Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 21:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Heinä 27, 2019 22:47 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tässä hieman faktoja:
1. kaikilla ei ole Facebook-tunnuksia - mitä en kyllä yhtään ihmettele. Tästä syystä kaikkia kerhon uutisia ei välttämättä päivitetä FB:hen
2. Älä käytä VPN-yhteyttä kirjautuessa CKCF:n foorumiin
3. Älä kirjaudu Googlen tai jonkun muun hakusivuston kautta. Suora foorumin osoite on http://www.kawazi.net/forum/index.php. Tallenna se selaimesi kirjanmerkiksi ja käytä sitä

Foorumia ylläpidetään käyttäjiä varten, mutta viime aikoina on ollut niin hiljaista, että motivaatio foorumin ylläpitoon ja kehittämiseen alkaa uhkaavasti laskemaan - samat viestit viikosta viikkoon, ei mitään uutta :uaa:

Jos foorumi ei tästä piristy, saa joku muu ylläpitäjän hommat - allekirjoittanut siirtyy taka-alalle.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 28, 2019 08:25 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kuka ny feispuukkihin... Enemmänkin jaaritteluita täällä toki saisi olla, mutta itselläni ainakin uroteot H2:n pyhän kolminaisuuden tiimoilta ovatten jääneet CBW:n jälkeen tuijotteluasteelle. Kiitos näitten vallitsevien ilmanalojen jotka eivät näin enempi eskimoksi syntyneelle sovi ollenkaan. Paljonkin provokatiivisia Kawailuun liittyviä puheenaiheita varastossa olisi, mutta älyllisen huipentumansa laadusta ei voikaan enää mennä takuuseen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 28, 2019 09:25 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Raato on enemmän kuin oikeassa. Kun ylläpidon kaverit lyövät hanskat tiskiin, alkaa Kawazinetin tarina olemaan aika taputeltu.

Eilen palailin juuri lapin reissulta. Siellä oli paikalliskylällä ainoa kauppa lopetettu vuodenvaihteessa Keskon toimesta. Kylä jäi ilman kauppaa ja kylän kolmisensataa asukasta joutuivat käydä joko 30 tai 50 kilometrin päässä olevissa isommissa kauppakeskittymistä. Kyläläiset keräsivät adressia Keskolle aikomuksien perumiseksi, tuloksetta. Muuan kylän nuorimies pisti hihat heilumaan ja alkoi perustamaan samaan rakennukseen kyläkauppaa. Kunta suhtautui todella nihkeästi paperisotaan, päättäjillä oli omat intressinsä ja etujoukkonsa kyseessä, mutta lopulta luvat saatiin ja 4 kk kaupattoman ajan jälkeen kyläkauppa avattiin.
Kyläkaupan jatkohan on kiinni asiakkaiden aktiivisuudesta, kuinka homma jatkuu.

Nyt hieman samaa olisi kyseessä Kawazinetin tulevaisuudesta.
Olemme saanneet meriittejä melkoisesti 25 vuoden työllä aikaiseksi. Olemme päässeet Sumekon linkkeihin, tehty kerhomerkit ja vyönsoljet www osoitteilla, saatu ansaitsemaamme tunnustusta muiden kerhojen puristuksessa.
Olisi melko turhauttavaa antaa homman kuivua käsiin vain sen vuoksi ettei jäsenet viitsi enää kirjoitella näille sivuille. Kumminkin muille sivuille asiaa kuulemma tulee, itse en niistä tiedä kun en missään naamakirjoissa ole, enkä aio edes mennä.
Nyt kaivattaisiin kyläkauppa tyyppistä aktiivisuutta näille sivuille jotta homma jatkuisi siihen asti kunnes meidän sukupolvemme on on kaatunut saappat jalassa, eikä nurkkaan unohdettuna virumaan loppua odotellen.

UGH ! OLEN PUHUNUT.

El PreZ1dente

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 28, 2019 09:53 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Ei lisättävää. Erikoismaininta allekirjoituksesta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 29, 2019 16:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Itsellä on tapana mennä suoraan linkkiin (ainakin kotikoneessa kirjanmerkeistä):
search.php?search_id=active_topics
tai
http://www.kawazi.net/forum/
olettaisin että sieltä latautuu index.php

mutta olisiko näissä tavoissa jotain parannettavaa ja miksi?

Muutenkin mietin 2. ja 3. kohtia - mitä ja miksi noissa on jotain väärää, lisäksi googlebottihan ei edes indeksoi foorumia, eli vaikea sinne on päästä sitä kautta - tuon botin salliminen voisi sen sijaan auttaa nykyajan kawailijoita löytämään foorumiin: jos uusi kawailija ihmettelee vaikka miten tietyn kawan roottorin saa irti kampiakselista moni kokeilee googlettaa eikä kokeile foorumien hakutoimintoja tai tehdä kysymystä foorumille aiheesta.

Itse kuulun näihin FB-vastarintajääriin ja keskustelupalstalaisiin (eipä silti keksi mitään hyvää syytä miksi, mutta näin vain on) , olen yhdessä foorumissa ylläpitäjänäkin ja aika vaikeaa on löytää modeja ja admineja kun joku kyllästyy tai lopettaa harrastuksiaan.

Eli kiitokset ja tsemppiä ylläpitäjille! Tulkitsenko oikein että se "toinen" on jiikoo ja "toinen" Raato (ja taitaa olla kolmaskin ainakin oikeuksien puolesta, mutta onkohan enää juuri aktiivisena.)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com