Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2014 18:06 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 12:14
Viestit: 136
Paikkakunta: Jyväskylä
Käyttelin tänään Möhköäni. Huomioni kiinnittyi siihen, että pienen käyttelyn jälkeen pyttyjen 1 ja 6 alkukäyrät olivat niin kuumat, että räkä sihisi putkissa. Muut sisemmät pytyt olivat niin viileitä, että sihinää ei kuulu, eikä näy, mutta ovat kuitenkin niin kuumia, ettei kättä viitsi kovin kauaa putken pinnalla pitää. Pärrä tuntuisi kuitenkin käyvän kaikilla ja lähtee hyvin käyntiin.
-- Nyt siis kiinnostaisi tietää, mikä aiheuttaa noinkin erilaiset lämpötilat? Venttiilit on juuri säädetty ja kaasuttimet ultaäänipesurissa kylvetetty.
Kertokaapa ideoita?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2014 23:27 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 10, 2005 19:38
Viestit: 20
Paikkakunta: kajaani
Kaikki pytyt ovat yksilöitä koska niitä ruokkii oma kaasari ounlivan vaikka ovat tuplat per pytty...mut...mut voihan olla et käyrien tuplaputkista on sisäputki palanut puhki ajan saatossa ...sinistyy herkemmin ulko putki mut ...mut..kollektoriinhan tulee kolmen pytyn seokset ja putken päästä ei voi sanoa mikä on minkäkin pytyn seos eli yhteis tulos kolmelta pytyltä...kaasareista läppä kuluu pikkuhiljaa toiselta reunalta , koska jousikuorma painaa akselia toiseen laitaan ja kuluttaa näin läpän reunan kololle ja sen syystä seos ruuvia täytyy isontaa (saa ilmaa enemmän kuin bensaa tyhjäkäynti piirin puolelta) ja lopussahan se on aivan auki ja seokset ei oo ainakaan kohillaan tai ei enää pysty rikastuttaa seosruuvia isontamalla, koska se on aivan auki kierretty...noin neljä kierrosta ,vanhuus ei tule kenellekkään ..möhköllekkään.. ilman vaivoja.Omassa piti uusia jo läpät kaasarihin koska oli jo niin väjäksi kuluneet.
Uudemmissa Möhköissähän (viimeisimmät kaasari versiot ja ruiskut) ainakin, kuvissa näkyy ,joka käyrässä kaiketi seoksen haistelu reikä jäähyttimen alareunan tasalla josta seokset voi säätää joka pytylle oikein. Ollaan itse tehty joihinkin kaasari malleihin ..oma mukaan lukien reiät... ja laitettu kierre niitti siihen ja ruuvi tulpaksi josta sitten pytyn seokset saa kohilleen säädettyä ....mut jos muuten käy ja kukkuu ei kannata mennä hienoja käyriä pilata reikiä tekemällä.Ajelee hymyssäsuin vain etiäppäin ja antaa kutosen laulaa....posting.php?mode=reply&f=16&t=8386&sid=f58c2a3bd47e86aaf43da4e4de46d919#


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 08, 2014 02:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
saattaap olla et seokset metässä, -tai sytkän ajoitus(1 ja 6 tulee samalta pick-upilta, tai 2-5 ja 3-4 puolat on huonommassa hapessa kuin tuo 1-6......

Ihan ensin, avaappa noista kylmempänä käyvista seosruuvia hiukan ja kato mitä tapahtuu. Saattaapi auttaa heti välittömästi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 08, 2014 21:52 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Antti kirjoitti:
...Uudemmissa Möhköissähän (viimeisimmät kaasari versiot ja ruiskut) ainakin, kuvissa näkyy ,joka käyrässä kaiketi seoksen haistelu reikä jäähyttimen alareunan tasalla josta seokset voi säätää joka pytylle oikein....


Taitaa nuo käyrien reiät olla harvinaisuuksia ja liittyä kenties alkupään kaasariversioihin. Manuaalin perusosassa ennen "Supplement"-osia näkyy kuvissa juurikin näitä reikiä käyrissä. Ja niissä kuvissa on mitä ilmeisimmin -79-malli. Tai ainakaan omassa Ruiskussa ei reikiä ole enkä muista muissakaan nähneeni. Ja eipä niistä Ruiskussa erityistä hyötyä ainakaan seossäätömielessä olisi kun bensansyöttöä ei voi säätää sylinterikohtaisesti. Toki tietysti jos tietyssä pytyssä on vialla jotakin muuta joka palamiseen vaikuttaa niin sitä tietysti voisi yrittää reiän kautta kummastella...

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com