Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 05:23

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: wisecointi 810cc
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 11:57 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 22:49
Viestit: 31
Paikkakunta: Pohojammaa Laihia
Paljonkohan wisecointi 810cc tulisi tumpelolla kustantamaan?? Kyseessä siis gpz 750 vm-85(ilma). Kansirempan teettäisin myös että olisi huolettomia kilometriä sitten piiiitkälti edessä. Onko ylipäätään järkeä koko touhus vai pitäisikö vain hoonauttaa ja rengastaa kone. Osaako joku antaa jonkinmoisen kustannusarvion.? Ja kiitos :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 12:39 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 20:43
Viestit: 57
Paikkakunta: kalajoki
jos pytyt/männät ovat hyvässä kunnossa eli kulumaa ei ole liikaa,
kannattaa hoonauttaa/rengastaa kone ja hyvä tulee 8)
originaalit männänrenkaat 46 euroa/mäntä sumekon jälleenmyyjän
kautta tilattuna (hinta tonniseen myllyyn) ovat laatukamaa :)

wisecot 450-500 euroa satsi + porautus :''

_________________
kawa on pop !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 12:43 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Mulla GT750 wisecointi kustansi noin 560e muistaakseni... Wisecot 440e ja poraus 120e. Mäntien mukana tulee kansipahvi...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: joo
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 19:41 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 22:49
Viestit: 31
Paikkakunta: Pohojammaa Laihia
Taidampas vain rengastaa ja kansirempan teettää. Kait siinä työn osuus se suurin kulu on... mutta itse jos alkaa niin tussaroinniksihan se menee koko touhu. Kiitos vastanneille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 20:05 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Rengastuksen hinta noin 400e riippuen kuka työt tekee. Renkaat 200e, originaali kansipaffi 70e ja siihen hoonaustyöt. Tietysti jos itsellä on kivet ja kone niin sillähän se sujuu.. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 20:06 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
mittaa männänrenkaan uran leveys. jos se on yli service limitin,niin uusien renkaiden laitto tuskin kannattaa. kansiremppa kannattaa tehdä kunnolla.uudet ohjurit tai niiden holkitus,seetien hionta, mahdollisesti uudet venat,tasohionta,sen jälkeen 100tkm taas huoletonta ajoa 8) mulla oli 56e viimetalvena hoonaus Tammer Dieselissä. mutta laatu erittäin hyvää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 20:10 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
lewis kirjoitti:
mittaa männänrenkaan uran leveys. jos se on yli service limitin,niin uusien renkaiden laitto tuskin kannattaa. 8)


Ei. Pitää verrata renkaiden tahkoamaa aluetta sylinterin yläpäähän minne ei renkaat kosketa. Jos renkaat ovat kuluneet niin uudet renkaat ja hoonaus on ok, mutta jos myös sylinteri on kulunut niin pitää porata.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 20:15 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
jos se rengasura(männässä oleva ura) on liian kulunut,niinkuin yritin aikaisemmin selittää,niin uusienkaan renkaiden laitto ei huomattavasti vähennä öljynkulutusta ,kun se pääsee pumppaamaan renkaiden takapuolelta lävitse.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 20:22 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Jos tarkoitat männänrenkaan uraa männässä niin ei auta porauskaan vaan uudet männät (tai paksummat renkaat) :P Jos taas männänrenkaan päittäisvälystä niin siihen vaikuttaa kaksi asiaa; renkaan kuluneisuus ja sylinterin kuluneisuus.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: niin
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 21:29 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 22:49
Viestit: 31
Paikkakunta: Pohojammaa Laihia
Paljokos kansiremppa hyvin tehtynä euroja hotasee :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 19, 2006 09:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
PALJON 8) mulla meni tonni, kaikki uutta seetejä myöden :(

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 19, 2006 12:10 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 04:48
Viestit: 69
Paikkakunta: Oulu
ens viikonloppupuolella kun käväsen kotopuolessa niin saatan katella ja kaivella...katosku mullon 30000 ajetut männät joihin uudet männänrenkaat...mieli kun konetta kasatessa taannoin muuttui ja tulikin laitettua wisecot sittenkin...kaikkea muutakin sälää löytyy...mm.koneistettu kokonainen kansi..parissa nokkapukin satulassa kierteet muistaakseni kaput...venoja,vaikka mitä.....niin että jos kiinnostaa niiin tossa viikon päästä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 19, 2006 12:44 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 18:45
Viestit: 213
Paikkakunta: Jyväskylä
Onkos muuten porukalla ollu mitenkä kokemuksia noista 810cc wisecoista ?

Itselläkin on paikallaan moinen satsi 82 keskarissa, ja siinä jäi huimat 1.25mm seinämävahvuutta sylinteriputkeen !

Liekkö alkaa sylinteristä muodostumaan tynnyriä kuinka helposti ??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 19, 2006 13:15 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jezuz kirjoitti:
Onkos muuten porukalla ollu mitenkä kokemuksia noista 810cc wisecoista ?

Itselläkin on paikallaan moinen satsi 82 keskarissa, ja siinä jäi huimat 1.25mm seinämävahvuutta sylinteriputkeen !

Liekkö alkaa sylinteristä muodostumaan tynnyriä kuinka helposti ??


Yhdellä heebolla oli -78 Z 1000 porattu 73 mm männille orgisputkille, niihin putkiin ei jäännyt kuin 1 mm seinämäpaksuus putkille ja niinhän kävikin että oli jossain saannut putken alareuna kipeetä ja se oli painunut sisäänpäin, siinä sitten oikaistessa se lohkesi pari senttiä korkealta asti ja vaihtoonhan siinä putki meni. Se onnistui, mutta alkaa olemaan kyllä fyysisen kestävyyden rajoilla. 1,5 mm pitäisi jäädä seinämää jäljelle porauksen jälkeen.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 19, 2006 13:29 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Jezuz kirjoitti:
Onkos muuten porukalla ollu mitenkä kokemuksia noista 810cc wisecoista ?


Mulla on 20000km takana eikä pahaa sanottavaa...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com