Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 23:48

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: La Elo 17, 2019 19:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Jostain kumman syystä tulin alkuviikosta ostaneeksi ZG1200-A Voyagerin. Ja näkemättä edes pyörää. Ja kun olen aina ollut moottoripyöräilyn yhteydessä tuuliklasien vastustaja. Kävin sen sitten noutamassa eilen, ja mikäpä hänessä lähti käyntiinkin ja sain ajettua pakun kyytiin. Tänään ajoin 50 km lenkin. Koneesta kuuluu kyllä vähän ylimääräisiäkin ääniä mutta katsotaan auttaako delvak huuhtelu, ollut ilmeisesti 3 vuotta ajamattomana. Löytyneestä rekisteriotteesta huomasin että että siihen on merkitty ZN1300A tiedot. Ilmeisesti rekisteröintikatsastuksessa ollut vähän taitamattomuutta. Valmistenumero sentään on oikein.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: La Elo 17, 2019 20:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Tuuliklasihan saa olla jos tehdas on sen aiheelliseksi katsonut laittaa. Homolipat ja muut jälkiasennushimmelit, (lukuunottamatta ELR-tuuliklasia ja sekin tapauskohtaisesti), aiheuttavat lähinnä säälinsekaisia tunnetiloja vanhalle tyyliniekalle. Mutta onnittelut Huittistenkin suuntaan, kauppoja pitää tehdä. Pitävät mielen virkeänä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Ma Elo 19, 2019 20:38 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
hermanni kirjoitti:
Jostain kumman syystä tulin alkuviikosta ostaneeksi ZG1200-A Voyagerin. Ja näkemättä edes pyörää. Ja kun olen aina ollut moottoripyöräilyn yhteydessä tuuliklasien vastustaja. Kävin sen sitten noutamassa eilen, ja mikäpä hänessä lähti käyntiinkin ja sain ajettua pakun kyytiin. Tänään ajoin 50 km lenkin. Koneesta kuuluu kyllä vähän ylimääräisiäkin ääniä mutta katsotaan auttaako delvak huuhtelu, ollut ilmeisesti 3 vuotta ajamattomana. Löytyneestä rekisteriotteesta huomasin että että siihen on merkitty ZN1300A tiedot. Ilmeisesti rekisteröintikatsastuksessa ollut vähän taitamattomuutta. Valmistenumero sentään on oikein.

Mistä päin löysit ZG1200A:n? Suomessa olevat ZG1200:set on rekisteröity melko vaihtelevilla tiedoilla, koska mallia ei ole tuotu yhtään kappaletta virallisen maahantuojan toimesta vaan kaikki on uitettu jossain vaiheessa Jenkkilästä. Tämän vuoksi mallias ei ole tyyppirekisteröity Suomessa vaan kaikki maassa olevat ZG:t on rekisteröity omistajan antamilla tiedoilla.

Tuulilasista saa hyvän, kun lyhentää sen rohkeasti ulottumaan kuskin silmien tasolle - tämä merkitsee noin 12 sentin lyhennystä ainakin meikäläisen kohdalla. Iskunvaimennuksesta saa hyvän, kun luopuu ilmaiskareista ja laittaa Progressive Suspensionin komponentteja tilalle.

Minulla on ollut ZG1200-B16 eli vm. 2002 vuodesta 2011 ja näin 100 000 kilsan jälkeen olen yhä tyytyväinen - ei muuta kuin :moto:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Ti Elo 20, 2019 14:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Tämä löytyi Lahdesta, tuotu jenkeistä perimätiedon mukaan joskus 2000 luvun alussa mutta kilvitetty suomeen vasta ehkä 2008.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Ti Elo 20, 2019 22:58 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Olisko pelistä valokuvia? Ja runkonumerokin olisi ihan kiva.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Ke Elo 21, 2019 15:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Valokuviakin on, mutta kun en osaa niitä tänne liittää. Valmiste nro on JKAZG9A001244.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Pe Maalis 27, 2020 20:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Akun vaihto menossa. Voiko tuon elektrolyytin tasoanturin jotenkin ohittaa ? Ei oikein sovi uuteen akkuun ja johtokin vaatii uusia juotoksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Su Maalis 29, 2020 13:14 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Näillä ohjeillani älä tee vielä mitään, odotellaan vahvistusta jäsen Raadolta. Olikohan niin että se tasoanturin johto on vaaleanpunainen ja väliliittimellä varustettu. Anturin irroitus liittimestä ja siihen 12 volttia, mielellään kai sellaisesta lähteestä jolloin sähköä tulee vain kun virrat on käännetty päälle. Oletan että haluat eliminoida akun tilasta varoittelevan merkinannon? Muistelisin että GPz 750:ssa tein näin. Eikä vilkkunut enää se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Su Maalis 29, 2020 13:57 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Vahvistan AV:n ohjeet eli ei muuta kuin itse anturi pois ja tilalle 12V - itselläni tuo 12V on suoraan akun +-navasta, mutta voisi todella olla parempi ottaa virtalukon jälkeisestä piuhasta. Ja kannattaa muistaa, että tavallinen akku kuivuu melko nopeasti johtuen akun sijainnista (pakosarjan yläpuolella, jossa ei ainakaan lämpö lopu). Minulla on suljettu AGM-akku: Motobatt mp-akku 12V 25Ah MBTX24U, saa Motonetista hintaan 135 eur (90-0489).

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawa tuli taloon.
ViestiLähetetty: Su Maalis 29, 2020 20:03 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Kiitän. Näillä mennään ja saadaan merkkivalo sammumaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com