Eipä ihan putkeen mennyt tälläkään kertaa KLX kohellus. Pyörä itsessään pelitti mutta yhdeltä retkeltä palattuani huomasin että tankin etukiinnike puslat ja kumit olivat lähteneet taipaleella omille teilleen. Settihän on kiinni rungon läpi pitkällä 6mm pultilla ja mutterilla. Näiden irrotessa koneen tärinästä putoilee kilkkeet molemmin puolin ja näin oli päässyt sitten käymään tässäkin episodissa. Toivorikkaana selaamaan CMS katalookia, vaan ei oota tarjottiin eikä bikebanditillakaan sen paremmin. Kävin kaverin luona Pellossa irtoromppeita penkomassa, muutamasta koneen puslasta koitin nakertaa, vaan eipä niistä kovin tukevia saannut, sen verta konstikas rakennne oli tehtaalla muovitankin kiinnikkeiksi tehty. Voisihan sitä Sumekoltakkn osasia kysellä, vaan eipä mahda sieltäkään lohtua löytyä. Ebay voi jäädä ainoaksi keinoksi saada noita vermeitä. Pöristelin sitten muksujen 110 KLX:llä lohduksi, mutta eipä sillä taas ollut tienpäälle asiaa.
Kyllä pitäisi saada lakimuutos että kauppamopoksi saisi tuollaisen kilvittää edukkaasti, mutta tuskin onnistuu sääntösuomessa sentään. Naapurikyttäys on muutenkin Stasiluokkaa Suomessa, on rantautunut jo pohjoiseenkin, jos alkaa muitten tekemiset kiinnostamaan omia enemmän, pitäisi mielestäni tarkistaa lääkitys, jos sillä kopan sisäisiä vikoja kumminkaan pystyy petraamaan. Kukkahattuilu, suvakkius ja ilmastohysteria kun saataisiin kitkettyä kamaratolppien lisäksi tästä maasta niin paratiisihän tämä olisi, vaan toisin taitaa vaan käydä, pahoin pelkään.
_________________ Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.
|