Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 18:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: *** UUDET JÄSENET! ***
ViestiLähetetty: Ti Tammi 16, 2007 18:05 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Olisi suotavaa laittaa kotipaikkakunta ja jotain harrastuskohtaankin ihan vain varmistuksen maksimoimiseksi. Tällä yritetään välttää oudompien käyttäjätunnuksien hylkääminen vaikka asialla olisi ihan asiallinenkin yrittäjä.

On paljon helpompaa hyväksyä uusia jäseniä käsin yksitellen kuin jahdata spammaajia ympäri foorumia.

Epäkelpojen sähköpostien takia ylläpidolle tulee turhaa virhepostia joten toimimattomien osoitteiden tunnukset poistetaan sitä mukaa kun niitä ilmenee. Eli toimiva osoite on pakollinen. Ilmoittautuminen osoitteeseen staff at kawazi dot net.

Ja sitten uusien jäsenien kirjaajana toimiva Raato jatkaa: kun olet maksanut Mosanmasalle jäsenmaksun ja saanut vastineeksi tarrakasan & hihamerkin, Mosanmasa lähettää jäsenen tiedot minulle ja minä lisään ne jäsenrekisteriin ja annan jäsenoikeudet foorumille. Tässä on huomattava, että me teemme tätä vapaaehtoistyönä oman päivätyön ohella, joten pientä tai hieman pitempääkin viivettä saattaa esiintyä työkiireistä riippuen. Joten toivoisin kärsivällisyyttä - kyllä ne tiedot aikanaan käsitellään :P Tiedustelut asian etenemisestä voi osoittaa suoraan minulle YV:nä. Samoin minulle voi ilmoitella, jos jokin tieto muuttuu (yhteys- ja/tai kalustotiedot).


Viimeksi muokannut jiikoo päivämäärä Su Huhti 22, 2012 12:53, muokattu yhteensä 2 kertaa
Raadon lisäys


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com