Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 25, 2024 12:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2014 16:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 23, 2006 19:15
Viestit: 66
Tervehdys,
otin auki GPZ900R padan -85vm missä on öljyt ja vedet sekaisin.
Meinasin selvitä kannentiivisteen vaihdolla, ja uusi tiivistesarja on hankittu. Kysymys kuuluu tosta peltisestä tiivisteestä. Onko siinä jotain kikkoja kun se kasataan?
Kansi vaikutti suoralta kun 0,05 0li kauttaaltaan tiukka linjurin alla.

Kysynkin nyt onko 9R mitään "tyyppivikoja" mitä voisi samalla tarkistaa kun toi pata on nyt pöydällä?
Ajo km on alle 60tkm? Venttiili ohjurin kumit nyt laitan, ja muitakin uusia tiivisteitä, kun tuli tiivistesatsin mukana.

Mikä noissa 9R noita vesiongelmia aiheuttaa? Liitteenä pari kuvaa lohkosta ja kannesta.


Liitteet:
960 540 _2.jpg
960 540 _2.jpg [ 195.81 KiB | Katsottu 2573 kertaa ]
960 540_1.jpg
960 540_1.jpg [ 201.63 KiB | Katsottu 2573 kertaa ]

_________________
Last Hero Out
----------------
Peace

Z1 1200-75
GPZ900R -85
Harley -94
KZ750R -83
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 25, 2014 17:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Itse uusisin starttiin ne jouset ainakin, tuosakin pelissä mosa pitää
levittää kun starttia remppaa, itellä tuli startti vaikeuksia suht samoilla
kilsoilla......


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com