Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 17:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Helmi 26, 2019 19:35 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Kyseinen operaatio vaiheessa kun vasta nyt tajusin että vasempaan tarvii jonkin erikoistyökalun että saa auki. Lienee joku fork cylinder holder. Onko kellään lainata sopivaa korvausta vastaan tai hyvää vihjettä miten pärjätä ilman?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 26, 2019 21:30 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuon Hondan VTX 1800 keula on vissiin aika samanlainen, 4 osainen video
https://www.youtube.com/watch?v=TXZPzQqfAXc

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 27, 2019 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Tarviiko tiivisteiden ja öljyn vaihdossa vai vasta jos purkaa enemmän ja vaihtaa jousia/liukuja?

Onko tuosta kuvaa millainen työkalu on, eli onko pitkä tanko, jossa mutteripää (kuusiokolo tyyppinen reikä, mutta melko iso) vai onko tuossa joku ihan erilainen? Aika vekkuli ratkaisu että vain toisessa tarvitaan työkalua, purkautuuko toinen sitten ihan ilman mitään toimia?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 28, 2019 15:55 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Kyllä se auki pitää saada jos öljyt vaihtaa. Öljyjen tasotkin ilmoitettu ilman jousta ja jousta ei saa pois jos ei saa auki. Työkalu on Kawasakin oman manuaalin mukaan Fork Cylinder Holder: 57001-1502. Googlettamalla löytyy joitain kuvia, se on sellainen holkki jossa päässä neljä sakaraa. Ja tämä tosiaan vain vasemman puoleisessa, oikean saa avattua ihan perus työkaluilla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 28, 2019 17:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
En oikein löytänyt kunno kuvaa, mutta jos on lyhyehkö tai ei tarvitse saada mitään pitkää isoa läpi, niin tuollaisiin neliösakaratyökaluihin oiva raaka-aine on irtohylsyt (muistaakseni ainakin Biltemasta sai irtokappaleinakin): materiaali on hyvää ja lujaa ja ne on aika halpoja tuhottavaksi ja ulkohalkaisijoista löytyy paljon vaihtoehtoja. Rälläkällä vähän poistaa materiaalia että jää sakarat, täytyy olla vaan tarkkana rälläkän kanssa noissa alkukohdissa. cmsnl.com:ssa näkyi olevan aika arvokas...

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 01, 2019 17:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 02, 2008 22:14
Viestit: 32
Paikkakunta: Huittinen
Sain väkerrettyä parista vahvasta putkenpätkästä sopivan työkalun joka toimi, eli irti on. Kannattaako liukuputket hoonata ennen uusia stefoja?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 02, 2019 07:17 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Putkien hiontaa ehkä vain jos niissä tuntuu skraaduja stefan liikealueella. 1200 vesihiomapaperi veden kanssa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com