No niin . . . osat tuli tänään ja remontti tehty, ei tarvinnut vaihtaa kuin uusi etuhihnapyörä, muuten ok, homma oli yllättävän helppo homma, tosin työkaveri oli opettamassa, vanha pyörämies.
Laitan tässä vähän siitä, jos jollain on homma edessä. Eli kannattaa ensinnäkin hankkia nostotuki takapyörälle (ostin itse Biltemasta 39 euroa)
1) poskimuovi irti 2) hihnasuojus irti 3) etuhihnapyörän suojus irti 4) takapyörästä kruunumutterin sokka pois ja ruuvia löysälle 5) takapyörän säädöt ihan eteen. 6) hihna pois takahihnapyörältä 7) etuhihnapyörältä hihna pois, etuhihnapyörän lukituslevy irti ja pois(lähtee helposti mutta vain yhdellä kohtaa, pitää vähän pyöritellä, vanha etuhihnapyörä pois, saa myös vähän pyöritellä, lähtee pois akselilta vain yhdellä kohtaan. Tän jälkeen uusi hihnapyörä paikoilleen ja muut hommat vastakkaisessa järjestyksessä paikoilleen.
Tehtiin vielä sellaisen homman, kun takahihnapyörä oli väljän tuntuinen, niin otin takapyörän pois ja laitoin muoviliuskat takahihnapyörän ja takapyörän välissä olevan kumipakan joka lohkon väliin . . . tuli tosi napakka.
Koeajossa ei ulinaa eikä muutakaan ylimääräistä ääntä hihnapyöriltä
Se huomio vielä, että käytin hihnaspreita ulinaan . . . ei ois kannattanut, oli jokseenkin kauhea sotku siivottavaksi !!