Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 20:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2016 19:16 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 10, 2016 19:08
Viestit: 3
1980 kaasari Möhkö sytyttää öljynmerkkivalon hetken ajon jälkeen terävässä jarrutuksessa (kun pyörä "niiaa"), ei vilkuttele,vaan syttyy kerralla. Öljyä on, vasta vaihdettu ja puhtailta näyttää. En ole vielä rääpinyt mitään auki, joten onko jotain vinkkiä mistä vikaa kaivelis?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2016 17:46 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 06, 2010 16:39
Viestit: 30
Paikkakunta: Merikarvia
vaihtaisin öljykellon ny ekaks.. :pappa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2016 19:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Milloin se sammuu sen jälkeen? kannattais mitata öljynpaine.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2016 22:04 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 20:30
Viestit: 75
Paikkakunta: Sotkamo
Katoppa lohko takapäästä öljynpinta vahdin anturi, sekä sen pistokkeen- ja johdon kunto. Toinen paikka on se öljynpaine anturi, tai sen johdossa oleva nirhautuma, joka aihettaa maa vuodon ja lappu palaa silloin.

Minulla oli kerran öljynpaine anturin johdossa vika, korjaantui kun vedin uuden johdon lampulle asti.

ukki

_________________
Z1300 jo vuodesta 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: To Touko 12, 2016 16:59 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 10, 2016 19:08
Viestit: 3
Hei, Kiitos vinkeistä. Sammuu kun pyörän sammuttaa ja ei syty uudestaan ennenkuin taas "heilahtaa" ajossa. Se menee kyllä päälle ihan kuin katkaisimesta, ei vilkuttele missään vaiheessa, ei myöskään startatessa. Paineita en ole mitannut. Paineanturi on uusi. Jotenkin itsestä tuo tuntuu joltain virtapuolen vialta (hope so...).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2016 12:31 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 24, 2011 14:07
Viestit: 57
Yksi paikka, jonka voisit tarkistaa, ihan varmuuden vuoksi, on öljypumpun imu sihti, on ollut aika törkyisessä kunnossa uudemmissakin Möhköissä! Eli öljypohja irti ja kurkkaus sisään.
Ja sitten öljynpaineen mittaus, irto mittarilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: La Touko 14, 2016 10:05 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Miihku kirjoitti:
...Paineita en ole mitannut. Paineanturi on uusi. Jotenkin itsestä tuo tuntuu joltain virtapuolen vialta (hope so...).
JOS vika ilmiintyi ton uuden paineanturin asentamisen jälkeen, kohdistuu epäilyksen syyttävä sormi uuden paineanturin laatuun - Ei jatkoon! Mittaa ne paineet.

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Möhkö probleema...
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2016 15:05 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 10, 2016 19:08
Viestit: 3
Jeshh.... öljysihti lähes tukossa.... Katsotaan jokos korjaantui :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com