Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 08:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 08:56 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Kenenkähän peli kulkee pienimmällä bensamäärällä?

Päivitetty lukema:

Nemi 3,4 litraa satasella.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Viimeksi muokannut Mosanmasa päivämäärä Su Syys 13, 2009 09:35, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 18:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Pieni kone, pieni kulutus.... :razz: tankkasin LTD:n mittarissa 180km/8,3l Kuusaan kaupunkiajoa. Tänään kävin
Lahdessa 140km/ 6,2l....eli maantieajoa.... ;) kulutus n.4,6 ja 4,4l / 100 km.... ja vauhtia oli parhaimmillaan
peräti 80km/h....... :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 20:53 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Jotain tuollaista alle wiiden oli kun Jazkalla oltiin taloudenhoitajan kans kesäreissulla
kolmen laukun kera ja nopeus tuota :roll: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 22:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 13:14
Viestit: 244
Paikkakunta: Hausjärvi
Gpz 600 R:llä esim. viimekesän Lapin mutka meni 4.7 keskikulutuksella. Tankkilaukku/takalaukku yhdistelmä oli paikoillaan. Yli viiden ei meinaa mennä millään...lyhyessäkään/kovassakaan ajossa.

_________________
Gpz 1000 RX, ZZ-r 1100 D1, Z 1300 A5 ja pari "hontaa"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 00:38 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kun viime kesänä allekirjoittaneella oli ilo ajella Jörö-serkun ZG1200:lla, pienin kulutus oli 4,53 l/100 km ja suurin 6,67. Koko 9000 kilometrin testimatkan keskikulutus 5,36 - aika hyvin tuon painoiselle pelille, kun se katekaan ei ole sieltä ihan pienimmästä päästä :razz:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 15:31 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Sopiva tuntuu olevan wanhukZen kulutus; just kaik´on mänt, mitä on tankkiin pistetty. Mutta pensa on halpaa hintasekseen, sitä myydään vapaasti kaikilla huoltoasemilla ja pumpataan lisää kolmessa vuorossa. Eli kaikki hyvin, mama?
Takarenkasta, jarruletkuja, leviämpää stongaa ja muutamaa muutakin osaa vaihtamasa Z650:een - perus-suomalais-ugrilainen piharemonttimetodi on käytössä.
Off-topic kyllä, mutta vesikawa-osiolta tuskin voi muuta oottaakaan? Itse en lue itseäni vesipojaksi, tuskin edes -mieheksi :fu: Me kauriit kun emme usko horroskooppeihin :tuota:

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 02, 2009 12:05 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
ZZR 1100 VM-90
Mittasin 2 kertaa ja ekalla kerralla oli ripeitä kiihdytyksiä ja neula käwi pari kertaa n:250:ssa ja suht rauhallista ajoa puolet kilometreistä ja kulutus oli 6.58L.
Toisella kertaa päätin ajella paljon rauhallisemmin mitä nyt pari kertaa neula 200:aan ja muutama rapee rampilta lähtö konetielle. Tällä tankkaus wälillä mosahti se wesiletku munillekin. Niin ja kulutus oli 5.54L.
Tostakin pystyisin wie nipistään mutta tarttee sitä pitää hauskaakin wälillä. :yesyes: Eikös se oo semmonen sanonta et lapsi on terwe kun leikkii. :kivi: :hihi:

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 02, 2009 13:10 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Tuli tuossa helatorstaiviikonloppuna pyörähdettyä Helsingin maalikylillä ja kulutus oli seuraavanlainen. Ennen Lahden motaria n 5.2ltr/100km matka-ajossa ja sitten Heinolan jälkeen motarilla n 5.7ltr/100km. Normaali pikku pyörityksessä kulutus jää siihen 5.5ltr/100km. Aloin tuossa miettimään että kävisiköhän hieman liian laihalla :eitajuu: ? Tulee kuitenkin ajeltua suht reippaalla kaasukädellä kuitenkaan kaahaamatta :vislaa: Kone on kuitenkin 750cc ja ilma/öljyjäähdytteinen.

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 02, 2009 20:33 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Laitetaan tähän nyt päinvastainen esimerkki: PikkuHukan keskikulutus 1500 km ajalta 8.69 l / 100km. Seosmittari näyttää jatkuvasti sellaisia 9:1 -lukemia eli rikkaalla mennään ja pahasti (seosruuvit puoli kierrosta auki ja neulat ylimmässä urassaan) - no, Zephyr550:n kaasarit on tulossa Saksanmaalta...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 10, 2009 21:20 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:49
Viestit: 22
Paikkakunta: Maaninka
Käväistiin lankomiehen kanssa heinäkuussa Inarissa ja matkaa kertyi 2 tkm/3 pv. ZR-7 -99:n keskikulutus 4,95l/100km yksin ajettuna. Matkanopeus vaihteli "risupäistä" riippuen 80-130.Pyörässä plexi sekä taka- ja sivulaukut paikoillaan. Ajettu nyt 61 tkm ja kone säädetty penkissä juuri ennen reissua.

_________________
...intoo enemmän kun järkee, turha seisottaminen rasittaa...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 11, 2009 07:53 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Noin 10 000 ajettu nyt ja keskikulutus tähän mennessä 5.2 ltr (tosin mukana laskuissa oli vuotava bensahana sekä tankillinen gasoa tallin lattialla ko. vaivan johdosta) ajot jatkuu ja todennäköisesti vuositasolla tuokin putoaa tonne 5 nurkille...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 14, 2009 01:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 13:14
Viestit: 244
Paikkakunta: Hausjärvi
zzr 1100 meni 5,0 kulutuksella pienimmillään euroopanreissulla.

_________________
Gpz 1000 RX, ZZ-r 1100 D1, Z 1300 A5 ja pari "hontaa"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 26, 2010 21:11 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 10, 2008 18:10
Viestit: 107
Paikkakunta: leppävirta
kyllä gpx kaikki imee mitä tankkiin laittelee :yesyes: tai pienemmälläkin menee kun ei ajele :razz: mutta viimene onkin huonompi juttu :( mutta raha on luotu kiertämään ja harrastuksethan maksaa ja maksaa enemmän kun on useampi harrastus ja ei uskalla laskea edes moista summaa


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 27, 2010 02:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 10:04
Viestit: 330
Paikkakunta: Vantaa
8 litraa

_________________
Elämä etenee, ei aina hyväänsuuntaan, mutta etenee kuitenkin.
Ei riemulla rajaa...
Kawasaki ZG 1200
Kawasaki GPz 750 Turbo


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 27, 2010 05:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 12:08
Viestit: 15
Paikkakunta: Enontekiö
ZZ-R 1100 -96 ja pyörii 5 litran kieppeillä.

Ei liity kawasakeihin mutta nuorempana sain jammun tonnisen fzr:rän kuluttaan 4,5 - 20 litraa sataselle :mrgreen: mutta eipä haitannut tuo, kun oli huolto-asemalla töissä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 23, 2010 16:36 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
mie eppäilen että tuolla tyuwmikäliellä ei ole moottorpyörää suati kawwwaa ollenkaa, joku pämmäri sonvain. :kaulin:

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 23, 2010 22:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 10:04
Viestit: 330
Paikkakunta: Vantaa
5,5 litraa

_________________
Elämä etenee, ei aina hyväänsuuntaan, mutta etenee kuitenkin.
Ei riemulla rajaa...
Kawasaki ZG 1200
Kawasaki GPz 750 Turbo


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 23, 2010 22:31 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
12r:llä lämpimässä kesässä jättikokoisen asuntovaunun imussa myötätuulessa, ukkosenkosteassa happirikkaassa ilmassa n. 80 - 90 kmt ja 5,9 litraa satkulle ja asuntovaunu eli romut ja koirat mukanani.

ainoa kerta kun on mennyt alle 6 litran ja alle seiskankin on harvinaista.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 24, 2010 06:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 30, 2009 21:35
Viestit: 92
Paikkakunta: Kausala
Lauantaina pörrättiin Porvooseen EAK-päivään ja tuli jossain vaiheessa tankattuakin... hetkonen... kulutus oli 3,3 litraa.

_________________
LTD 400 '83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 24, 2010 08:29 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Ja kotimatkalla vesisateessa, isossa sellaisessa :huh:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 24, 2010 10:30 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Petrolcircuksesta kotiutuessakin tuli isosti vettä. Onneks sadekamppeet säilyi kuivana, ne kun oli kotona naulakossa...

Mutta vesitopicista tacaisin kulutustopicciin: ELR:lle tuntuu kakku maistuvan huomattavasti paremmin ku edeltäjälleen, Z650B2:lle. Mutta en ole katsonnu aiheelliseks tarkemmin mittailla, on se vaan niin hauska! Isompi kulutus saattaa myös johtua LimeGreenin esiinkaivamasta, hiukka "aktiivisemmasta" ajotyylistä... ]:)

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Viimeksi muokannut hansci päivämäärä To Heinä 24, 2014 07:14, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 26, 2010 18:58 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 10, 2008 18:10
Viestit: 107
Paikkakunta: leppävirta
kuvittelnkohan vai onko joku :jook: koneen tilalla :eitajuu: kosteella kelillä ajellessa kone tuntuu paremmalta ja pienempi kulutus mut auta armias kun on kuiva ja aurinkoinen niin tuntuu siltä että kierre on tankissa nykyjään :( pitääneeköhän paikkaansa se että "pieni vesisuihku koneeseen" siis imupuolelle helpottaisi palamista :eitieda: onhan veden kemiallinen H2O elikkäs vetyä ja happea se sekoitettuna menoveden kera ja lämmössä/paineessa edesauttaisi palamista vai onko turbosaabismin luulosairaus jäänny päälle :hammer: vaikkei ole kyseistä rotteloa enään


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 26, 2010 23:07 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
heppikukkula kirjoitti:
kuvittelnkohan vai onko joku :jook: koneen tilalla :eitajuu: kosteella kelillä ajellessa kone tuntuu paremmalta ja pienempi kulutus mut auta armias kun on kuiva ja aurinkoinen niin tuntuu siltä että kierre on tankissa nykyjään :( pitääneeköhän paikkaansa se että "pieni vesisuihku koneeseen" siis imupuolelle helpottaisi palamista :eitieda: onhan veden kemiallinen H2O elikkäs vetyä ja happea se sekoitettuna menoveden kera ja lämmössä/paineessa edesauttaisi palamista vai onko turbosaabismin luulosairaus jäänny päälle :hammer: vaikkei ole kyseistä rotteloa enään

Tuo kostean kelin vaikutus perustuu siihen, että kostealla kelillä ilma on myös happirikkaampaa ja happihan tunnetusti on palamisen edellytys.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 27, 2010 09:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Saattaa olla kosteuden vaikutus juuri toisinpäinkin, mutta vaikutus on aika pieni normaaleilla kosteusarvoilla.

- Ilmankosteus on vesihöyryä kaasun muodossa, joka tilavuudellaan korvaa osan hapesta ja typestä ilmassa => vähemmän happea samassa määrää ilmaa
- Lisäksi kostean ilman ominaislämpökapasiteetti on hieman suurempi => palamisen tuotteena saatava lämpötila ja sitä kautta teho jää pienemmäksi
- Toisinpäin: kauniilla kelillä voi olla korkeapainetta => ruiskukoneissa joissa on ympäröivän ilmanpaineen anturi, teho on suurempi (paineanturi on nykyään useimmissa koneissa, mutta ilmankosteuden kompensointiin antureita ei taida olla juuri missään vakiolaitteessa. Ilmankosteuden vaikutus on paljon pienempi kuin ilmanpaineen (ilmamassamittari nykykoneissa havaitsee myös jotenkin toissijaisesti kosteutta, mutta taitaa vaikuttaa juuri väärinpäin?))

Tuollapa vaikkapa laskuri (jenkkiyksiköillä) http://www.csgnetwork.com/relhumhpcalc.html
Koodi:
ilmankosteus % suhteellinen teho
0 %                    100 %
40 %                    98,5 %
100 %                   96,3 %


Mutta sitten on monta muuta juttua, jotka vaikuttaa:
nakutusherkkyys pienenee kosteuden lisääntyessä => nakutustunnistimella varustettujen (turbo)koneiden teho voi noustakin.

Jos säädöt on optimoitu kostealle kelille ja säädöt ei ole ihan optimaaliset kuivalla kelillä => teho voi olla suurimillaaan kostealla kelillä (mutta toisilla säädöillä siis voisi saada enemmänkin tehoja ulos kauniilla kelillä)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2012 08:47 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Autopuolella puhutaan koko ajan polttoaineenkulutuksesta ja päästöistä, mp puolella on yllättävän hiljaista. Honda puhuu kulutuksesta uusien yleiskäyttöpyöriensä yhteydessä, mutta muut valmistajat puhuvat edelleen entiseen tyyliin teho päällimmäisenä.
Vähän ajelevana mulle on melkein sama mitä mopo kuluttaa, mutta luulisi valmitajien olevan jo pakotettuja keskittymään myös kulutuskysymyksiin. Tulee mieleen autopuolelta esim. bemari, tehoa löytyy ja kulutus on pieni. Huono puoli huipputeknologialla on tähtitieteellinen hinta.
Joskus aikoinaan moottoripyöräilyä saattoi puolustella kohtuukulutuksella autoiluun verrattuna. Tänä päivänä asiasta kannattaa olla hiljaa tai EU kieltää koko "turhan" harrastuksemme.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 21, 2012 20:17 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Muutaman päivän testirupeaman jälkeen kulutus on ollut tuollaista 4,7 ltr/100. Nopeus ollu maltillinen 80 km/h ja pakkasta max -5.

Nemin peli testaamatta... Mut liikenteessä tuokin jo kävi. :rock:

Ei sillä että "pisaralla pisimmälle" mutta tuleepi seurattua tuota kulutusta jotta havaitsee het jos on jotain todella pahasti pielessä.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2012 09:21 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Kawa LTD kirjoitti:
...Ei sillä että "pisaralla pisimmälle" mutta tuleepi seurattua tuota kulutusta jotta havaitsee het jos on jotain todella pahasti pielessä.


Sama mielessä. Viime kesän tankkaukset ja kilometrit menivät keskimäärin 6,17 litraa per satakm, pienimmillään 5,76 ja suurimmillaan 6,9. Nyt eka tankkausväli 6,5 litralla sekalaista ajoa.

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 24, 2012 10:50 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Ny on Nemin pelikin (400 LTD) aktiivisena liikenteessä ja kulutus on noin 3-3,5 ltr/100 km. :kiss:

Laitoin kaikkia luonnonlakeja vastaan sen tuuliklasin siihen kiinni (ja todennäköisesti otan pois kun rouva lähtee ajelee) kun kuitenkin tuota sontaa roiskii silmille. Ulkonäkö on jo menny ajat sitten, ja lähinäkö mutta kaukonäköä on viel jonkun verran jälellä ni tuo pleksi siirtää edes vähän tuota katupölyä pois silmiltä. Ja juu, umpikypärästä ei ole ny apuja, visiiri auki on ajettava...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 23, 2014 17:05 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Edelleen kulutus 3,3 ltr/100 km tuolla Nemin 400 cc kawalla.

Mutta äänimaailma on ehkä muuttunut sellaiseksi niinku olis "räpätin" pinnojen välissä. Varmaankin venttiilit naputtaa. Olisiko paha homma ihan kotioloissa ja normi työkaluilla tsekata. Tarviiko jotain säätöpaloja?

Tuo vois olla seuraava homma minkä opettelen.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 23, 2014 19:08 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Venttiilien säädön pystyy itse tekemään, eikä tarvi säätöpaloja kun siinä on ruuvilla säätö ja lukkomutterilla säädön lukitus eli sopiva kärkivälimitta tarvitaan sekä muita perustyökaluja ja hieman perehtymistä menetelmiin. Manuska olis hyvä mutta netistäkin löytyy tietova.
Mikäs sen vuosimalli olikaan?

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com