Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 14:08

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Miksi juuri Kawasaki?
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 22:45 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Miksi kawasaki? :shock:

Oletteko koskaan miettinyt miksi juuri kawa? Onko siihen joku merkitys, vai oliko se sattuman sanelema juttu?

Omakohtainen kokemus kawan ”mahtawuudesta” juontaa wuodelle –80 jolloin ajelin mopolla Helkama Raisulla (kiiltäwä ylösnostettu etuloksu ja nappularenkaat edessä ja takana.) Siihen aikaan tuli markkinoille (tai oikeastaan minun tietooni Kawasaki Z-1300) hirweä järkäle jolla Nyqwist teki mitä halusi, muut teki mitä osasi tai uskalsi…

Elettiin wuotta –82 ja tulin isowanhempien luota Kausalasta kotiin Lahtea kohti piikilläni Su**ki TS 125 (ruma kuin prk*le ja toimi miten sattui) ja katkojan kärjet oli temppuillut koko wiikonlopun. :''

Olin jo kerran aiemmin työntänyt sen noin 100 kg painavan rohjakkeen noin 10 km hiekkateillä koska katkojan kärjissä oli se piikki ja olin keskellä ei mitään maaseudulla. Korjasin wian (wiilasin santiksella) ennen kuin lähdin kotia kohti. No se saat*nan piikki tuli takaisin sinne katkojiin, mutta olin warustautunut santapaperilla. HAAAAAAA! ;D ;D

Siinä rähmälläni wesisateessa katkojia pyyhkiessäni saapui Tapolan suoraa (n. 30 km lahdesta kouwolan suuntaan) kauhean näköinen möhkö… Tämä teki U-käännöksen ja ajoi wierelleni ja mörähti ”että mikäs hätä se pojalla on ja minne menossa?” siihen ääni wäristen että: ”katkojan kärkiä waan putsailen ja Lahteen.” Kertoi tulleensa Turusta ja menewänsä kotiin Lappeenrantaan, ja siinä samassa kaiwoi takalaukustaan narun ja kiinnitti sen möhkönsä perään, löi T-kappaleen handuuni ja sanoi ”että pidä tiukasti kiinni, mää hinaan sut kotio.” Kieltäydyin kunniasta (pelotti niin perkl**sti, oli niin iso ja ruma ukko) eikä se pyöräkään mikään näyttelypeli ollut. Mattamusta kuin kuskinsakin, mutta tankista paistoi kultaisesti KAWASAKI ja poskissa Z-1300. :mrgreen:

Kun äijäpaha ei saanut hinata, niin antoi 50 mk uusiin katkojiin ja lopuilla käski ostaa uudet hanskat, katteli niitä mun waarin wanhoja rukkasia. :oops:

Siinä wesisateessa kotiin ajellessani tuli ajeteltua asioita monelta eri kantilta, ja olen aina tykänny custom tyylisistä pyöristä. Ei mennyt kauaakaan kun näin ekan LTD:n ja olin myyty.

No nyt mulla on tallissa sellainen ja odotan että pääsen sillä kadulle. Samaten kun se kerhon hihamerkki (CKCF) tulee postissa niin suurta ylpeyttä tuntien ompelen sen nahkatakkiini.

Siinä syy miksi minä valitsin juuri KAWASAKIN.
8) 8) 8) 8) 8)

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Viimeksi muokannut Kawa LTD päivämäärä Ke Maalis 11, 2009 19:22, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 22:52 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
:beer:

Kolisee, tärisee, kilisee, mutta siinä on sielu 8)

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 23:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 13:23
Viestit: 302
Paikkakunta: Haukipudas
Oishan mulla muunkin merkkisiä unelmapyöriä, mutta mää oon köyhä :''
ja köyhän ei kannata ostaa halpaa 8)

_________________
Eliminators burn rubber!!!
ZL 900 -85, ZL 900 -86 2987ml on it
Buying a Harley is like paying 3000$ for a 13" black and white TV, then telling people with LED screens to get a "real" tv


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 23:27 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kyllä se pohjimmltaan aika paljon oli sattumasta kiinni eli sain joskus mopoikäisenä kokeilla kaverin ysikymppistä enduro-Kawaa ja siitä hetkestä olin myyty - tuollaisen minäkin haluan. Ajan kuluessa haave muutui sitten piikkiseen KE:hen. Niitä minulla kerkisi piikki-ikäisenä olla 2 kappaletta. Kun isomman hankinta tuli sitten ajankohtaiseksi, Kuopion jälleenmyyjällä J. Widkoppilla oli myynnissä vähän ajettu Z650SR -79 ja kun liikkeen myyntipäällikkö Martikaisen Rene teki vielä todella hyvän tarjouken vaihdosta, niin kauopathan siitä tuli. SR:llä tuli sitten ajettua 9 vuotta pitkin poikin Suomea yksin ja kaksin (=Riepun kanssa). Siitä syntyi vuosien ja kilometrien kuluessa tämä viehtymys keskari-Kawoihin, joka vain jatkuu. Kerran jouduin ajamaan kaksi päällä S*ki GSX 750 ESllä Turusta Kauniaisiin Riepun Soson (Z650SR -82) hakumatkalla ja se vain vahvisti mieltymystä Kawaan.
Kokemusta on myös köyden perässä roikkumisesta piikkisellä endurolla kuten Jörö ja Riepu hyvin muistavat. Tässä hieman muisteluita tuosta: Piikkireissu Alkaa hiljalleen painajaisunet helpottaa näin 27 vuoden jälkeen - olkaapas itse nappularenkaisella endurolla köyden jatkeena nopeusmittarin näyttäessä pitkälti toistasataa :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 23:30 
Poissa

Liittynyt: La Loka 28, 2006 13:06
Viestit: 53
Paikkakunta: Orimattila
Elettiin vuotta -72. Kylälle ilmestyi Risi S:lle ja Sepe M:lle uudet punaiset S2:t. Olin jo käynyt talvella Olympiapaviljongin MP näyttelyssä ja tuo S2 vei nuoren 16v pojan sydämen. Pari vuotta siinä meni ajellen Twinjetllä.
Sitten kesätienisteillä ostin vuonna -74 Masalta 2000 km ajetun seitenkakkosen. Se oli uudenkarheana hyvässä iskussa ja kyllä lähti! No se tuli sitten muutaman vuoden päästä autokuumeen vuoksi vaihdettua Isuzu Bellettiin. Nyt näitä on kolme eriasteisa kojetta tallissa, Triple Forever. S.V


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 23:31 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Oisko joskus 7. luokalla pulpettiin kaiverrettu teksti "Kawa tonni, unelma ja onni" ollut jokin alkulaukaus. Hieman myöhemmin kaverin 750 Mach IV -72 koeajo taisi olla lopullinen niitti.
Nimim. Pahan Kawakärpäsen pureman saannut, lääkitys: vähintään 1075 cc annoksia Kawasakia päivittäin kelien salliessa :)

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2007 23:40 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
hyvä kysymys...kai se on vähän niinku sattumaa, koska eka iso moottoripyörä jonka näin oli KAWASAKI 500 triple..ja kyytiinkin pääsin..vuosi tais olla jotain n.1975 tai jotain, jätti lähtemättömän jäljen aivosopukoihin! jos se olis ollu joku muu merkki,niin tiedä sitten...hyvä ettei ollut! 8)
ai,niin lisänä vielä että vanhat Kawat parhaan näköisiä...se on aika tärkee juttu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 00:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 18:03
Viestit: 200
Paikkakunta: Helsinki
"Kawat rähisee eniten".

Ehkä mulla vaikutti, että serkun miehellä oli aikanaan möhkö, joka ol toki mulle penskana ainakaan että ooo; olihan siinä kuutioita paljonen enempi kuin meidän perheen fiiussa. Myöhemmin mulla kevarikin oli kawa, joskin esim. jammulla olisi ollut parempia tuolloin. Silloin se oli ehkä hintakysymys myös...

Sitten myöhemminn vaan jostain syystä sai päähänsä haluta ison z-kawan, en oikein tiedä, miksi; ei tullut edes etsittyä mitään muun merkkistä. EHkä kaikki se, mitä oli lukenut ja kuullut niistä niin vaikutti.

Taas kesällä oli katkolla taas kun kävin ajelemassa eri merkkisiä ihan "avoimin mielin" mutta taas se kawan karkea meininki voitti. Esim. jammun (tässä tapauksessa R1) sellainen singerimäisen tasainen käynti jotenkin tuntui liian siistiltä, valtavasti kulkua mutta sitä on jotenkin ikään kuin liian etäällä moottorista kun ei tunne sitä. Kawalla tunee ajavansa moottoria :)

"Click a downshift and nail it and you may see god"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 00:27 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 20:43
Viestit: 57
Paikkakunta: kalajoki
Se oli jotain 90 luvun alkupuolta kun rupes tekemään mieli moottori
pyörää,ennestään oli piikki Y....A AS2 -73 JA isoon pyörään oli
päästävä käsiksi ;D
siskonmies kauppas H1 500 -71 projektia ja vaikka peli oli
järkyttävässä kunnossa,tein kaupat edulliseen hintaan :!:
rakensin triplen uudelleen viimesen päälle kuntoon,ja siitä se
sitten lähti... :)

_________________
kawa on pop !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 00:51 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Siksi kun pohjosessa kaikki hullut ajoi Kawalla!
;D

Ja lisäksi vielä -74 joku etelänkundi kepitteli Z1:stä kylänraitilla siihen malliin että huulet meinas halvaantua pyöreeksi koko loppuiäksi!
Lisäksi koneitten kyrväkäs soundi, kestävyys, paras ulkonäkö sekä Zetan ja Machien legendaarinen maine.
Eikös siinä ole syitä jo yllinkyllin?

Joskus tullut ajeltua muillakin, hondat kuin singereitä, suitsat rimpuloita, jammut ei nyt ihan pahoja. Ainoa mikä on etäisesti muistuttanut Z-Kawojen kyrväkästä jyrinää oli Jammu XS 1,1 jolla ajelin jakson viime kesänä.
:shock:

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Viimeksi muokannut JIMJAK päivämäärä Su Maalis 11, 2007 02:50, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 01:15 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Kaipa se munkin vaatimaton tarina tähän mahtuu. Eli nuorena miehenä (12->wee) mulla oli kaweri joka asui paritalossa ja sen naapurin pojalla, meitä paljon vanhempi, oli punainen GPz. En muista oliko vesi vai ilma kone mut vaikutuksen teki. Siinä pieni ihminen mietti et "mullakin viel joskus....." ja nyt on se joskus! Varsinkin kun se meidän nähden aina muisti näyttää et miten iso pyörä juttelee ja me nuijat siinä silmät ymmyrkäisinä ihmeteltiin ja oltiin kunnioituksesta mykkinä. Sen autotallin ovi oli muistaakseni rikki tai jotain ja me käytiin sitä pyörää välillä salaa ihailemassa ja kilpaa kehuttiin kuinka kova peli sillä oli. Pahin oli se kun mua vuotta vanhempi jannu sai ajaa sillä vaikka ei ollu kuin jotain 16wee...katsoin katkerana sivusta kun se kaasutti menemään :x

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 10:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Mulla oli ollut pianotehtaan, jyrsintehtaan ym. leluja.
Joulunalla -72 ostin uuden Z1 900:n. Silloin 17v. ja pyöränä TÄMÄ Niin ei voi olla loppuelämäänsä muuta olla, kuin Kawamies ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 11:06 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Moottoripyörivä ei ole kuin kahdenlaisia...
Kawasakeja sekä moottoripyörän tapaisia laitteita :mrgreen: ...
Siinäpä se lyhyesti sanottuna...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 11:18 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Piti päästä ajamaan! Olin ostanut Raadon kauhuksi H***a 450:n, jolla onnistuin ajamaan kahden vuoden aikana arviolta 100 km - busseilla kyllä tuli samoilla reissuilla ajeltua varmaan tuhansia kilometrejä, kun piti päästä kotiin ilman H***aa ja sitten taas naapurin pakulla takaisin hakemaan H***a kotiin...

Alkoi vähän ottaa kaaliin tämä "prätkäily" ja uskoin lähisukulaistani: ostin Kawa 650 SR:n=Soson! Sen kanssa tulikin sitten kilometrejä roimasti ja valkeni minullekin tämän harrastuksen ylivertaisuus!

Heti kun sotapoliisit menevät lakkoon (vrt. KooJiin talli) tai Nokia huomaa minut, ajan Kawalla taas! Ja Raato saa luvan hoitaa huoltopuolen! ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 11:37 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
riepu kirjoitti:
Piti päästä ajamaan! Olin ostanut Raadon kauhuksi H***a 450:n, jolla onnistuin ajamaan kahden vuoden aikana arviolta 100 km - busseilla kyllä tuli samoilla reissuilla ajeltua varmaan tuhansia kilometrejä, kun piti päästä kotiin ilman H***aa ja sitten taas naapurin pakulla takaisin hakemaan H***a kotiin...

Alkoi vähän ottaa kaaliin tämä "prätkäily" ja uskoin lähisukulaistani: ostin Kawa 650 SR:n=Soson! Sen kanssa tulikin sitten kilometrejä roimasti ja valkeni minullekin tämän harrastuksen ylivertaisuus!

Heti kun sotapoliisit menevät lakkoon (vrt. KooJiin talli) tai Nokia huomaa minut, ajan Kawalla taas! Ja Raato saa luvan hoitaa huoltopuolen! ;D

Joo, tuolta Saksastahan noita hyväkuntoisa SRiä tuntuu löytyvän. Tässä yksi esimerkki http://tinyurl.com/2s9ujx

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 12:05 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Joskus -73..74 ajeltiin nippanappa kasassa pysyvällä 100ccm kawalla helzingissä ihan liikenteessä polliiseja väistellen, intin jälkeen sitten ostin z650:n. Kerran hairahduin hankkimaan CB350 twinin, koeajoin jopa 800ccm sukisuki intikkaakin hetken mielihäiriössä. Vielä kun erehdyin söhmissä haavelevani isosta sukisuki GSX1100E:stä Z750:n sijaan niin Raato älähti ;D
Z750 tuli siis taloon ja sen jälkeen GT750. Nyt sitten Z1100 ja pysyy 8) Ostetaan vaikka toinen varaosiksi tarpeen tullen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 12:39 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
Jarru kirjoitti:
Mulla oli ollut pianotehtaan, jyrsintehtaan ym. leluja.
Joulunalla -72 ostin uuden Z1 900:n. Silloin 17v. ja pyöränä TÄMÄ Niin ei voi olla loppuelämäänsä muuta olla, kuin Kawamies ;D



komia vehje kuvassa! onko vielä samanlaisessa kuosissa? hieno stonga mm.

ja mikä se keppi on siinä oikella alhaalla?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 13:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Jiikoo: minne se sun GT meni? Vai onko se sulla vielä tallissa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 16:09 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
(komia vehje kuvassa! onko vielä samanlaisessa kuosissa? hieno stonga mm. ja mikä se keppi on siinä oikella alhaalla?)

Sehän on peilin varsi? Tuplapeilit molemmin puolin, kaatumaraudoissa ja stongassa :)

Komia on, komia on.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 17:53 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
riepu kirjoitti:
Jiikoo: minne se sun GT meni? Vai onko se sulla vielä tallissa?


Se on kerhossa, jäsen 118 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: kawa rakkaus
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 19:50 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 15:39
Viestit: 45
Paikkakunta: Raseborg
Ikää 16-v ja naapurin mies möi 90cc Kawasakinsa. En ollut ennen
ajanut edes mopolla. Tykkihän se oli. Meinasi karata heti kättelyssä käsistä.
Hinta oli 400 mk. Nyt samanlainen entisöitynä ja odottaa vain katsastamista. Kuva siitä Kawalkaadissa. GA-2A ( laho )
Sitten kesätöissä Joensuun Moottoripyörässä. Kaikkein kaunein pyörä
mitä koskaan olen nähnyt oli sininen 500 Kawa. Ei tullut ostettua, harmi.
Pääasiallinen myynti oli CB 350, CB 500 ja tietysti Mankit, joita myytiin
pilvin pimein. Itselläkin oli vain Hondia.
Sattuman kauppaahan se Kawan hankinta oli, mutta siitä jäi siivu
sydämeen. Meidän kylältä sitten eräs kaweri osti Z 1:n. Maksoi 9990 mk.
Sitä ihailtiin silmät kiiluen :P , mutta rahat ei riittänyt moiseen. :''
Silloin tietysti päätin, että joskus sitten isona.
No 30 vuottahan siihen meni ja ahneus kasvoi on tullut hankittua useampia Kawoja ja hulluus jatkuu.


Eikös se niin ole, että se unelmien nainenkin löytyy " sattumalta ".

Kawakin iski sydämeen pyytämättä ja yllättäen, niikuin ne naisetkin... :wink: :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kawa rakkaus
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
laho kirjoitti:
Ikää 16-v ja naapurin mies möi 90cc Kawasakinsa. En ollut ennen
ajanut edes mopolla. Tykkihän se oli. Meinasi karata heti kättelyssä käsistä.
Hinta oli 400 mk. Nyt samanlainen entisöitynä ja odottaa vain katsastamista. Kuva siitä Kawalkaadissa. GA-2A ( laho )
Sitten kesätöissä Joensuun Moottoripyörässä. Kaikkein kaunein pyörä
mitä koskaan olen nähnyt oli sininen 500 Kawa. Ei tullut ostettua, harmi.
Pääasiallinen myynti oli CB 350, CB 500 ja tietysti Mankit, joita myytiin
pilvin pimein. Itselläkin oli vain Hondia.
Sattuman kauppaahan se Kawan hankinta oli, mutta siitä jäi siivu
sydämeen. Meidän kylältä sitten eräs kaweri osti Z 1:n. Maksoi 9990 mk.
Sitä ihailtiin silmät kiiluen :P , mutta rahat ei riittänyt moiseen. :''
Silloin tietysti päätin, että joskus sitten isona.
No 30 vuottahan siihen meni ja ahneus kasvoi on tullut hankittua useampia Kawoja ja hulluus jatkuu.


Eikös se niin ole, että se unelmien nainenkin löytyy " sattumalta ".

Kawakin iski sydämeen pyytämättä ja yllättäen, niikuin ne naisetkin... :wink: :wink:


Minä maksoin kympin vähemmän :wink: 9980 mk. 36 kk. osamaksulla,
ja korko taivaissa tais olla 18 %. Oli siinnä niillä palkoilla tekemistä :''


Viimeksi muokannut Jarru päivämäärä Ma Maalis 12, 2007 21:28, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:17 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Onko Jarrun ajokki edelleen sama yksilö :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kawa rakkaus
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:24 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
laho kirjoitti:

Eikös se niin ole, että se unelmien nainenkin löytyy " sattumalta ".

Kawakin iski sydämeen pyytämättä ja yllättäen, niikuin ne naisetkin... :wink: :wink:


pitäisköhän perustaa treffipalsta: "etsitään kawasaki-hengettäriä" ou,jee!

;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Ei tää nykyinen on uudempi :P ainakin 8000 numeroa :wink: Kyllä tuokin liipasimella on. Täytyy pehmittää nykyistä omistajaa pikkuhiljaa.
Tiedä vaikka joskus viellä olisi kierroksensa tehnyt :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kawa rakkaus
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:30 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
lewis kirjoitti:
laho kirjoitti:

Eikös se niin ole, että se unelmien nainenkin löytyy " sattumalta ".

Kawakin iski sydämeen pyytämättä ja yllättäen, niikuin ne naisetkin... :wink: :wink:


pitäisköhän perustaa treffipalsta: "etsitään kawasaki-hengettäriä" ou,jee!

;D


-sinä nainen jota ei haittaa waikka walkoiset waatteesi wärjäytyisiwät
pakoputkien ja ketjujen öljysumusta...
ja cindy crawford hajusteesi waihtuisi bensan ja öljyn tuoksuun :mrgreen: ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kawa rakkaus
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:34 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
KooJii kirjoitti:

ja cindy crawford hajusteesi waihtuisi bensan ja öljyn tuoksuun :mrgreen: ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


toi on hyvä! aina se pieni bensantuoksu hajuveden voittaa! (mä oon oikeesti allerginen hajuvesille)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kawa rakkaus
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 21:39 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
lewis kirjoitti:
KooJii kirjoitti:

ja cindy crawford hajusteesi waihtuisi bensan ja öljyn tuoksuun :mrgreen: ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


toi on hyvä! aina se pieni bensantuoksu hajuveden voittaa! (mä oon oikeesti allerginen hajuvesille)


Sama wika, alkaa henkitorwessa ahdistaa wähän wahwemmat
noi ns.kusenpeittoamis hajuaineet :mrgreen: ...
Mites se menikään: -miehet tuoksuu hywälle, ihan kuin hunaja jywälle...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 22:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Tällä olisi ainakin tuulettava asu :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2007 22:26 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Dodiii...
ja sillä ei ainakaan tuo retonki wärjäydy öljystä mustaks 8) ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 105 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com