Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 05:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 07, 2013 17:46 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 03:26
Viestit: 8
nyt rupee olee kuuppa himmee ei tuu sähköistä mitään tolkkuu.pyörä on koneeltaan kzt 30ae 007920 ja runko kzt 30a 008313 olen sen nyt tyypittänyt -80 a2 mutta en löydä mitään sähkökaaviota siihen.mulla on pääsulake laidassa,hazardi,lampussa parkki,oikeessa kahvassa ei valokytkintä ja ehkä ym.niinkuin sanottu aikaisemmin olisi pitänyt silloin 6vuotta sitten merkkailla osa piuhat pare tää ei pitänyt olla näin pitkä projekti.se kyllä johtuu juuri tuosta piuha-sarjasta olisin halunnut siihen uuden kun kaikki muu on siistii,eipä oo tullut vuosien varrella vastaan. ps.on saksa,eurooppa,us,can ja b2 kaaviot niin myös a1 .apuva kohta lähtee tosi halvalla


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 08, 2013 15:09 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Rungon mukaan A2:nenhan se tosiaan on. Parkkivalo hämää, muutenhan systeemi olisi kuten US/Can -versioissa. Liekö etuvalo jostakin muusta mallista... Ja saksanmallissa ei ole hazardia... A1 ja A2 kaaviot ei juuri toisistaan eroa. Äkkiseltään silmiin osuu ero vain oikean kahvan kytkimiin menevissä johdoissa: A1:ssä sinne menee 3 johtoa mutta A2:ssa menee 4 johtoa. A2:ssa tappokatkaisijan ja starttikatkaisijan johdotus on hoidettu erillisinä kun A1:ssä johdotus on osittain yhteinen. Ja vasemman etuvilkun yksi kolmesta johdosta on erivärinen (A1 mus-valk, A2 mus-kel, nämä johdot ovat mitä ilmeisimmin kaapelinipussa ja päätyvät loppujen lopuksi maihin, lienee joitakin diodeja matkalla, vilkusta lähtevät ovat A1 ja A2:ssa samat). En nyt ihan joka piuhaa kaavioista katsonut mutta melko tarkkaan kuitenkin ja mielestäni jenkki-A1-kaaviolla pitäisi pärjätä A2:nkin kanssa (hyvähän se on täältä huudella :mrgreen: ). Ihan siis kaavioita katselin joten korjatkaa ihmeessä muut jos meni käteen tämä.

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 09, 2013 15:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 03:26
Viestit: 8
moikka ! julli vastaili sähköongelmiin olen samaa mieltä että A2 on tiedän historiaa että on tuotu jenkeistä saksaan ja siell on varmaan tehty nämä eurooppa viritykse niinku se parkkivalo,valoreleelle on piuha virityksiä jotka ei ole alkuperäisiä.make-62 kanssa kävin pitkän keskustelun asiasta,selvisi se ainakin että jenkki mallissa palaa parkeissa etuvilkut.siitä sulake rasiasta ei tullut varmuutta kun mulla se pääsulake on toisessa laidassa ja järestään näissä kaavioissa on se keskellä.näillä taas mennään jepjep


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 09, 2013 16:19 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Ok. Make-62:lta oletkin taatusti saanut oikeaa tietoa. Sopii noi Saksa-viritelmät sitten hyvin kuvaan. Tuo sulakejuttu ei mulle ihan auennut kun näytti olevan joka vuosimallissa samanlainen. Toivottavasti sähköt selviää eikä myyntihommiin tarvitse lähteä...

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 31, 2013 22:54 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 12:14
Viestit: 136
Paikkakunta: Jyväskylä
Moi, laitappa privaa, niin laitan sulle koko huoltokirjan, mikäli haluat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 31, 2013 23:12 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Moro mulla on jossain cd missä on kaikkien möhköjen sähkökaaviot. voin yrittää etsiä tarpeen vaatiessa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com