Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 09:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Nyt sen tiedän
ViestiLähetetty: Ma Huhti 08, 2013 19:16 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
että isona en ainakaan rupea urakkapalkkaiseksi ZG1200:n sytystulppien vaihtajaksi - siinä hommassa nimittäin menisi hermot ja urakat kusisivat vuorenvarmasti. Hommaa helpottaisi, jos tulppa-avaimen varressa olisi kymmenkunta niveltä, mutta kuitenkin pitäisi purkaa likipitäen kaikki sylinterinkannen yläpuolelta. Aikoinaan luulin, että Turbon ruiskusysteemin purkaminen on ahtaudessaan v..tumaisuuden huippu, mutta nyt tiedän olleeni väärässä ;D

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nyt sen tiedän
ViestiLähetetty: Ma Huhti 08, 2013 21:07 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Remove sparkplugs and install new ones, lienee varmaan manuskan ohje :fu:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nyt sen tiedän
ViestiLähetetty: Ma Huhti 08, 2013 23:23 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
muutamissa pahimmissa nykysporttipeleissä tulpat vaihtaakseen tarvii pudottaa moottori alas, pois rungosta, samoin venttiilit tarkistaakseen. ahtaus on osattu tehdä huippuunsa.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nyt sen tiedän
ViestiLähetetty: Ti Huhti 09, 2013 00:44 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
JG:n arvaus manuskan ohjeesta osui oikeaan. Onneksi ZG:ssä on hydraulinen venasäätö, niin ei tarvitse sen kanssa painia.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nyt sen tiedän
ViestiLähetetty: Ti Huhti 09, 2013 22:37 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Haynesin manuaalissa taidettiin 900R:n kaasarien poistosta sanoa lyhyiden ohjeiden jälkeen suunnilleen:

"Warning: The above gives an overview of what is actually a painstaking and very time-consuming procedure. Do not attempt this operation light-heartedly" :fu:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com