Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 11:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: Pe Elo 08, 2014 22:47 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 24, 2010 21:05
Viestit: 8
Paikkakunta: Raisio
Liitteet:
valmis2.jpg
valmis2.jpg [ 250.54 KiB | Katsottu 6701 kertaa ]
Tällanen tuli mun Kawasta pienen alustan päivittämisen jälkeen...Aika huikea ero ajettavuudessa ja jarrutehossa verrattuna alkuperäiseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: La Elo 09, 2014 17:11 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Minkä pyörän etu ja takapäät laitoit ? Joutuiko swingiä kaventamaan ? Ohjausakseli siirretty Kawan omasta varmaan. Näyttää aika asialliselta päivitykseltä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: Su Elo 10, 2014 21:42 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 24, 2010 21:05
Viestit: 8
Paikkakunta: Raisio
Jim Goose kirjoitti:
Minkä pyörän etu ja takapäät laitoit ? Joutuiko swingiä kaventamaan ? Ohjausakseli siirretty Kawan omasta varmaan. Näyttää aika asialliselta päivitykseltä.

Tuossa on 2003 GSXR:n keula jarruineen, swingi on -89 ZXR:n ja takavanne -96 CBR 1000:n. Takajarrusatula on jostain Kawasta.
Orkkis ohjausakseli on prässätty Gixxerin T-kappaleeseen. Swingi meni helposti paikalleen, vähän piti kaventaa mut vaan pari milliä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: To Elo 14, 2014 19:28 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Soitellaan sanoi kawamies? Ei tartte enää soitella,,


Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä To Elo 21, 2014 18:22, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: Pe Elo 15, 2014 09:23 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Tomppa kirjoitti:
Tuossa pikkusen modattu VN 1500. Ei rakentelu ole mitään pontikan keittoa joten ei mikään salaisuus. Jos joku on sitä mieltä että pyörä on pilalla niin ei kiinnosta. Näitä on orginaaleja nettimotossa hintaan 2500e ja minun oli loppuun ajettu kaakki.

Oiskohan siitä 1000e saanut rikkinäisenä. Mutta mulla on esim Ame keula josta maksoin 1500e joten en halunnut pyörää romuttaa ja mulla on tämä ollut vuodesta 2001.

On ainakin vähän erilainen...


Helkutin hyvä stuuki, isompia kuvia kaipaa vielä. Ja en ole itsekään ymmärtänyt tätä "kaikki pitää alkuperäisenä", kun näinä päivinä on kuitenkin olemassa riittävä kansanosa joka pyöriä entisöi, ja mikä pakko sitä on raadosta lähteä alkuperäistä tekemään. Lisäksi ajettaviksi nuo on tehty, pahempaa haaskausta ei mielestäni olekaan kuin ajoneuvo, jolla ei ajeta, vaikka voisi.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: Pe Elo 15, 2014 11:57 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 23, 2013 22:17
Viestit: 35
Paikkakunta: Helsinki
Tomppa kirjoitti:
Tuossa pikkusen modattu VN 1500. Ei rakentelu ole mitään pontikan keittoa joten ei mikään salaisuus. Jos joku on sitä mieltä että pyörä on pilalla niin ei kiinnosta. Näitä on orginaaleja nettimotossa hintaan 2500e ja minun oli loppuun ajettu kaakki.

Oiskohan siitä 1000e saanut rikkinäisenä. Mutta mulla on esim Ame keula josta maksoin 1500e joten en halunnut pyörää romuttaa ja mulla on tämä ollut vuodesta 2001.

Uusi elämä pyörälle.. Mie en varsinaisesti ole kopioinut mitää Harrikkaa mutta eniten ehkä Softail Evolution mallia muistuttaa mutta paljon isompi. Tarkoitus on tehdä ihan laillinen ja keväällä % katsastus. Menee jotain 41%-45% ja en ole varmaan enää tätä modifoimassa niin ei haittaa.

Inssillekkin olen näyttänyt ja sanoi että tervetuloa katsastukseen.

Mulla jäi VN osaa ja jos joku tarvii nin voi kysellä.?


Japanilainen on kopioinut Harrikkaa iät ja ajat niin mie olen vienyt sen vielä pitemmälle. VN 1500 on wide glide kopio ja classic on kopio Heritagesta..


Olen kuullut myös muista hybrideistä joita on suomessa tehty.. Ei tämä ihan ensimmäinen ole lajiaan. BIG Dog ja Ironhorse ovat myös samanmoisia. Harrikka koneisia pikku pajojen tekemiä ,


Pyörään tulee hyvät fiilikset ja soundit. Potkustartti myös kun mulla on Muller kick start. https://www.youtube.com/watch?v=LdDSa-jZoDI


Ei tämä mikään pantenttiratkaisu ole vanhan Vn romun korjuuseen kun osat ei ole ihan ilmaisia..


On ainakin vähän erilainen...



Isompia kuvia jos vaan löytyy niin mielellään niitä kattois. Hyvältähän toi näyttää :)

_________________
Prätkällä en osaa ajaa mutta eipä sitä muut tiedä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: Pe Elo 15, 2014 12:29 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
Samaa mieltä olen siitä, että modatut pyörät ovat ehdottomasti rikkaus täällä Kekkoslandiassa.

Sitä paitsi mun SRV Custom on moninverroin parempi ajaa kuin Orggis Zephyr. Omistin myös sellaisen 12 vuotta. Kilsoja siihen tuli 74 000. Pelkästään leveämpi stonga tekee ihmeitä ajoon, puhumattakaan alemmasta painopisteestä.

Jatkakaa ihmiset rakentamista.

Tänään Tikkurilan Cruisingiin..

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Projectit työn alla
ViestiLähetetty: Ma Loka 30, 2017 19:21 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 16:45
Viestit: 76
Onko Möhköjä työnalla laittakaahan kuvia.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com