Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 25, 2024 20:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Kesä 29, 2012 21:05 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
rasanen kirjoitti:
No niin,vaihdoin Denson tulpiin ja nytei ole kastellu tulpaakaan ja lähtee het käyntiin,ngk on paskoooo :kk:

Tilanne ottelussa NGK - Denso tällä hetkellä 0 - 99 - tai jotain sinne päin :jump:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 16, 2012 22:28 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
on kokemuksia 79, 81 ja 82 möhköistä.

79 möhkössä oli murhetta, siinä on oli 'kunnostettu startti'. Lähti tosi huonosti käyntiin.

Sitten otin vähemmän ajetun starttimoottorin lainaan 82 möhköstä ja murheet kaikkosivat! Mitään muuta en muuttanut.
Uuten startin saa netistä 200-300 EUR, käytetyn 50-150 EUR. Suosittelen tätä vaihtoehtoa. Kannattaa ainakin kokeilla.

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 02, 2013 20:32 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 12:14
Viestit: 136
Paikkakunta: Jyväskylä
JusaOk... Onko ongelma ratkennut? Kiinnostaisi tietää, kuinka tuo viime"kesäinen" ongelma mahdollisesti ratkesi ja mikä oli syy.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 08, 2013 21:13 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 08, 2012 07:47
Viestit: 7
Paikkakunta: Hämeenlinna
finjerry kirjoitti:
JusaOk... Onko ongelma ratkennut? Kiinnostaisi tietää, kuinka tuo viime"kesäinen" ongelma mahdollisesti ratkesi ja mikä oli syy.


Kyllähän se lopulta ratkesi. Kerron lyhyen version :)

Ilmansuodatinkotelo pois ja sopiva pahvinkappale imupuolen eteen. Tätä pahvia säädellään sopivasti kädellä, jolloin tämä "ryyppy" saa aikaan sen
että polttoaine menee sylinteriin saakka. Riskinä tosin on että tulpat kastuu. Parin yrityksen jälkeen toimi hyvin.

Tämän jälkeen kun ei pitkään antanut seistä käynnistyi moitteetta sekä kylmänä että kuumana. Sitten pyörä seisoin yli kaksi viikkoa hallissa kosteassa ilmanalassa ja ei taas millään käyntiin. Työnsin talvisäilöön ja nyt kun aurinko alkaa paistamaan vien sen viikoksi pihalle lämpiämään ;)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 30, 2013 21:04 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Hei, nyt on 20 vuoden kokemus möhköistä ja niiden käynnistämisestä. Ongelmia on ollut, mutta nyt löytyi ratkaisu joka on minun möhköissä toiminut hyvin. Litium -akku. Tänä keväänä käynnistin 81 ja 82 möhköt ja hyvin lähtivät käyntiin 6:lla sylinterillä vielä. 82 möhkössä oli 2 vuotta ja 9000 km ajetut tulpat, lähti niilläkin käyntiin. Onhan se vähän kallis akuksi, mutta suoittelen vaihtaamaan Litium akkuun kun seuraavan kerran tulee akun vaihto eteen.
t Vesa

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com