Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 18, 2024 03:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: No voe hleevetti...
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2012 01:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
Tässähä on menny muutama tovi, etteio mitn tarvinna kysyä.. saatikka sanoa. Kukkaan eio tarjonnu mittään. Minnen oo ollu missään. Kawasakit nukkuu tallin seinustalla, mut griinistä pitäs ststststarrrtti viijä Hiraan, että kattosivat saako kollektorin ehjättyä. Ikkunasta kun kattoo ulos, nin tietää, ettei tarvii ajotamineita ottaa.. pikemminkin villahousua ja toppaa. Eiois mittään ropattavaa.. pitäsköhän hankkia joku JingJeng, tai HooTee tai joku paska kuitennii? Ylipeikon vanhan 5900 Finlandia Lynxin vaihelootan laitoin paikoilleen ja muutennii paikkailin maholliseen ajokuntoon, mutta eihän sitä kymmenen ( 10 ) vuotta seisoneesta tiedä muuta, kuin että ainakin praimeripunmppu tirskui potkupensaa hansikkaille asti. Oon yrittäny.. ainakii monenlaista, mut vanhat täyspetäjäiset peiliväliovet mualasin Helmellä listavalakosiks. Kolome kappaletta väliovoia ja kolomen makuhuoneeen komeroiden peiliovet.. kyllä palo PalliMallia.. vaan minkäs köyhä tekkee, kun eio varaa uusiin pahvioviin, vrt pallimalliin on. Hirveesti tekis mieli.. lähtee ja olla vaan, mutta kaikki muut voittaa Lotossa - minä en! Onneks on vielä töitä postin tehtaalla, tai vitustako minä tiiän onko niitä enää maanantain jälkeen, kun oon viikon ollu lomalla. Levännyt yltäpäältä listavalkoisessa ja vielä kurjuuden maksimoimiseksi listottanutkin edellämainitut makkarit näillä pdf tai mdf tai jollain listoilla.. puuta ne eio ainakaan nähnykkään. Selekä on kippee, jalat on kippeet, pili eio kippee.. pitäsköhän lähtee pattijoelle ja korjata sekin asia? Ei helevata tämmönen kaksmetrinen holokkipolovi jaksa semmosta lentomatkaa! Minä voisin ruveta vaikka karhuks.. pistää liquimolyt pensansekkaan syksyllä ja rohveltaa turvekasan alle nukkumaan siihenasti, kun tiet on taas kuivat. Mitteehän sitä toenperrään tekis?
Taian lähtee nukkumaan.. tuonne mualin tuoksuun, onneks on helmiä - vesliukosta.
Kaikille Kawazinettiläisille talvehtimisen jatkoa... koitetaan nähellä kesän jupinoissa!
IsoP

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: No voe hleevetti...
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2012 12:25 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Tiiämpä fiiliksen. Oishan se komiaa loppukesällä ja syksyllä syyä ja juua ja mässätä ihan urakalla ja sitte lokakuulla laittautua peiton alla kunnon läskeissä. Sitte huhtikuun loppupuolella herräilis auringonpaisteeseen ja lintujen liverrykseen, jossakipäin ulvahtas välillä tiukka nelarin saundiki...

Siinä hoikkkana poikana sais pyyhkästä rähmät silmistä, rusauttaa pihkatappi vessaan ja mennä vaihtamaan öljyt Kawaan. Ja eiku menoksi!!!

Noh, onneksi kohta on ees messut, siitä se kevät kohta alkaaki!!

\:)/

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com