Kaikki pytyt ovat yksilöitä koska niitä ruokkii oma kaasari ounlivan vaikka ovat tuplat per pytty...mut...mut voihan olla et käyrien tuplaputkista on sisäputki palanut puhki ajan saatossa ...sinistyy herkemmin ulko putki mut ...mut..kollektoriinhan tulee kolmen pytyn seokset ja putken päästä ei voi sanoa mikä on minkäkin pytyn seos eli yhteis tulos kolmelta pytyltä...kaasareista läppä kuluu pikkuhiljaa toiselta reunalta , koska jousikuorma painaa akselia toiseen laitaan ja kuluttaa näin läpän reunan kololle ja sen syystä seos ruuvia täytyy isontaa (saa ilmaa enemmän kuin bensaa tyhjäkäynti piirin puolelta) ja lopussahan se on aivan auki ja seokset ei oo ainakaan kohillaan tai ei enää pysty rikastuttaa seosruuvia isontamalla, koska se on aivan auki kierretty...noin neljä kierrosta ,vanhuus ei tule kenellekkään ..möhköllekkään.. ilman vaivoja.Omassa piti uusia jo läpät kaasarihin koska oli jo niin väjäksi kuluneet.
Uudemmissa Möhköissähän (viimeisimmät kaasari versiot ja ruiskut) ainakin, kuvissa näkyy ,joka käyrässä kaiketi seoksen haistelu reikä jäähyttimen alareunan tasalla josta seokset voi säätää joka pytylle oikein. Ollaan itse tehty joihinkin kaasari malleihin ..oma mukaan lukien reiät... ja laitettu kierre niitti siihen ja ruuvi tulpaksi josta sitten pytyn seokset saa kohilleen säädettyä ....mut jos muuten käy ja kukkuu ei kannata mennä hienoja käyriä pilata reikiä tekemällä.Ajelee hymyssäsuin vain etiäppäin ja antaa kutosen laulaa....
posting.php?mode=reply&f=16&t=8386&sid=f58c2a3bd47e86aaf43da4e4de46d919#