Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 25, 2024 08:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Möhkön etukolmion laakerit
ViestiLähetetty: Ti Touko 01, 2012 16:50 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 76
Paikkakunta: Helsinki
Moi!
Onkos -79 Möhkössä normi kuulalaakerit etukolmiossa vai kartiorullalaakerit?
Eli kiristyykö ihan normaalisti kun ottaa mutterin akselin päästä tangon alta pois
ja kiristää hieman molempia litteitä tuplamuttereita? Hieman tuntuisi ehkä
olevan välystä. Saako niitä rasvattua pudottamatta koko keulaa alas?
Seiskapuolikkaasta Z:sta kiristin ja siinä oli kuulalaakerit. :hammer:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 01, 2012 17:19 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Möhkössä on kartiolaakerit, eli ne saa kiristettyä yläkolmion irroittamalla.
Stormilla löytyy laakerisarjaa jos on liian kuopille menny. Malli on sama kuin Z 1000 ST mallissa, muissa Kawoissa on eri kokoinen.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2012 08:00 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 76
Paikkakunta: Helsinki
Kiitoksia goose vastauksesta :kuusi:
Eli yläkolmio on irroitettava, kun siinä näkyy se tuplamutterisysteemi niin se ei siis
kiristy vain niitä kiristämällä?
Kiristin niitä aiemmin siihen pisteeseen että ohjaus alkoi "jäykistyä", mutta tuntuis
silti olevan hieman klappia.
Löysäsin hieman keulaputkien yläkiristimiä kolmion reunoista sitä ennen.
Saako laakeria rasvattua samalla purkamatta? Kun Z750:ssa sai(kuulalaakerit)

Prätkä kun on vierastallissa niin hieman hankalaa tuo remontin teko :hammer: ,
etenkin kun Letukan katsastusremontti on samaan aikaan päällä :kk:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2012 08:02 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 76
Paikkakunta: Helsinki
Niin ja se vielä että ohjausta käännellessä ei ainakaan tunnu "kuoppia", niinkuin
jossakin vehkeissä on tuntunut kun laakerissa on kulumia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2012 15:13 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Helpommin saa tehtyä kun keskituelta kone tuettuna irroitat keulaputket ja sitten yläkolmion, niis pääsee ilman etupään painoa suorittamaan rasvauksen ja on tilaa kiristää kunnolla.
Saat laakerin kiristettyä noinkin yläkolmio löysättynä, kun teit, on vaan ahtaampaa.
Tarvii saada vanhat vaseliinin jämät pois, uudet tilalle.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com