Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 07:23

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Loka 04, 2012 14:49 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 24, 2011 14:07
Viestit: 57
Moi, Millä keinolla olette saaneet Möhkön starttikytkimen pois kampeliakselilta,siis ehjänä.Laturin puoli tuli pulttimallisella ulosvetäjällä pois,
mutta startti puolella itse murikassa ei näyttäisi olevan mitään sisäkierrettä,tai sitten olen sokea ,Service Manualin mukaan sivulla 79 siihen keskelle laitetaan Rotor Puller (57001-1016) ,mitenköhän se siihen laitetaan sitten kiinni. Perinteistä ulkopuolelta ottavaa ulosvetäjää tuskin
uskaltaa kokeilla,vain onko joku saanut murikan irti sillä ehjänä?
Kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 04, 2012 16:45 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Taisin rakentaa itte latasta ,8 x 80 x 80 ,keskelle M10 kierre ja pultti, ympärille kolmioon 50mm särmä, 9mm reikä 3kpl josta kiinnni M8 pulteilla , pikkasen kirrasin keskeltä ja Naps , värkki oli sylissä, ole tarkkana kun irroitat, takana akselilla olevat isot prikat ovat sisäreunalta kartiokkaat, 2 kpl, ilmeisesti öljyn kiertoa varten , katso mitenpäin ovat kun avaat, :lukea: kirjat ei kerro ainakaan Savoksi, elokuva-enklatti ei avartannu kirjaa katsellessa ja kuvia selatessa. Itte oikaisutin koneistamossa rullien vastinpinnan, kun uusin rullat ja jouset. Ja :kk:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 04, 2012 16:49 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Niin , tais olla vielä vasuri kierre siinnä keskipultissa jolla on kiinni, muistelen :kivi:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 04, 2012 17:11 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 24, 2011 14:07
Viestit: 57
Okei, Kiitos vinkistä,itse pultti onkin jo taisteltu irti .


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 08, 2012 20:29 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Ulosvetimellä vedin niin kireelle kun uskalsin ja sit pillillä lämöä. Jäähtymisvaiheessa se siittä sit putos lattialle. Sorvauta tosiaan pienetkin aallot pois siitä pinnasta. Itel alko hyppiin startti pahasti, vaikka puretus osas ei mielestäni mitää ihmeitä ollut. Pinta lienee karkastu, mut ei siitä niin paljoo varmaan tarvis ottaa, et se puoleen pitäs huolestua.

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 10, 2012 18:51 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 24, 2011 14:07
Viestit: 57
Irti on,mutta vasta kun minäkin kaasulla kunnolla lämmitin ja lekalla ulosvetäjään paukuttelin.
Siitä Maken mainitsemista prikoista, mulla ulompi on aivan ohut prikka,se on niin ohut,että taipuu
sormilla taivuttaessa,Onkohan kaasari ja ruiskuvehkeissä eri sisuskalut,tai sitten mun pyörästä'
se on korvattu ensimmäisellä prikalla,jonka asentaja on käsiinsä saanut?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 11, 2012 03:34 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Kaasariversiossa on kaksi samanlaista prikkaa (ulompi & sisempi, paksuus 2,3 mm) mutta ruiskussa ulompi on eri kokoinen muutenkin kuin paksuudeltaan (0,3 mm). Ruiskun sisempi on sama kuin kaasariMöhkössä.

Paitsi että tähän korjaus: -82 ja-83 kaasarivuosimalleissa on sama ulompi prikka kuin ruiskussa.

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 26, 2013 21:12 
Poissa

Liittynyt: La Touko 04, 2013 19:03
Viestit: 1
Paikkakunta: hartola
jos nurkassa lojuu toyotan laatikon corollan anturi se käy suoraan sisäkierteeseen kiristät se ja a-vot ! irtosi kampiakselista


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com