Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Heinä 23, 2014 19:46 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
coistinen kirjoitti:
Venttiilien säädön pystyy itse tekemään, eikä tarvi säätöpaloja kun siinä on ruuvilla säätö ja lukkomutterilla säädön lukitus eli sopiva kärkivälimitta tarvitaan sekä muita perustyökaluja ja hieman perehtymistä menetelmiin. Manuska olis hyvä mutta netistäkin löytyy tietova.
Mikäs sen vuosimalli olikaan?

Juup, täytynee alkaa metsästämään. Josko sitä siten syksyllä orientoutuisi. Perustyökalut löytyy kyllä ja vuosimalli on -83 (näkyy tos signaturessa)

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 23, 2014 22:54 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
ZG:n kulutus on ällistyttävän pieni: pienimmillään 4,47 l/100 km. Kaiken kaikkiaan keskikulutus 5,65 l - kilsoja tullut 60 000 km. Aika pieni kulutus, kun ottaa huomioon, että kyseessä 370 kiloa painava katettu peli.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 24, 2014 07:02 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Raato kirjoitti:
... pieni kulutus, kun ottaa huomioon, että kyseessä 370 kiloa painava katettu peli.

Se on sitä airotynamiikkaa! :laalaa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 24, 2014 14:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Tungenpa itseni tähän ketjuun minäkin, vaikka otsikossa on jo epähienosti suljettu Rooperiepuajoneuvoyhdistelmä pois.

Jo teillä Kawat ovat vähään tyytyväisiä. :shock: Toista se on meillä, 3/4- pohojalaasilla: Roope nautiskelee 3,5 litraa satasella. Kun ajatellaan Roopen teho/painosuhdetta Kawojenne vastaavaan, täytyy vain todeta, että ei meillä bensassa pihistellä! Mutta on se menokin komiaa! :moto:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 27, 2014 01:24 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 14:07
Viestit: 129
Paikkakunta: Jyväskylä City
Gepexi vie sen 5l/100km, ajoi sitten nätisti tai hiukan vauhdikkaammin. 300km ja bensamittari tapissa, silti siellä on aina se 5l jäljellä. Pitäisi kai joskus ottaa kanisteri matkaan ja kokeilla, kuinka pitkälle oikeasti pääsee ja syttyykö bensavalo koskaan, vielä ei ole palanut kuin virrat kytkettäessä... :eitieda:

_________________
Kawasaki GPx 750 R -87


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 29, 2014 09:01 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
ZL1000 vie tuollaisen 7,5 litraa. Iso kone, vie paljon pensaa, sanoi jo HD-mieskin tankatessaan. Varmaankaan ronski ajotapa, lyhyet välitykset ja huono ilmanvastus eivät varmasti auta asiaa.

Tyytyväinen olen siihen, ettei kyseessä ole ZL900, sillä 11,5L tankilla alle 150km pakolliset tankkausvälit alkaisivat ahdistamaan. Tonnarissa on about 18 litran tankki.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 29, 2014 11:06 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Mun Möhköllä menee reilussa ajossa 8 litraa ja Turbolla 10 matklla ja 11 nurkissa,
mutta hyvältä se kuitenkin tuntuu kun soppa maistuu :yes:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 04, 2014 14:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
zephyrillä (1100) pääsee specsien mukaan 35mpg ja koska kyseinen luettelo oli enkkusivuilta sain laskukaavaksi 4.55L / (35x1,609km) eli 8.07L / 100 km !!!
että kovin on tehtaan jäljiltä janoinen vekotin.
lienen foorumilla aikaisemmin ihmetellyt ilmanpuZarikotelon konstruktiota, jossa CVK 34set saa raittiin ilman yhdestä (1) !! about 30mm reiästä! ymmärtää hyvin tehdasasennus pääsuuttimien koot: #98 1/4 ja #100 2/3.
viime kesänä jumppasin kaasarit 4 kertaa off/on vaihdellen pilot- ja pääsuuttimia ja sain kuin sainkin pyörän toimimaan jouhevasti koko kierrosalueella ja tupin asennoilla.
Nyt Imatran reissulla sitten vasta tarkistettiin todellinen tankkausväli-kulutus jumpan jälkeen (keskiseisontatuella/korkkiin asti - keskiseisontatuella/korkkiin).
kuopio - puumala (2/3 matkasta 120 viisarinopeutta VT5) 6.6/100km ja takas tullessa seur. tankkaus juvalla (90 viisarissa/maantie) 6.2/100km.
tämä siis kakspäällä tankkilaukun ja repun kans.
ketjuratas paketti sama, en tosin ole laskenut piikkejä, että onko vakiovälitys. viisarisatasen vauhdissa vähän reilu 3500r.
huippuja en ole kokeillut ennen enkä jälkeen jumpan, mutta ihan tuo vetää vm 92 pyöräks hyvin ( tosin huonommin kuin wisekoitu '83 lime taannoin ).
summasummarum: jotain lienee mennyt väärin kun "virityksessä" kulutus ei olekaan tuplautunut ja virkeyskin on tallella - vai mitenseoli Hansci ? :razz:

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 04, 2014 22:27 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
ritiavanne kirjoitti:
zephyrillä (1100) pääsee specsien mukaan 35mpg ja koska kyseinen luettelo oli enkkusivuilta sain laskukaavaksi 4.55L / (35x1,609km) eli 8.07L / 100 km !!!
että kovin on tehtaan jäljiltä janoinen vekotin.


http://en.wikipedia.org/wiki/Gallon

Lainaa:
The imperial gallon
The imperial (UK) gallon, now defined as exactly 4.54609 litres, is used in some Commonwealth countries

The US liquid gallon
The US gallon, which is equal to exactly 3.785411784 litres...


Eli taisi mennä sekaisin maailman ja ameriikan gallonat, uskoisin. Lukema käyttäen oikeita gallonoita on maltillisempi 6,72 litraa satasella. Vastaa näköjään noita mittaustuloksiakin. :)

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 06, 2014 12:33 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 23, 2013 22:17
Viestit: 35
Paikkakunta: Helsinki
http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=92401.0

Onhan noita näköjään.

Ja Vn 1500 88 n 6 l / 100km

_________________
Prätkällä en osaa ajaa mutta eipä sitä muut tiedä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com