Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 14:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ke Syys 14, 2011 11:15 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
:boing: niin se vaan pääsi Jurvan Kynäälijäkin Piireihin! :boing:
Joko on Rospektiliivit hankittu? :P
Mutta vakavasti puhuen: Onnia komiokuntoosesta Amiriikan VappausMasiinasta! :yesyes:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ke Syys 14, 2011 14:33 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Mikäs sen hienompaa kuin 2-t Harrikka ! Nyt sitte tatuointeja, pujopartaa, kaljua, liiviä ym rekvisiittaa peliin ja leveilemään HD-kokoontumisiin... ei vaiskaan, erikoinen on eli onnea paljon !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: To Syys 15, 2011 06:23 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitosta vaan, eiköhän tuon kanssa vielä harmia riitä. Hankintaan suurelta osalta vaikutti se, että mikään liian yleinen se ei täällä meillä ole, -70-luvulla Itako Import toi pääsääntöisesti niitä SS- eli katumalleja. Tuolloin harmittelin, jotta miksei näitä enskoja, niin kuin sellaiseenkaan muka olisi ollut varaa, kuten hyvin tiedossa on. Huimat 12 hv pitäisi löytymän ja huippunopeutta lupaillaan 105 km/h jos vielä joskus käyntiin saadaan se. Ei tämä kai vielä sitä edellytä että käsivarret pitäisi olla kuin Renne Korppilalla tai David Beckhamilla ja parrankin suhteen pitäisi tyytyä tekosellaiseen. Vaikka kyllähän sellainen "Ride to live, live to ride"-lihaleima (eritoten menneen kesän ajomäärillä) tämän parodian täydentäisi. :P

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: To Syys 15, 2011 11:41 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Tollasen tai sit sen katumallin näin aikoinaan -80 luvulla Hartolalaisessa autoliikkeessä myynnissä Sitä pikkupoikana toljotti, ku mykkä vittua.... Mielikuwa harleystä ku oli hieman erillainen...

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: To Syys 15, 2011 19:41 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
ONNEWA! :jump:
Enemmän tuolla Aermacilla on yhteyttä pizzojen waltakunta Italiaan kuin wonderlandiaan... :mrgreen:
Mut kertakaikkiaan, on se HIENO!!! 8)
Tuo täytyy nähdä livenä!!!

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Pe Marras 23, 2012 12:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Hetkinen hetkinen, on tullut tätä asiaa vähän aikojen saatossa tutkittua ja siellä ei missään lue "Aermacchi". Pelkästään AMF (American Machine & Foundry) Harley-Davidson. Onhan perin onnetonta jos aitoa asiaa muuksi nimitellään. Ja uskottavahan se on kun -77-vuoden SXT 125:n mainoskin väittää jotta "Until you´ve been on a Harley-Davidson, you haven´t been on a motorcycle". :help:

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2012 20:40 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Aloha. Ja nyt terveisia oikein niin sitten kuulkaas Lannelta, Waikiki Beachilta Hawaijilta. Retki on ollut tavanomaisen hieno, joka paiva +24 vahintaan joten taalla ei pakkasta ja routaa tunneta. H1- ja H2- teita on paasty avo-Mustangilla ajelemaan. Lisaa lassytysta aiheesta ja mahdollisesti kuviakin kunhan valitettavan piakkoin palaillaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: To Joulu 06, 2012 13:56 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Eikä täällä juurikaan Kateuden Karvainen Peikko päätään nostele, ei! :kivi:
Nauttikaa yltiöhikisistä olosuhteista! Nämä äkkiä kuluvat loppupäivät... ]:)

Ja tervetuloa taas takaisin mukavan rapsakkaan pakkaskeliin ja hankien keskelle! :hihi:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 10, 2012 07:15 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitosta vaan kadehtimisesta. Yltiöhikistä ei ollut se ja jos yrittikin olla, pistettiin rätti alas. Tiet tulikin jo mainittua, H2 oli huonoa pinnaltaan ja siinä sitä pääsi ainakin etäisesti H2-tunnelmaan. Paikka oli ihanasti turistien pilaama, kun ei itseään voi oikein miksikään sellaisesta häiriintyväksi ylimatkailijaksi kuvailla. Ja olihan se enemmän kuin sata jänistä, ettei kummankaan naapurimaamme kieltä siellä kuulunut.

North Shorelta, (kun niitä oikeita surffausaaltoja bongaamassa kävimme) löytyi paikka, jonka jo hetkisen uskoimme jäsen JIMJAKille kuuluvan, ainakin nimestä päätellen.
Ellei lähestulkoon eläimelliseksi laskettavia 28:n tunnin lentoja lasketa, oli siellä jotain huonoakin. Toivottavasti jäsen JaL3 voi tämän lausunnon vahvistaa, nimittäin yhdeltä TV-kanavalta pukkasi kaiken päivää jotain Duck Dynasty-nimistä saastaa. Oli ohjelmana malliesimerkki siitä, mitä seuraa kun sisarusrakkaus oikein kukoistaa. Toivottavasti emme moista roskaa tule täällä koskaan näkemään.

MP-kalusto oli pääasiallisesti Harley-Davidson-merkkistä ja yleensä hyvin pakoputkivammaista. Yksi ZRX 1100 tuli bongattua, samoin kuin Oahun ainut mp-hajottamo Kaneohessa, TLC-motorcycles. Omistaja, ystävällinen 69-vuotias herrasmies sai ottaa vastaan CKCF:n sekä Japsistarojen tarrat, samaten eräät törkeäkirjallisuusaiheiset postikortit, lupasi laittaa ne näkösälle. H1:iä kertoi herra nähneensä vielä viime vuosinakin, mutta H2:ia ei muistanut nähneensä enää kymmeneen vuoteen.

Jaa että lähtisimmekö uudelleen? Johan nyt toki, ei ollut millään tavalla rahvaanomainen paikka se.
Liitteet:
02122012096 (2) Kawailoa.jpg


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 10, 2012 11:51 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Onneksi kotiinpaluumasennusta voi lievittää TV5:lla :P
http://www.tv5.fi/tv5-uutiset/huippusuo ... tia-tv5lle

Uutisen luonnehdinnassa vilahtava - meidän sontaluukun avaamisen jo estävä - ilmaisu "tosi-TV" jo riittikin kyseisestä sarjasta allekirjoittaneen kohdalla :fu:

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 10, 2012 11:59 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Eiiihhh, siis näitten veikkosten rinnalla Syvä joki-elokuvan metsäläisetkin tuntuivat vähintäänkin rakettitieteen maistereilta. Kaikkea sitä näköjään poissaollessa pääsee tapahtumaan kun ei ole vahtimassa. Huippusuosittu, ....,yeah, right. Pitääkin varoa kanavan vaihtamista TV5:lle vahingossakaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Su Heinä 07, 2013 02:28 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Taas kerran on kayty samalla hajottamolla Minnesotassa, mista tuli Harley-Davidson-merkkinen moottoripyora ostettua. Muudan japanilaisvalmisteinen kuusisylinterinen 1980-vuosimallin 24-venttiilinen moottoripyora oli kiinnostuksen kohteena, mutta ei, ko. yksilo ei sytyttanyt, olkoonkin etta oli vain 11000 mailia kellossaan. Vaikka tulikin tuolloin 35 vuotta ja risat taaksepain sen ostamisesta pyhahko paatos tehtya, niin tanne saa jaada se. Muuten on ollut mita mukavinta matkailua Ford-merkkisella Premium-luokan autolla eika ole juurikaan tarvinnut palella. Ilimat ovat olleet lahinna hautovat.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ma Heinä 08, 2013 12:26 
Poissa
Motorhead
Motorhead

Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 14:36
Viestit: 140
Kyllähän se amerikan meininki juu, suomessakin onnistuu joskus eli NitroNats käyty kuuntelemassa pari päivää ja sunnuntaina oli aurinkokin niin kuumana että aivot meinas kiehua.

Lukuunottamatta muutamien luokkien mpstä/ autoista kuuluvaa ihmeellistä siipipyörän vinkunaa oli tuo nestemmäisen dynamiitin palotapahtuma veemuodon omaavissa 8 sylinterin bilettikoneissa aikas vaikuttavaa (tai oikeemmin "vaikun" poistavaa). Ja Mäkelän Anita saa juhlia kanalaumoineen hienoa voittoa. Kun kisojen jälkeen käynnistelin omaa turpiota aattelin että oishan tollanen 6 - 8 sataa hepoa mopossa kiva mutta harjotellaan me amatöörit nyt hetki viellä näillä pienemmillä määrillä... :surrender:

Tuota amerikan hajottamohommaa aattelin alunperin kommentoida eli kun tuolla Floridan seudulla etsiskelin purkaamoja niin vaikeeks meni, kaikki 5-6 osoitetta mitä olin onkinut etukäteen selville oli business loppunu... samaa sano se yksi joka vielä oli hengissä (harleyta vain) että on menny nettiin nuo. Missäköhän se netti on et pääsis oikeesti hypisteleen niitä romppeita ennen ostospäätöstä?

5 vuotta aiemmin löyty samoilta alueilta paikallisilta puhelinluetteloista noita purkamoja, joista varsinkin yksi sisälti oikeesti varmaan tuhannen pyörää, lähinnä import pyöriä eli 70 - 80 luvun japsia. En tuolla käynyt viimmex, oliskohan vielä hengissä, ei sellasta tuhannen neliön pihaa ihan heti kai siivota (ellei puskutraktorilla kuoppaan ja maata päälle).

Onkos AV:lla jotain vinkkejä/listauksia vielä hengissä olevista?

GTRwing


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ke Heinä 10, 2013 16:12 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No, mehan taalla Lannella emme ole kayneet kuin nailla kahdella Minnesotan purkaamolla, Harlans Motorcycle Salvage Willmarissa seka tama Sport Wheels Jordanissa. Jalkimmainen on ainakin viela toiminnassa ja unohtuipa mainita, etta siella olisi ollut parikin KH-Kawaa, 250 seka 400. Toivottomia eivat olleet kumpikaan, mutta sinne jaivat viela nekin. Harmillista muuten, jos purkaamojenkin kanssa kay kuten paljolti on levydivareiden osalta kaynyt, ainoastaan nettimyyntia on enaa monella. Tonkimisen ja loytamisen riemuhan siina katoaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 09, 2013 06:35 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Olette pari viikkoa säästyneet AV-jorinoilta, mutta nyt se auvoinen aika on taas takanapäin. Kuten tuli tuossa vuosi sitten uhoiltua, Hawaijin retki piti uusaista ja muistimme ei pettänyt, mukavaa oli siellä taas. (Paitsi että Duck Dynasty-saasta oli sen kun vain lisääntynyt, ei enää riittänyt että sitä tuli TV:stä, olivat kaupat pullollaan noitten hönöjen oheiskrääsää ja kerran jouduimme kuulemaan kaupassa itänaapurin kieltä, siltä viimeksi säästyimme). H1-, H2- sekä H3-tiet ajeltiin tällä kerralla punaisella avo-Mustangilla, Transiteja kun ei saanut vuokrattua. H3:a mainostetaan vaatimattomasti Yhdysvaltojen hienoimpana interstate-highwayna ja kyllä se upea olikin. Mutta mitä mainioin yllätys ilmeni kun käväisimme Honolulun lentokentän lähistöllä sijaitsevassa Cycle Cityssä, (yhdistetty Kawa & H-D-liike). Jopa oli taas Kawailoa tarjolla, kattoonsa oli nostettu parikin klassikkoa, Candy Sky Blue H1F vm-75, (lapussa kyllä luki että se olisi vm-76 KH 500, mutta mitäpä tuosta kanssaan kinaamaan) sekä ah niin tutuin värein varustettu Ninja (GPZ) 600R. Kun kyselin myyjältä, saako niitä kuvata, saimme ilimam´muuta luvan ja vielä neuvon lähteä häiritsemään henkilökuntaa, josko joku pienimuotoista museotaan meille esittelisi. Se tyttösille sopi ja meidät vietiin hissillä yläkertaan. H-D-voittoista oli tavara siellä, mielenkiintoisin niistä oli tietenkin musta XLCR 1000, (muistattehan elokuvasta "Musta sade", sillähän Michael Douglas pystyi aivan ylivertaisiin suorituksiin Gixxeriä vastaan), mutta paras oli vasta tulossa. Kulman takaa paljastui 5-sylinterinen 1250-kuutioinen oranssi H2 jota voi kai jo tituleerata H3:ksi. Nopeaälyisimmät varmaankin arvaavat kenen brittihahmon tuotoksia on se, mutta oppaamme puheesta ei oikein käynyt selville, miten se tuonne keskelle Tyyntämerta oli päätynyt. Moottorin numero, (siis ainakin osan oli 23026, joten hyvin viimeisiä -72-myllyjä oli aihiona käytetty.) Seuraavaksi rivistössä oli oranssi-ruskea Kingi, joten Kawat olivat aika hyvin edustettuna. Mutta mikäli joku joskus innostuu tästä vaahtoamisestani huolimatta tuonnepäin matkustamaan, kannattaa tuolla ehdottomasti käväistä.


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 09, 2013 11:15 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
No voe helekata! Tuommoista 5-sylinteristä Hoo suorastaan viitosta kun pääsisi joskus kokeilemaan!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Terveisia Lannelta.
ViestiLähetetty: Ti Joulu 10, 2013 12:01 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Hupsistakeikkaa, nää kuvat olikin jo täällä. :oops: Askartelin nää myös tonne Kawalöpinäälle The Trilogia-topicciin. No, passaahan nuita esitellä!

MuKawaa, että jäsen AV on taas keskuudessamme, ja varjeltunee ainakin toistaiseksi tukahduttavalta helteeltä, sekä nivel- ja silmätulehdusvaaralta, jotka alituisena vaarana ovat avomustankilla kurvaillessa... :hmpf: Että tervetuloa takaisin kotimaahan vaan minunkin puolestani!

Ja ai niin: Ikäväkseni joudun myös julkituomaan, että jäsen AV:n (ja allekirjoittaneen) suuresti ihastelema ja kunnioittama sarja "Ankkadynastia" (Duck Dynasty) näyttää olevan kaikessa hiljaisuudessa lopetettu TV5:n ohjelmistosta. Vaikka sitä kovasti hehkutettiinkin sarjan aloittaessa maassamme: "...Miljoonayleisöjä jatkuvasti kotimaassaan Yhdysvalloissa kerännyt tosi-tv-sarja Ankkadynastia (Duck Dynasty, tosi-tv-sarja, 1. kausi, USA, 2012) alkaa TV5:lla 3. joulukuuta 2012. Sarjassa seurataan ankanmetsästyksessä tarpeellisten ankkapillien valmistuksella mittavan omaisuuden luoneen Robertsonin perheen kiehtovaa elämää..." Jäämme kaipaamaan... Rest in pieces! :fu:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com