulkupelin että muut vain ihmettelee sinä on jeppe mikä on todellakin paneutunut tähän KAWASAKI aiheeseen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 27, 2009 09:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Raato kirjoitti:
Nykytekniikalla diesel-mopon suorituskykykään ei jäisi kovin vaatimattomaksi. Johonkin matkasohvaan dieselmylly olisi ihan omiaan - saapa nähdä kuka ehtii ensimmäisenä, veikkaan Bemaria. Tuohon kun lisäisi vielä automaattilaatikon, niin siinäpä olisi matkalaitetta kerrakseen :moto:


Nii, ja kaks pyörää lisää ni menis viimenenkin ajamisen ilo :jojo:

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 27, 2009 13:55 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
z1109r kirjoitti:
Raato kirjoitti:
Nykytekniikalla diesel-mopon suorituskykykään ei jäisi kovin vaatimattomaksi. Johonkin matkasohvaan dieselmylly olisi ihan omiaan - saapa nähdä kuka ehtii ensimmäisenä, veikkaan Bemaria. Tuohon kun lisäisi vielä automaattilaatikon, niin siinäpä olisi matkalaitetta kerrakseen :moto:


Nii, ja kaks pyörää lisää ni menis viimenenkin ajamisen ilo :jojo:

Niinpä, kukin tavallaan ... minulle kun tuo ajamisen ilo on enemmänkin uusiin paikkoihin tutustumista ja matkantekoa :moto:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 27, 2009 14:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Sanoisin tuosta bensaversiostakin vielä sen verran, että kun se on Jenkkien-armeijan testit :firing: läpikäynyt, niin ei sekään ihan paska voi olla.

Lainattua HDT:n sivuilta:

"The modified KLR650, now known as the M1030B1 Marine Corps motorcycle has proved to be the best performing, most reliable tactical military motorcycle now in service with any military organization. This includes competitive machines from BMW and KTM."

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 28, 2009 01:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
^Jahans, ruvetaankos ettiin Tuopille kiiselimyllyä? Tulis halavalla merirahtina..
Vaikein osuus lienee tommosen motin, apulaitteineen luonnollisesti, löytäminen "vapailta markkinoilta" vaan on sitä kummempaakin kamaa eBayssä tyrkyllä nähty :vislaa:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 28, 2009 19:02 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 19, 2008 13:17
Viestit: 59
Paikkakunta: Lieto
Sunnuntaina tehtiin emännän kanssa maaseutu kierros Möhköllä ja kulutus oli 6 ltr/100km

_________________
Moottoripyörät tykkää siitä että niillä ajetaan...... ja naiset kans.
KZ 1300 -79


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 30, 2009 13:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Vanhalle ysille tuntuu taas soppa maistuvan.

Edellisen kaasarirempan jälkeen kulutus pyöri siinä seiskan nurkilla mutta nyt taas yli kasin.

Suurin syy on varmaan hivenen vuotavat neulat jolloin bensan pinta on koko ajan tarpeettoman korkealla.

Mutta Kawan käynti parani kummasti kun lorautin 50 pros RE85:sta sekaan eikä enää detonoi vaikka kuinka kiusaisi sitä moottoritiellä.

Eli kyllä alkoholi on hyvä juttu tässäkin asiassa. Muistakaa kuitenkin ettei välttämättä kannata yrittää samaa jos seos on jo bensan kanssa laihalla. Palaneet pakoventtiilit maksaa enemmin kun se 40 centin hintaero RE fuelin ja 98:n hinnassa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 08:08 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
4,68 ltr / 100km vaimon kera jaalan mutkapätkillä...

:naama:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com