Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Tammi 23, 2018 17:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: M. Jeff Lynne´s ELO "Wembley or bust" 2-cd/DVD
ViestiLähetetty: To Joulu 28, 2017 06:49 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Joo kyllä, tuo viime kesäkuun 24. päivä äänitetty konserttitaltiointi avaamattomassa pakkauksessa. Ostettu kaiken varalta joulun pelastamiseksi, koskapa jo ajat sitten tilattu satsi ei ottanut tullakseen. (Posti oli kierrättänyt sen Puolan kautta.) Tuli kuitenkin ennen joulua, huh sentään. (Ja jos ei joku sitä vielä tiennyt, niin mehän Rouvan kanssa olimme tuolloin paikan päällä, aiva valtavaa oli se. Syystä jotta yli 40 vuotta jouduttiin odottamaan sitä.) Jos kaihomielisyys ei riittävästi vaivaa, niin tällä sitä voi vielä vähän kasvattaa. Hintaa 27 euroa sis. pk. Maksoi Saturnilla 26,99 euroa joten halutessaan saa vielä sentin kolikon vaihtorahana. P. 040-8448552.

Edit; 22.1. Niin, kahteen kertaan katsottu, (siis se oma DVD:mme) ja kyllästymisestä ei tietoakaan. Katsoopa vaikka Youtubesta sen "Turn to stone"-clipin niin johan on kumma ellei tätä ala tehdä mieli. Juhlaa oli se.

Liitteet:
ELO.jpg
ELO.jpg [ 153.61 KiB | Katsottu 78 kertaa ]

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia