Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 11:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hiko
ViestiLähetetty: Pe Elo 10, 2012 09:26 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Ootteko lukeneet Bengt Hiko Haikolan kirjoituksia vaikkapa
Vmpk:n foorumissa, otsikoina mm. ex-mpliikkeitä ja harmaatuonti. Ihan mukava lueskella varsinkin, jos Hikon tekemisistä ennestään jotain tietää. Itse näin Hikon ekan kerran Helsingin Puistolassa joskus vuonna -70. Omakotitalo oli otettu Hondien kokoomispaikaksi ja pienikokoinen reipas nuorimies oli muiden mukana pyöriä kokoomassa.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Pe Elo 10, 2012 14:35 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Suorastaan järkyttävän mielenkiintoista luettavaa.. oli ne aikoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Pe Elo 10, 2012 17:21 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Yhdyn edellisiin puheenvuoroihin!

Warning: on sitten niin mielenkiintoista tekstiä, että siitäpä ei kesken lukemisen edes äärimmäisen lujaluonteinen persoona pääse mihinkään. Ainakaan mä en päässyt, ja mulla löytyy tätä karua ja lujaa luonnetta. Luultavasti tulipalon uhatessakin olisin vain pikaisesti viritellyt jatkopiuhat PC:tä varten pihamaalle, kytkenyt piuhat siihen todennäköisesti viimeisimmäksi palavaan jakorasiaan ja jatkanut lukemista pihamaalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Pe Elo 10, 2012 20:47 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Nyt on Riepu kipeä!!!
Mihin unohtui patteritoiminen mankka jonka ämyristä kuuluu se RAP :?
Sinne tulikukon suuhunko :hihi:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Pe Elo 10, 2012 21:37 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Koojii: minä olen tässä henkilöpalvonnassani 41 vuoden aikana edennyt kulttimenoissani niin pitkälle, että aivoihini on rakentunut sävelaskeleen tarkkuudella kaikki RAPin musiikki, haastattelut, ilmeet ja ääntely ja ennen kaikkea se hymy , jonka RAP live-albumilla "Page & Plant" The Battle of Evermoren jälkeen osoittaa alkuperäistä Sandy Dennisiä konsertissa Dennisiä upeammin laulaneelle Akhbarille.

Se hymy on jotain sellaista, joka ei ole peräisin tästä maailmasta. Vaan eihän ole Robert Anthony Plantkaan. Jumalat polveutuvat Plantista, Plant on Maailmankaikkeuden Ylijumala. :rock: :rock: :rock:

Voi p****le, täytyykö tässä nyt kaivaa se video esille? Niinhän tässä nyt näyttää taas käyvän. Tahdosta riippumaton Ylijumalan palvontariitti-tarve. Näissä Plant-sessioissa kun menee aina kevyesti se seitsemän tuntia - kulttimenoissa siis. Se aina alkaa mukamas jonkin kappaleen kuuntelusta, joka ei välttämättä edes ole Led Zeppeliniä tai Plantia jälkeen L.Z:n (viimeksi yritin huijata kohtaloani kuuntelemalla Queenin upeaa Budapest-keikkaa), vaan Plantiin ja aamuyöhön siinä aina päädytään. Niin siis tänäänkin, pitkälle huomisen puolelle.

:manaa: :manaa: :manaa: :manaa: :manaa:

Siis summa summarum off-topicina: en näköjään ole sairas...Tosin en vissiin ns. tervekään :yesyes: Onneksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 11:22 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
riepu kirjoitti:
Jumalat polveutuvat Plantista, Plant on Maailmankaikkeuden Ylijumala. :rock:


Sen verran itsesuojeluvaistoa etten uskalla Riepun kanssa alkaa kinaamaan, mutta kun mä olen ajatellut että Slemmy on jumala. :pappa:

Mutta asiaan;

Mulla on vielänin ysisatkun takalokarissa Hikos Kawasaki center tarra, enkä ajatellut sitä tulevaisuudessakaan poistaa. Vaikka sen joskus muumioisi, niin tuskin museotarkastaja siitä pahakseen pistää.
Tai eihän sitä koskaan tiedä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 13:45 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
joppe kirjoitti:
riepu kirjoitti:
Jumalat polveutuvat Plantista, Plant on Maailmankaikkeuden Ylijumala. :rock:

Sen verran itsesuojeluvaistoa etten uskalla Riepun kanssa alkaa kinaamaan, mutta kun mä olen ajatellut että Slemmy on jumala. :pappa:


Tätä teoriaa näyttäisi tukevan myös oheinen kuvamateriaali. Mutta tuon e-r-i-t-t-ä-i-n varteenotettavan itsesuojeluaspektin otan minäkin huomioon, enkä siis väitä yhtään mitään! :surrender:
.
Liitteet:
LemmyIsGod2.JPG


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 15:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
hansci kirjoitti:
joppe kirjoitti:
riepu kirjoitti:
Jumalat polveutuvat Plantista, Plant on Maailmankaikkeuden Ylijumala. :rock:

Sen verran itsesuojeluvaistoa etten uskalla Riepun kanssa alkaa kinaamaan, mutta kun mä olen ajatellut että Slemmy on jumala. :pappa:


Tätä teoriaa näyttäisi tukevan myös oheinen kuvamateriaali. Mutta tuon e-r-i-t-t-ä-i-n varteenotettavan itsesuojeluaspektin otan minäkin huomioon, enkä siis väitä yhtään mitään! :surrender:
.
Liitteet:
LemmyIsGod2.JPG



Wiisasta puhetta, joppe ja hansci! Tuota minä kutsuisin jalostuneeksi harkituksi elämänwiisaudeksi :stobe:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: Ti Loka 30, 2012 13:51 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Tuli taas lueskeltua Hikon kirjoituksia tuolla Vmpk:n foorumissa. Hikolla riittää intoa laatia pitkiä ja asiantuntevia selvityksiä moottoripyörämyynnin koukeroista. Kannattaa tutustua teksteihin. Eipä ole aikaisemmin tullut vastaavan tasoisia esityksiä luettavaksi. Viimeisimmät jutut ovat Kuutiotilavuudet-otsikon alla. Mukana oli myös linkkejä Hikon muualle kirjoittamiin teksteihin mm. 100-sivuinen Tuuttitarina. Kannattaa vilkaista!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko -> Plant
ViestiLähetetty: Ke Loka 31, 2012 08:45 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 22:31
Viestit: 141
Paikkakunta: Helsinski
Oletko Riepu muuten varautunut n. marraskuun 14. ilmestyvän, mahd. viimeisen uuden Zeppelin levyn julkaisuun? Meillä kolahtaa postilaatikko niinä päivänä, toivottavasti! Jytinää odotellessa... /ope

_________________
Drive carefully - most drivers are caused by accident


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Hiko
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2012 19:16 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Tiedossa on, jos tarkoitat tätä "Bonhamin-Poika-Jason"-Celebration-Day-juttua. Olen vähän epäileväinen ko. asian suhteen: kyllähän Plant = Plant, Page = Page, Jones = Jones ja Bonham = melkein Bonham. Vaan kun ihan pelottaa, että siitä musiikista puuttuu Se Jokin Jumalallinen Maagisuus. Olen törmännyt em. konserttitaltiointeihin youtubessa, mutten ole uskaltanut kuunnella. En epäile ko. henkilöiden musiikillisten kykyjen tallessaoloa, en edes Jasonin kykyjä. Waan entäs jos yhteispeli ei enää toimikaan nanosekunnin tarkkuudella niin kuin ennen? Jos Pagen sormet ovat tahmeutuneet ja Plant laulaa toisen kerran urallaan puoli sävelaskelta pieleen? Se ensimmäinen kerta vain todisti, että Plant tekeytyy välillä tavalliseksi kuolevaiseksi, vaan toista kertaa Jumala-Plantille ei voi enää tulla.

Mitä mulle sitten enää jää, jos Led Zeppelin ei ole enää maailmankaikkeuden musiikkia? Plantin palvonnasta en enää pysty paranemaan, mutta kyllä murto-osa Plant-uskoa on Led Zeppelin-uskoa.

Uskonsoturi riepu romahtaa. :help:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com