Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 15, 2019 22:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Larryn imukurkut
ViestiLähetetty: Su Kesä 24, 2018 09:11 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3236
Paikkakunta: Siilinjärvi
Niinpä katkesivat taas ZG1200:n imukurkut, kun erehdyin tankkaamaan muutaman tankillisen E95-bensaa. Pitäishän se jo tietää, että vanhat kumiosat eivät kestä etanolia. Nyt imukurkut on vaihdettu ja hyvin toimii.
Ja tietenkin raatomainen tuuri iski taas imukurkkujen uusimisen jälkeen: tulin kotiin koeajolta ja Larry oli sivutuella tallin oven edessä. Kun sitten kiipesin jalkatapin kautta takaisin satulaan, löysin itseni maasta ja Larryn kyljellään. Sivutuen käyttötunnit olivat tulleet täyteen ja se murtui kiinnikkeineen irti rungosta. Yllättävän heikko tuo kiinnikkeen kiinnitys runkoon. Otan jossain vaiheessa kuvia tuosta rakenteesta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Larryn imukurkut
ViestiLähetetty: Su Kesä 24, 2018 22:19 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3171
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kannattaa hitsaa tuo jalan runko-osa paksumpaan puolikkaaseen putkeen kiinni, jonka taas hitsaa isommalta alalta runkoputkeen. Samalla voi optimoida sen paikkaa rungossa, jos on tarvis.

ST:n saksan malleissa sivutuki on aivan järjettömässä paikassa, laturin alla. Onneksi muiden maiden malleissa se on siellä missä pitääkin.

_________________
We have 100% snafu !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Larryn imukurkut
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2018 08:26 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3236
Paikkakunta: Siilinjärvi
Liitteet:
Tiedoston kommentti: ZG1200:n sivutuen runko-osa
ZG sivutuki.jpg
ZG sivutuki.jpg [ 137.46 KiB | Katsottu 463 kertaa ]
Jim Goose kirjoitti:
Kannattaa hitsaa tuo jalan runko-osa paksumpaan puolikkaaseen putkeen kiinni, jonka taas hitsaa isommalta alalta runkoputkeen. Samalla voi optimoida sen paikkaa rungossa, jos on tarvis.

ST:n saksan malleissa sivutuki on aivan järjettömässä paikassa, laturin alla. Onneksi muiden maiden malleissa se on siellä missä pitääkin.

ZG:n tapauksessa varsinainen runko-osa on tukevasti rungossa kiinni, mutta siihen liitetty tuen akseli on noin 12 millinen pultti, joka on hitsattu runko-osaan kannastaan yhdellä pienellä pistehitsillä. Sangen heikko esitys jenkki-insinööriltä, kun ottaa huomioon kyseessä olevan pyörän 370 kilon painon! No, onhan tuo rakenne kestänyt vuodesta 1986 asti!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com