Kawautunut kirjoitti:
Ohjauslaakeri vaihdettu. Vähän piti ähistä kartiolaakerien pesien kanssa. On muuten kova momentti siinä päällimmäisessä mutterissa, 11 kiloa. Nokan loppukasaus otti välipään kun mittariston polttimoita ei ollutkaan paikkakunnan mp-liikkeessä. Nokkaketjun kiristin irti ja sehän oli joinkin jumissa. Kawa ei vissiin tuota palikkaa osaa tehdä. Siinähän on sellainen 'räikkä' eikä se liikkunut mihinkään kun lukitushärpäkettä painoi. Bräkleenillä sen sai elvytettyä ja nyt liikkuu omalla painollaan eestaas.eppäilen että siinä on joku O-rengas ja oli vain paskaantunut niin että jumitti. Nyt pitäis ruveta jarruletkuja jahtaamaan. Tietääkö joku saako jostain letkuja missä olis nuo kawan omat banjot ? Paitsi marmoritiskiltä, tarvikesarjatkin on näköjään pitkälti toista sataa.
Mitkä ovat Kawan omat banjot?
Itse sain ainakin Jyväskylän HiFlexiltä oikean halkaisijan omaavalla banjopultilla ja sellaisilla kulmilla sekä kierroilla kun tarpeen mustapintaiset teräspunosletkut mittojen mukaan ja olisikohan etupään setille (tein sellaisen jossa lähtee suoraan säiliöltä 2 kpl) joitain vuosia sitten tuommoiset 80 euroa, muistaakseni.
Näyttää sitä Seinäjoellakin olevan HiFlex-jälleenmyyjä mutta olen kuullut, että palvelualttius jarruasioissa joskus vaihtelee firman mukaan. Omakohtaista kokemusta ei ole ko. putiikista mutta ei kysyvä tieltä eksy.
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!