Asiasta mitään tietämättä (en ainakaan tunnusta) mutta eräälle toiselle foorumille tarinoin seuraavasti (leikkaa-liimaa-kompleksi):
Ja tällaista vaivaa ilmeni:
"Joo, sitä minäkin että aidot mp-huollot on ruuhkaisia ja kallitakin... Kyn täällä kyläpahasesta löyty yks huoltomies ja motoristikin viel ja lupas tsekata ton nykimisen poies... Nykii ja nypyttää het kohta 10 km ajon jälkeen, käy tasaisesti jos malttaa ajaa tasakaasulla loppumatkan...
Heti jos lisää kaasua ni alkaa nykimään (putoo yks pytty pois) ja tulee mukaan ko himmaa kaasun ja jättää tasaselle... Skeidaa kaasareissa (ehkä), murtuma kurkussa joka lämpenemisen johdosta alkaa vuotaan ilmaa ja seokset pilalla? Ei näkyny mitään...
Kylmänä käy komeesti kaikilla neljällä ja tasaseen
Pesin mopon pari viikkoo sitte painepesurilla, oiskohan sillä aihetta?"
****
"Joo...
Duunikaveri katto ja tuumas "et sullahan on noi proput tos kaasarin alla, tyhjennä ne ny aluks..."
Eihän tuollaista tullu ajeteltua, bensatankissa olevan hanan sihti putsataan joka kevät, bensasuodatin vaihtuu uuteen joka kevät. Mut kaasarin kupit oli täynnä sellasta mustaa juttua kun kawa laski kupit allensa.
Siis aivan mustaa.
Siinä sitte epäuskosena kattelin, et johan on, kui helevetis toi on jääny tarkistamatta... Eipä muuta ko rukari takas rullaan ja menoksi. Sen tunnin ajelin ja moottorijarrua, kiihytystä. Kaikkee kokeilin et saisin sen nykimään. EI NYI YHTÄÄN ENÄÄN.
Jösses. Tuli halavaks.
"