Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 15:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Helmi 14, 2013 06:32 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Niin, siis olinhan työmatkalla Japanissa keväällä -97. Siellä näin esitteistä sekä kerran jopa luonnossakin ZRX 1100 R:n eikä se voinut olla tekemättä vaikutusta kaltaiseeni erehtymättömän tyylitajun omaavaan henkilöön. (Ja liekö silläkin vaikutusta, kun aiemmin samana talvena Z 1100 R:n hankkinut olin?) Kovastihan se harmitti kun tuolloin Sumekon tuontiohjelmassa ollut ei se ja paikan päällä se olisi maksanut vain about 45000 markkaa. (Suomessa kai tuplaten, luulisin.) Mutta mutta, tuliko sitä sitten keväällä -98 tuuliklasittomana versiona? Oliko nähtävillä MP-98-messuilla? Nimittäin, kun kesäkuussa -99 oli tämä Japsistarojen sekä CKCF:n yhteiskokoontuminen Naantalissa, siellä oli yksi viininpunainen, sen muistan varmasti. Mutta nähtävästi kaikesta tästä on vielä aivan liian lyhyt aika, että mitään kristallinkirkkaan varmaa muistikuvaa asiasta olisi. Mutta hyväkin se olisi varmasti tietää, ettei vallan läpiä päähänsä puhu.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 14, 2013 19:58 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mikäs vuosi se oli kun sellainen viininpunainen naku versio oli Kawasaki Riders Meetingissä (olikohan itäsuomessa). Kävin silloin ekan ja valitettavasti viimeisen kerran (vannomatta paras) kokeilemassa peliä. Ärjyltä tuntui, koneessa oli puhtia ja ajettavuus oli hyvä, kevyen tuntuinen painoisekseen. Hyvä maku jäi siitä vehkeestä. Jotenkin liian tuore siihen maailman aikaan ja tietty kalliskin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 14, 2013 21:36 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 12:05
Viestit: 111
Alan lehden toimittajan mukaan ZRX 1100 malli rantautui, meille Suomeen myytäväksi -99. Mallimerkinnöistä ei ole mainintaa. Tosin Euroopassa kyseistä pyörää myytiin jo mm. Isossa- Britanniassa vuonna -97.

Ehkäpä joku muistaa asian ihan henk. kohtaisesti tarkemmin. Niin ei tarvitse enään arvuutella asiaa :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 08, 2013 11:23 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 17, 2007 18:38
Viestit: 16
Paikkakunta: Helsinki
Uskaltaisin väittää, että tässä on yksi Suomen ensimmäisistä ZRX malleista. http://www.nettimoto.com/kawasaki/zrx/1478427#yritys=rikumotoroy
Kilometrit mittarissa ovat varmasti tosia. Kyseinen pyörä myytiin uutena Frank Nymanilta. Ja muutaman (3-4?) vuoden sillä ajeltuaan kuljettaja jätti sen talvisäilöön. Se talvisäilö kestikin sitten useamman vuoden. En Muista onko pyörä myyty jo 97 mutta ainakin 98, kun rollingstones oli keikalla Helsingissä, niin näin tämän pyörän parkissa stadikan vieressä. Alkuaikoina siinä oli iso Giwin pleksi, (ei kuitenkaan näyttänyt liian isolta tuossa pyörässä) Joka nyttemmin on pois.
Omistajahistoria on ilmeisemmin seuraavanlainen: Jälleenmyyjä FN -> 1 asiakas -> FN -> 2 asiakas ->Rikumotor. Toki voihan ennen Rikua olla enemmänkin omistajia... Tuskinpa.

Mistäkö tiedän historian noin tarkasti? Satuin olemaan silloin kesätöissä siellä kun se myytiin ja kun olin 10 vuotta muualla duunissa, menin takaisin sinne. Kymmenen vuoden aikana olin kerran "virkavapaalla" varsinaisesta työstäni ja olin taas kesän Nymannilla, silloin peli oli jo ilmestynyt sinne. Kun sitten palasin edellisen työuran jälkeen, niin jumalauta siellähän se peli vielä kökötti. :)
Siitä joku saa hienon palasen ZRX historiaa itselleen.

_________________
https://fi-fi.facebook.com/StrokeRacingFinland
Good morning, mummot!
A Harley Davidson is the most efficient way to turn gasoline into noise without the embarrassing by-product of horsepower.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com