Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 22:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Kesä 18, 2019 09:24 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi

potilas 82 kaasarimöhkö noin 160 tkm ajettu

Tänä vuonna kerettiin ajaa noin 400 km ok, sitten yhtenä päivänä kesken ajon sammui kaupunkiajossa eikä lähtenyt käyntiin. Ei ollut kuuma päivä.
Vaihdettu syksyllä uudet Accel Coil Kit -puolat joilla yhteensä ajettu noin 1000 km

Mitä todettu:
-kaikki 6 tulppaa katsottu, tulee kipinä
-bensa tulee erillisestä kannusta, tankki poissa
-startti pyörii hyvin, akussa on virtaa, eli ei sulake tai tappokatkaisija vika

Mitäpä sitten tutkia?

t Vesa

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 18, 2019 14:39 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Puristuspaineet olisi ehkä ainakin helppo mitata, millainen nokkaketjun kiristäjä on, eikös alkuperäisissä ollut usein ongelmia?

Miltä tulpat näyttää irtiotettuna, joskus kastuneet tulpat ei lähde toimimaan kunnolla kuin vaihtamalla tai minitoholla tms. polttamalla keraamin puhtaaksi (voi ehkä silti antaa heikon kipinän ilman sylinterin painetta).

Millaisessa tilanteessa sammui, kesken tasaisen ajon, vaihdettaessa vai tyhjäkäynnillä tai ...?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 18, 2019 15:02 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
tulpat noin 2000 km ajetut Iridium -tulpat Ok näköiset
nokkaketjut ja rullat yms vaihdettu n 1500 km sitten
puristukset mitattu n 1500 km sitten tasaiset olivat

sammui normaalissa ajossa tasaisella tiellä, ei mitään kuoppaa vauhtia ehkä 40 km/h ei ollut kiihdytys

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 18, 2019 17:58 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
moi
tuntuis jotenki bensavialta, vai voisko olla joku boxi-vika, eikös tuossa ole pic-upit laturinkehällä?
ei voi ainakaan se jakajan kulmaratas olla hypänny jaostaa, tai lohkennu.
vai voisko olla nokkaketju hypätä, jos pilotilla lähde, tarkista nokkien ajoitus.
ota auton akusta kaapeleilla apuvirtaa ja starttipilotilla ilmanputsarikoppaan niistä työkaluporkin ruuvinreijästä pillillä, ettei vaan bensansaanti?
apuvirta takaa sen ettei puolilta lopu kesken startaessa,
jotai outoo...

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 19, 2019 21:46 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Jotenkin outoa että bensaa tulisi ja tulpat olisi silti hyvän näköiset vaikkei käy, yleensä ne lienee ainakin märkiä ellei sitten myös umpinokisia?

Puristuspainemittaus varmistaisi samalla myös nokkaketjun ajoituksen.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 20, 2019 13:45 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
välihuomautus: Broidin ZRX1100:sta oli tullu talviseisonnan aikana triple. Iridiumit (aj. alle 2tkm) uusiin perinteisiin Densoihin vaihtamalla lähti se nelospyttykin mukaan ja riekkui entiseen malliin...

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 20, 2019 22:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 01, 2016 21:11
Viestit: 47
Mulla oli hieman samanlainen ongelma viime kesänä, akulta yksi herätejohto virtalukolle ja se oli tankin alta hiertänyt ja antoi maihin. Uusi piha ja käymään. Kipinä tuli ilman sitä piuhaakin ja jäi arvoitukseksi mikä oli sen piuhan merkitys


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 23, 2019 21:44 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
siis Möhkössä pitäisi tulla akulta erillinen sähköjohto virtalukkoon???

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 17, 2019 11:06 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
pitkä tauko on ollut tässä savotassa, mutta nyt jatketaan, ja periksi EI ANNETA P...LE!

mittasin puristukset kaikki 6 sylinteriä, eivät ole häävit 80-100 (halpa bilteman mittari) mutta ovat samat kuin vuosi sitten.

eli sähköhomma tämä todennäköisesti on.

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 23, 2019 08:29 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Mopo lähti käyntiin!

Laitoin paikoilleen kunnostetut kaasuttimet. Lähti nätisti käyntiin. Eli vanhoissa kaasuttimissa on jotain outoa. Ne menee asiantuntijalle avattavaksi.

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com