Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 02:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2012 04:48 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 19, 2012 04:24
Viestit: 2
Eli ajatuksena olisi vaihtaa 1978vuotiseen z500seen zzr600r moottori.Tuossa jälkimmäisessä on tehoa se 100hp mietin tuossa vain että jos tehot eivät saa kasvaa yli 20 prosettia niin ei taida onnistua sitten millään?? oliskohan tuo mahdollista jos kuristaisi konetta penkityksen ja katsastuksen ajaksi? mahtaiskohan katsastusmies hyväksyä tuollaisen koneen tehon alentamisen?Jos jollain on kokemusta vastaavista jutuista niin kertokaahan noviisillekkin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2012 16:42 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Varmaan helpoiten löytyisi näitä valmiita 25 kW kuristavia satseja (=prikat imusarjaan) (tai ihan kokonaisia kuristettuja saksantuontikoneita motohajoittamoilta?)
Esim hakusanoilla: kawasaki zzr 600 "25 kw" drosselsatz
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... selsatz/k0

Enpäs sitten tiedä mitä papereita vaaditaan konttorilla, mutta noissa yleensä vaaditaan mukana kulkeva jonkinlainen TÜV todistus (että on suunniteltu juuri ko. koneeseen)

Oliskohan tehokkain ja suurin vertailukone 550: Z550 50 hp (vai Z 550 GP 65? hp)
Taitaa hieman riippua Trafin tulkinnoista, onko Z550 sama pyörä kuin Z500 (vaikka se taitaa olla ihan sama pyörä muuten).

(Ihan eri asia on sitten, ettei minusta vanhoja ilmajäähyjä saisi pilata uusilla koneilla, mutta kaipa kukin saa omalleen tehdä mitä haluaa)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2012 19:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 06, 2007 16:14
Viestit: 465
Paikkakunta: Juankoski
Kokemusta kyseisestä operaatiosta on.
Joskus vaihdettiin pojan pyörään toinen kone ja käytettiin dynossa (Ip-dynotest Siilinjärvellä)
Siellä kaveri sääteli nuo tehot uusiksi ja saatiin dynolappu mukaan katsastuskonttorille.
Hyvin kelpasi ainakin täällä savossa tuo dynolappu todistukseksi eikä tarvinnut mitään
erikko papereita tuolle isommalle koneelle.
Tuosta on nyt aikaa kohta viitisen vuotta, en tiedä hyväksyykö kaikki katsastusasemat
tuota, mutta kysäsemällähän konttorilta tuo selviää.
Niin ja alkuperäinen konehan oli kolmepuokki ja tilalle tuli viissatanen mylly.
Hintaa tuolle operaatiolle tuli n.100€ siis tuo Ip-dynotestin osuus.

_________________
Gtr1000 -97


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2012 18:10 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 19, 2012 04:24
Viestit: 2
Ok. Kiitokset vinkeistä. huomenna käyn vielä konttorilla ,josko sieltä löytyisi inssi jonka kanssa asionti sujuu.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com