Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Huhti 23, 2024 08:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: La Heinä 26, 2014 18:45 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 06, 2010 16:39
Viestit: 30
Paikkakunta: Merikarvia
tai kyllä sen, mitä ajaa saa, mutta jos yrittää nopeasti kiihdyttää, jää junnaan siihen reiluun 5: tonniin kierrokset, niinkuin ei sais bensaa mokoma... mikäs se tällainen ilmiö on, 1100 vm-94??
Tulpat vaihdettu, uudet indriumit samanlaisten tilalle.. mikä voi olla "väärin" ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Su Heinä 27, 2014 21:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 06, 2007 16:14
Viestit: 465
Paikkakunta: Juankoski
Pyörän tuntien/tietäen tarkasta ensin bensansuodatin
Sen jälkeen kaasarien kalvojen tarkastus ;)
Samallalailla oikkuili tuo ZZR kun oli minulla
syy oikkuiluun oli yhden kaasarin luistin kalvossa reikä

_________________
Gtr1000 -97


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Su Heinä 27, 2014 21:55 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 06, 2010 16:39
Viestit: 30
Paikkakunta: Merikarvia
Kiitos, pitääpä huomenna suorittaa pa suodattimen vaihto..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Pe Elo 22, 2014 15:29 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 06, 2010 16:39
Viestit: 30
Paikkakunta: Merikarvia
Nyt kulkee taas zetori. PORISSA LÄNSIPYÖRÄSSÄ oli hoidossa, kun kelitkään ei mopoilua suosineet, olivat jossain, edellisen omistajan huollossa vaihtaneet siihen vapaavirtasuodattimen, ja ilman vastusta tämä laite ei toimi, kuten on suunniteltu. Suodatin on edelleen sama, mutta taikuri lisäsi siihen vastusta, ja lupas laittaa lisää, ellei se 300 ala sieltä irtoomaan.. no mulle riittää ehkä tää 250 ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Ti Elo 26, 2014 18:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 06, 2007 16:14
Viestit: 465
Paikkakunta: Juankoski
:? Minulla oli tuo KN-suodatin kokoajan paikallaan kun pyörän omistin
(oli siinä jo kun ostin pyörän) Pari kertaa vuodessa sen putsasin ja öljysin
eikä sen puolesta mitään ongelmia ilmennyt. Siitähän puuttui se metallinen
sihti suodatinkotelosta siitä sinun ZZR:stä en kyllä tiedä onko sillä vaikutusta
toimintaan. Nuo oireet jotka kuvailit oli kyllä ihan samanlaiset kun se oli minulla
ja tosiaan yhdestä kaasarista oli kalvo mennyt silloin.
Sehän on muuten saksantuonti pyörä sinulla ja jonkinlaiset kuristukset
on niissä.
Minulla on tuossa nykyisessä ZZR:ssä tehot takaselta 137hp kun käytin penkissä
ja katsottiin samalla onko säädöt kohdallaan. sellaisen eron huomasin tuossa
verrattuna entiseen, että ne kaasarien päällä olevat "kannet" on huomattavasti
korkeammat tuossa nykyisessä pelissä.
Jokatapauksessa hyvä että Kawa toimii :yes:

_________________
Gtr1000 -97


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Ti Elo 26, 2014 23:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Saksassa taisi olla (ainakin joskus) 100 hp raja myös MP-vakuutuksissa ja hinta pomppas niin paljon että suurin osa pyöristä oli kuristettu alle 72 (vai 74) kW.

Mutta samankin pyörän kuristukset välillä vaihteli riippuen vuosimallista tms.
Tuo alipaineluistikaasuttimien matalampi kansi (luisti ei nouse täysin auki vaan törmää kanteen) on yleinen (tai irtoholkki joka tekee saman rajoituksen) ,
Mutta varsin yleisiä on myös poraus luistissa, kuristusprikka imukaulassa, kaasuläppien maksimiavautuman rajoitukset yms. ja onpa ollut myös isompiakin mekaanisia eroja joissain merkeissä.

Googlella kun hakee tarkemmin mallin mukaan ja ja gedrosselt (kuristettu) tai volle (/offene) leistung täysteho voi löytää ainakin jotain tapoja joilla Saksan kuristuksia poistetaan, vaikka ei se taida Suomessakaan ihan sallittua olla, jos pyörä on tietylle teholle rekisteröity tuotaessa ja vakuutuksissakin.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: To Elo 28, 2014 12:33 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 06, 2010 16:39
Viestit: 30
Paikkakunta: Merikarvia
Tuossa asiaa jos tämä lähetys nyt onnistuu..


Liitteet:
Tiedoston kommentti: Rajoitettu kansi kuvassa vasemmalla, eli estää luistin täyden avautumisen, näitä on saksanmalleissa paljon, ei kuitenkaan kyseisessa pyörässä. Toki niihin on muutakin tehty, vaihdettu suuttimis, nokat, taikka matalampi pakonokka ja sytkäkin on vähän eri arvoilla ( täystehoisen ennakko 10 astetta [at] 1000rpm ja 40 astetta [at] 6000rpm vastaan 5 astetta @1300rpm ja 37 [at] 6000 rpm. Tollasta läysin hakemalla nopeesti..
kannet.gif
kannet.gif [ 71.96 KiB | Katsottu 9473 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Pe Syys 05, 2014 10:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
90,malli ja hyvin pyyhkäsee ton 250km/H,kakspääl+takatopelo, enempään ei Euran suoral saa irti,riitänee. :yesyes:

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: Pe Loka 10, 2014 19:16 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 06, 2010 16:39
Viestit: 30
Paikkakunta: Merikarvia
[youtube][/youtube]
oojala kirjoitti:
Saksassa taisi olla (ainakin joskus) 100 hp raja myös MP-vakuutuksissa ja hinta pomppas niin paljon että suurin osa pyöristä oli kuristettu alle 72 (vai 74) kW.

Mutta samankin pyörän kuristukset välillä vaihteli riippuen vuosimallista tms.
Tuo alipaineluistikaasuttimien matalampi kansi (luisti ei nouse täysin auki vaan törmää kanteen) on yleinen (tai irtoholkki joka tekee saman rajoituksen) ,
Mutta varsin yleisiä on myös poraus luistissa, kuristusprikka imukaulassa, kaasuläppien maksimiavautuman rajoitukset yms. ja onpa ollut myös isompiakin mekaanisia eroja joissain merkeissä.

Googlella kun hakee tarkemmin mallin mukaan ja ja gedrosselt (kuristettu) tai volle (/offene) leistung täysteho voi löytää ainakin jotain tapoja joilla Saksan kuristuksia poistetaan, vaikka ei se taida Suomessakaan ihan sallittua olla, jos pyörä on tietylle teholle rekisteröity tuotaessa ja vakuutuksissakin.


Onhan tämä penkitetty, ja saatu 85,16kW ja 88,65 Nm. Kiitos vinkistä, tutkin myöhemmin asiaa.. ps, rekisteriotteessa suurin nettoteho 108kW.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zetori ei kulje???
ViestiLähetetty: La Loka 11, 2014 15:35 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
slaba kirjoitti:
...penkitetty, ja saatu 85,16kW ja 88,65 Nm. Kiitos vinkistä, tutkin myöhemmin asiaa.. ps, rekisteriotteessa suurin nettoteho 108kW.

Mun Saksantuonnissa oli myös noin päin että otteessa oli suuremmat lukemat kuin on Saksassa ilmoitettu eli 96 vs.74 kW. No eihän semmoinen peli vedellyt, rajoitus piti pois saada ja nyt varmaan ollaan aika lähellä tuota 96 kW:a.

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com