moro, irroitat kopat päältä nostat kalvot ja luistit pois, käännät kaasarit syliin nurinpäin ja isolla talttapäällä otat pääsuuttimet irti ja niiden juuresta prikat pois , ja kierrät suuttimet takaisin ja koputtelet niin että suutinputki alkaa luistaa sisäänpäin , elikkäs suutinputki siis nousee luistin puolelta irti, paikalleen laitossa pitää katsoa että kyljessä jyrsitty ura tapaa sen tapin siellä rungon reijässä, se siis estää suutinputken pyörähtämästä kun ruuvaa pääsuutinta, kun pistät kasaan ,niin laita ne uudet prikat pääsuuttimen juureen terävä ulkosärmä kaasarin runkoa vasten, siis tiivistää paremmin.
voiko tuon nyt enää hienommin ja vaikeammin selittää
niin ota talteen ne fiiberi-prikat jotka on luisteja yhdistävän / ohjaavan ripustirungon juuressa.
ja kasatessa huomio että luistit tulee samoihin kurkkuin mistä irroititkin ja ne käy siis vain yhdessä suunnassa paikoilleen siihen ripustinrunkoon ja tietty ne fiiberit takaisin. niin kysy vaan sit lisää jos ei oo kiirus kasatessa