Jepu jee,
lähdin tänään kruisailemaan iltasella, kun pyörä sippasi samantien ja ei reagoinut starttinappiin. 15 sekunnin päästä alkoi käry käydä ja ihmettelin, mikä siellä nyt kun ei edes moottori lämmennyt.
No, oikean kahvan johdothan ne siinä kärysivät, ja olivat muuten hiukkasen kuumat. Nyt on johdot rapeana ja perhana vielä isoimman ankeriaan päästä näkyy, että ainakin yksi johto on yli kymmenen sentin matkalta puoliksi paljaana.
Mielestäni vähän erikoista, että veti maihin noin ettei sulake palanut. Liekö pakko nostaa koko helkutin johtoankerias pöydälle (vai mikä tuo "wiring loom" suomeksi lie), mielessä kävi jo hullulla uuden askartelu nollasta lähtien mutta mahtaako Kawan liittimiä edes saada mistään hyllystä niin, että sellainen olisi mahdollista? Toisena mieleen tulee, että saako jälkeenpäin johtonivaskan ympärille asennettavia johtosuojia hyllytavarana?
P.S. Harkitaan myös hyväkuntoisen GPZ900R:n johtosarjan ostamista
P.P.S. Olin tuntia ennen tapahtunutta hakenut yhden ZL1000:n maailmalta pihaan, nyt on sitten 2 projektia vailla kattoa Jyväskylässä, vinkkejä tallitiloista otetaan vastaan.
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!