Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Maalis 08, 2016 10:28 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Moikka!
Kyseessä siis moottorimalli, missä "jakaja" on sylinteriryhmän takapuolella, nyt konetta kasatessa
Ei osu millään noi T merkit kohilleen... No on kyllä niin harva se hammastus, että taitaa olla käytännössä mahdotonta... Mutta laitanko niin lähelle ko. saan ja pik up coil levystä säädän stropon avulla kohilleen vai miten olette toimineet?

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 08, 2016 20:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Sillaikai, laturin roottorista merkki lohkon saumaan ja lyöt jakajaan uuden pisteen ja maalikynällä siihen pystyviivan, johon sit strobon kans sytkän kohdilleen, sillai se vissiin isossakirjassa neuvottiin :manaa:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com