Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 09:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: La Helmi 13, 2021 06:57 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Lienee hiukka off-topic tänne, mutta koska monet Kawat mainittu, niin julkenen sen tehdä.

http://www.mediapinta.fi/isbn/978-952-1047-7

Poikkeuksena Kawalla-trilokiaan kirjojen järjestysnumerointi jätetty pois, mutta näitä saa myös jäsen AV:lta hintaan 35 euroa/kpl ja postitus onnistunee pienellä viiveellä, lisäten hintaa neljällä eurolla. Hätäisimmille nouto Vantaalta käy päinsä niin sovittaessa. Numerosta 040-8448552 saa Jurvan Kynäilijää kiinni ja mikäli ujostuttaa, voi lähestyä sähköpostilla osoitteessa antero.viitala61(at)gmail.com

Näillä puhein hyvää sanomaa aiheesta saa levittää, somehenkilö kun ole en.

Terv. AV.


Liitteet:
15. Ford.jpg
15. Ford.jpg [ 9.64 KiB | Katsottu 5954 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ke Loka 13, 2021 12:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: La Helmi 13, 2021 18:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Minulle ainakin oma kappale, vaikka nro 1 ja omistuskirjoituksella kiitos? Muuthan on luettu joten tähänkin paneudutaan kovin odotuksin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ma Maalis 01, 2021 14:18 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, näyttää ilmestyneen myös kustantajan, (Mediapinta), somesivuille kansikuvansa se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ti Maalis 02, 2021 11:48 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Mainiota lukemistahan se taas oli. Pariin otteeseen eukko tuli ihmettelemään mikä itsensä sivistämisen puuska nyt on iskenyt kun ei pihatyöt maistu. Loput luinkin sitten yön pimeinä tunteina ilman häiriöita. Joo kyllä. :lukea: :lukea:

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2021 13:31 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Me too!!! Onk tämä nyt kätevämpää tilata meediopinnalta vai syylliseltä itseltään? Jälkimm. tapa olisi siinä mielessä jotenkin varmempi, voisi saada samaan hintaan ihan allekirjoitetun version? "Lukeminen kannattaa aina." (Jörn Donner - ennen mökelöitymistään)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2021 13:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Molempi pahempi noin hinnan puolesta postitettaessa, (ikäviä nämä tautiset ajat ja Posti nyhtää kaltaisestaan kirjeestä 7 euroa, joten omilleen pääsyä viivästyttää se), mutta saa halutessaan signeerattuna Jurvan Kynäilijältä ostaissaan. Ja tämähän, (kuten Kawalla-trilokiakin), on tehty palvelukustanteena, joten em. omilleen pääsyyn vaaditaan vähän toistasataa myytyä kirjaa, eli äkkirikastumisesta tuskin voinee haaveilla. Finlandia-ehdokkuuden tavoittelusta nyt puhumattakaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ti Huhti 13, 2021 11:34, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: La Maalis 06, 2021 18:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 20:54
Viestit: 89
Paikkakunta: Tuusula
Tässäpä noita ylösnousemistunteita hankkineena, tosin muiden toimesta, päätin sitten soittaa kynäilijälle jurvasta. Viiden voortin (3 tarvitaan) voimalla. Kyselin kirjan toimittamista omaposti-palvelulla ja sehän toimii. Hain kirjan "iha itee". Sain luonnollisesti jun . . . kirjailijan töherryksen siihen. Ainoa mikä jäi mietityttää, montako vaaditaan siihen VIP-osastoon . . .myötä häpeää tuntien . . .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: To Maalis 11, 2021 18:00 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Juu, tuli luettua. Hyvää iltalukemista muuten, mutta ei tahtonut malttaa lopettaa...

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Pe Maalis 19, 2021 14:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Takakansi tuli vastaan täälläkin. Muutaman kerran muistelin toista saksalaista merkkiä, että oliko tosiaan niin huono :protest: ? Ehkä voi olla onnellinen että niitä tuli kokeiltua vain yksi.
Viimeisen kappaleen kuudestoita Ford oli minulla lainassa pari päivää 70-luvun alussa ja niitä päiviä tulee joskus muisteltua vaikuttuneena.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ti Maalis 30, 2021 13:16 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Tiedä nyt sitten, oliko tuo jäsen Hannun mainitsema toinen saksalaismerkki varsinaisesti niin huonokaan, mutta sangen karismaatittomia ja ei-omistushaluja herättäviä malleja teki Aatamin tehdas. Merkin nimiin vannovien olen kyllä huomannut aika äkkiä närkästyvän, jos muistuttaa siitä tosiasiasta, että niitähän tehdään vain siksi, että olisi vielä Fordejakin huonompia autoja. Mutta omassa tapauksessani, tuonpuoleisessa olosta ei ole huolta ensinkään. Lujalle vain joskus otti tuo lunastustyö, kuten lie joskus puhetta ollut ja onhan tuo nyt paperillekin laitettuna. Touhuilumme Klubi 77:lla maleksittaessa ei ollut yksinomaan H2:sesta haaveilua, arkisemmistakin asioista joristiin. Tuolloin -80-luvun alussa meillä oli vakaa käsitys, että Fordin V6-moottori auton voimanlähteenä oli ylivertaisin, mihin pienipalkkaisilla saattoi olla varaa. Oliko se sitä, lukemansa perusteella kukin voi vetää asiasta omat johtopäätöksensä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: To Huhti 08, 2021 09:35 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Liitteet:
opelS.jpg
opelS.jpg [ 183.23 KiB | Katsottu 7537 kertaa ]


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: To Huhti 08, 2021 11:11 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 787
Paikkakunta: Helsinki
Ei taideta tästä saada öljykeskustelun kaltaista vääntöä ellei saada Goosea innostumaan :mrgreen: Pitkän elinkaareni aikana on tullu testailtua monia merkkejä ja malleja eri maista mm. Englannista, Saksasta, Itä-Saksasta, Neuvostoliitosta, Italiasta ja jopa ison veden takaa. Kaikista on jäänyt hyviä muistoja (no ehkä Vauxhall on siinä rajoilla) ja ainakin joskus päästiin perille asti :razz:
Edullisimmat kilometrit taisi tulla Wartburgilla kun ottaa huomioon auton arvon ja sen hinnan säilyvyyden. Ensimmäiset ajot vain piti tehdä pimeässä ja pipo syvällä päässä mutta siitä sekin sitten lähti.
Opelin kunniaksi täytyy sanoa että onhan yksi ihailija tehnyt siitä laulunkin :eitajuu:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: To Huhti 08, 2021 13:19 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, onko se se, missä "Rafaelin enkeli":n säveleeseen on sovitettu sanat "...työnnä järveen se helevetin Ooppeli…" tms? Jäsen Mr Walker osannee kertoa esittäjänkin. Tarinahan nyt hieman rönsyilee, mutta selviääpä tässä samalla mitä odottaa, eli "Miksi juuri Ford?" Martti "Huuhaa" Innanenhan muistaakseni 75-vuotishaastattelussaan pahoitteli sitä, miten juuri tuolla hetkellä kaikki oli mallillaan, koska ihmiset haluavat pääasiallisesti lukea toisten vastoinkäymisistä. Ja onhan niitä riittänyt..., kuten kirjansa lukeneet voinevat asian vahvistaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ti Helmi 01, 2022 08:38 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, juhlan kunniaksi, (H2 taloudessamme 30 vuotta), kaikki törkeäkirjallisuuden tuotteet, (Kawalla-trilokia sekä 15. Ford) nyt postikuluitta rajoitetun ajan.

"Tulikko Kawalla?" 30 euroa
"Tottahan Kawalla!" 30 euroa
"Ilimam´muuta Kawalla" 35 euroa
"15. Ford" 35 euroa.

Kawalla-trilokia 90 euroa, koko Quadrophenia 120 euroa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ti Helmi 01, 2022 14:24 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Aikani harkittuani voisin minäkin Ford-teoksen hankkia. Se onkin meikäläisen ensimmäisen yhteys Ford-tuotantoon. Oliko kotiinkuljetusmahdollisuutta toimituksessa? Mulle kävisi niin, jos kirjailija joskus meillä päin liikkuu!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ma Helmi 21, 2022 12:57 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Kirja luettu, nyt on Ford-tietoutta pää täynnä. Ymmärrän juonen kulun, jostain kaikki alkaa ja sitten siihen vähitellen jää kiinni ja ei kannata oikein muita vaihtoehtoja valita. Tutut kohteet ja tutut ratkaisut mahdollisiin ongelmiin sekä varaosiakin jo valmiiksi tallissa tai tallin takana.
Mielenkiintoista tarinaa ja AV:n rikas kielenkäyttö saa lukijan viihtymään. Onko tiedostava aikakautemme lyönyt leimansa vai mistä on johtunut, mutta hommat pyörivät tarinoissa ilman Camelia!
Kyllähän kirjailijan juttuja lukisi lisääkin, moottoripyörät ja autot on käsitelty, kaikesta muusta varmaan jotain vielä voisi syntyä!
Ai niin, sain teoksen mestarin signeeramana, päivämääräksi sattui hauska 02022022!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ti Helmi 22, 2022 06:46 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, minä kiitän palautteesta. Kaikki kelpaa, mutta nyt oli erinomaisen muKawa huomata, että tekstiin oli todellakin syvennytty.
Ja tänäänhän se vasta olisikin aivan valtava päivämäärä signeeraamiseen. Hyvä se oli tuo ruotsalaismiesten kansallispäiväkin, toinen toista...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: "15. Ford"-eepos
ViestiLähetetty: Ke Kesä 07, 2023 18:02 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Ei niin pientä ojaa jotteiko sinne oma lehemä mahtuusi ja kun kunniakas kerhomme 30 vuotta täyttää, niin Kawalla-trilokian kaikki osat hintaan 30€/kpl, mukaanlukien "15. Ford" myös 30€. Ja juhlan kunniaksi koko Quadrophenia aivan ällistyttävät 120€, luonnollisesti postikuluitta. Ja taitaa niitä kulkeentua CBW:henkin. Ettäpä näin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com