Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 25, 2024 17:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Eliminator 600 kuristukset
ViestiLähetetty: Ma Helmi 04, 2013 17:32 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Ostin 25kw ellun,, mistä osaan kuristuksia etsiä, ei ainakaan kaasuttimissa eikä imusarjassa näytä löytyvän.. kahvakin tsekattu. Sitten yksi luisteista jumii välillä ylös, millähän asettuisi? Jos joku vielä osais kertoa mistä kaasuttimien huoltosarja löytyisi edullisesti :razz:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 05, 2013 20:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Taitaa olla kuitenkin kaasareissa
Kuva

Noi pari reikää päästää alipaineen vuotamaan, eikä luisti nouse kattoon...

[Edit] Oops, eikun unohdin jo mistä pyörästä oli kyse... eli tämä EN500/KLE500 viewtopic.php?f=16&t=5867, mutta silti nuokin kannattaa katsoa, jos vielä auki )

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 07, 2013 21:13 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
kiitos vinkistä, tuli tsekattua tuokin.. tosin oli ihan normaalit luistit paikoillaan. Voihan se olla että pyörästä on jo kuristukset poistettu. Ostin äskeittäin niin ei pystynyt kokeilemaan. Pitää vielä tarkastaa pakosarja, mutta kuka hullu nyt kuristuksia sinne tunkisi. :o


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 07, 2013 21:47 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Tuossapa yks versio aiheesta elikkä kaasarien kumisten imukaulojen sisälle tuollaiset prikat joissa vallan olematon reikä:

http://www.ebay.de/itm/Leistungsreduzie ... 2a235cd436

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 12, 2013 11:54 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
no eipä löytynyt sieltäkään eikä myöskään pakosarjasta, josta sain yhden pinnapultin menemään poikki, nyt kun on lähes koko pyörä purettu, vois tehdä pieniä muutoksia. Mites jos vaihtaa alkuperäisen ilmanputsarin tilalle tuommoset kartiofiltterit, pitää vissiin kampikammion huohotinaukkoon lyödä kans filtteri, mutta mihin tuo letku joka menee alipainehässäkkään vai mikä tuo on???.. sotkeeko seokset tuommoiset putsarit vai pitääkö alkaa suuttimia näpelöimään kans? sit jos joku vielä tietäs tuon moottorin harmaan värikoodia, kun pitäs paikkailla hieman.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 12, 2013 13:54 
Poissa

Liittynyt: To Marras 29, 2012 11:19
Viestit: 13
pantse kirjoitti:
Mites jos vaihtaa alkuperäisen ilmanputsarin tilalle tuommoset kartiofiltterit, pitää vissiin kampikammion huohotinaukkoon lyödä kans filtteri, mutta mihin tuo letku joka menee alipainehässäkkään vai mikä tuo on???.. sotkeeko seokset tuommoiset putsarit vai pitääkö alkaa suuttimia näpelöimään kans? sit jos joku vielä tietäs tuon moottorin harmaan värikoodia, kun pitäs paikkailla hieman.




älä vaiha, orkkis on parempi, muuta en tiiä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 12, 2013 16:58 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Ei kannata hankkia ainakaan muutaman kympin Power(less)Filtteritä - ne kun suodattavat ainoastaan kärpästä isommat epäpuhtaudet. Yleensäkin alipainekaasareiden kanssa erilliset vapaavirtausputsarit on varmin tapa hankkia itselleen hankaluuksia.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 13, 2013 07:13 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Eikös ZZR 1100 tehoja tiputettu asentamalla matalammat kannet kaasareiden alipainekalvojen päälle. Tempulla luistin liike rajoittui. Olisko tuossa sama ?

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 13, 2013 17:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Myös GPZ900R:ssa taisi olla toi^ Saksassa. On helpoin testata nostamalla sormella luistia, jos ei luisti nouse kattoon (niin että kurkku aukeaa täysin), on joku vastassa: Kansi tai holkki tai muu rajoitus.

Liitteen oikeassa rajoitus (mutta isompaan vakuutusrajaan 98 hp)


Liitteet:
kaasarit.JPG
kaasarit.JPG [ 32.79 KiB | Katsottu 6838 kertaa ]

_________________
GPZ 1100 A1 1983
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 15, 2013 07:38 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Luistitkin liikkuivat ihan ylös asti. Nyt varmaan kaikki paikat on tsekattu, jos joku ei keksi vielä muuta, miten kuristus olisi toteutettu. Liikkeestä ostin tuon pyörän 25 kw:na, eikä heilläkään ollu tietoa, miten kuristus on tehty. Tuon etsimiseksi oon nyt purkanut pyörän johtosarjaa myöten niin hyviä ideoita pieneen tuunaamiseen otetaan vastaan (?). Äänenvaimentajien sisältä kuuluu helinää niin onkohan nuo mallia purettavat (?), meinasin että jos nuo niitit poraamalla sais avattua. Vapaavirtaussuodattimia meinasin, kun tuo ilmanotto on niin ahtaan näkönen, mutta muuttuvakurkkuisten kanssa se taitaa kuitenkin vaatia aika lailla säätöä niin jäänee toteutumatta. Kromivahoista todettu sonax autosolia paremmaksi :yesyes:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 15, 2013 19:03 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
Ite olen käyttänt SRV:n kiillotukseen AutoGlymin "metallipuolalaista", ja ihan hyvää jälkeä tulee silläkin..Kesällä täytyy taas toimeen ryhtyä. Yks Zephyr-kaveri hankki Tiksistä kellosepänliikkeestä jotain erikoiskamaa, en tosin tierä kui se pelittää ...

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 15, 2013 21:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
kyllä tuo metall polis on helpoin ja paras.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com