Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 12:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Elo 02, 2018 17:31 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Hyvin meni CBW-retki, edellisestä olikin jo aikaa. Ysiin piti hakea uusi akku perjantaiaamuna ja sitten lähdin sateessa ajelemaan Hyvinkään kautta Sysmään. Vähän jännitti, toimiiko pyörä, mutta hyvinhän se pelasi, vaikka ajelu oli vasta toinen tänä kesänä.
Sysmässä oli mukavaa, samanmielisiä kavereita on aina hauska tavata. Sumekolle ja Ari-Pekka Vanhalalle kiitos vapaa-ajan malliston Kawapaidoista, paidat saatiin ihan kerhon juhlavuoden kunniaksi pyytämättä!

Sysmästä ajelin poutakelissä vaimon luo mökille Sulkavalle ja täällä ollaan vieläkin, lauantaina Helsinkiin takaisin, että semmoinen reissu, positiivista ja innostavaa!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 20, 2018 05:44 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, niin siis se Latoajo tuli jo aiemminkin täällä mainituksi, eli tulevana viikonloppunahan se, 24-26.8. Suur-Kurikassa Pitkämön leirintäalueella, näin vanhakantaisesti ilmoitettuna, uusi nimi taitaa olla sillä nykyään. Olikos se nyt Canyon Camping? No, viitoituskin varmaan löytyy 3- sekä 67-tieltä kuten aiemminkin. Mutta kuitenkin, oivalliset telttailumaastot, (joihin lienee tyytyminen, mökkimajoituksesta kai turha haaveillakaan, niitten jakosysteemi on hieman omintakeisehko) ja mitä säätiedotuksiin on luottamista, sadettakin luvassa. Mutta tuskin lauantaina, noin klo 11.00-13.00 jolloin perinteinen 7. Kawa-hömppä kalustonäyttelyineen on tarkoitus pitää. Kawat kootaan näytille yleisöäänestystä varten, ja eniten ääniä saaneet palkitaan "Komia Kawa"-arvonimillä sekä pokaaleilla. (Mitä luultavimmin 2- ja 4-tahtiluokat, kumpiakin lienee paikalle saapuvaksi luvassa, kaksitahtisia tosin ei ole koskaan ollut liikaa). Äänestäneiden kesken vielä arvontaa luvassa. Jos tuo koko viikonlopun mittainen reilu eteläpohojalaanen eräretkeily sekä lievä pörrääminen ei nappaa, voi tulla Kawasakilla päiväkäynnillekin. Ja kun portilla mainitsee tuovansa Kawan rivistöön, välttyy päiväkäyntimaksulta, eli kovasti maakunnan hahmoja taas paikalle odotellaan. Jäsen Kawarilta voi kysellä lisää, mikäli ryhmässä saapumista suunnitellaan. Meitä muutama Kawa-uskovainen, (eli vertaistukeakin on tarjolla), jo on tuolloin paikalla valmiina, mikäli mitään maatamullistavaa ei tapahdu. Tulikuumain sivuputkien Etelä-Pohjanmaan ensiesittely on tarkoitus tapahtua tuolla.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 21, 2018 05:50 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä ja niin kuin aina, alkuinnostus edes päiväkäyntiin näyttäisi olevan aiva valtavaa, juurikin kuin Koskuen mestarin jalakatyöskentely..., eikäpähän tuo nyt sittenkään mitään mahdottoman huonoa ilmaa lupaile, ei perjantaille eikä lauantaille. Siis tänään, ei Foreca eikä Ilmatieteen laitoskaan. Maaseudun tulevaisuuden ennusteesta en tiedä. Joo kyllä, uskon kaiken mitä netistä luen...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2018 05:58 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Reissu tuli tehtyä ja Latoajo nähtyä. Aiva valtavan äreet kinkerit, ainakin sikäli jos ajattelee kuinka nuutuneelta tuntui tänäkin aamuna. Komia Kawa-näyttely vietiin kunnialla läpi, vaikka pyöriä ei aivan ruuhkaksi asti ollutkaan, mutta onneksi innokkaita äänestäjiä sentään oli toistasataa. Alkaapa tuntua siltä, että koko Kawa-hömppä saattaa olla Latoajossa uusi normaali. Eipä sitä nyt erikoisemmin ole moitiskeltukaan, SMMP suhtautuu asiaan myötämielisesti ja hyvä niin. Tuolla facechatin puolella muutamia tvittejä asiasta näytti olevan. No, eiköhän tässä liene taas vuosi aikaa toipua.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2018 13:39 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Ei tarvitse AV:n feisbuukkiin toimeutua, muut hoitavat julkisuuden AV:n puolesta näköjään, kuvia ja ihan videoitakin on lähtenyt maailmalle ihailijoiden ihmeteltäväksi. Itse ihmettelin 2-tahtisten vähyyttä, yleensä ne ovat olleet näkyvästi esillä Latoajossa. Välivuosia tulee, suosion puutteesta se ei varmaankaan johtunut. Päällekkäisiä tapahtumiakin tulee kohdalle. Makkaralenkiltäkin jäi pois monta komiaa Kawasakia, kun toisen japanilaismerkin pyöriä oli kuvailtu mallin tulevaa 50-vuotisjuhlavuotta varten samana päivänä.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 28, 2018 05:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, tuo Latoajon Kawa-hömppämme on lähinnä puolisuureellista ja hyväntuulista hupailua, (niin kuin kaiken mp-touhun yleisesti ottaen pitäisi olla, vailla ryppyotsaista "minun harrastamani merkki se on oikea ja sinun aivan väärä"-asennetta) sekä hyvän Kawa-sanoman levittämistä. Kiinnostus asian suhteen oli tänä vuonna yllättävänkin suurta, puolittainen markkinatunnelma vallitsi ajoittain. Mikä oli sinänsä mukavaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com