Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Helmi 06, 2021 02:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
https://kawasaki.com.au/dealers/MRMSSM/MRMSSM.php

- Kawasaki Model Recognition Manuals vuosiväleittäin 1963....2017, tiedot mitä malleja ollut minkä värisinä ja niiden kone- ja runkonumerot sekä niihin liittyvät varaosalistojen numerot

- Huolto ja säätöarvoja jäätävät määrät, vuosiväleittäin ...2000 (vesijetit sama, mönkkäreistä uudempiakin), ainakin jossain kirjassa katsottuna alussa oli pyörän tekniset tiedot ja loppupuolella säätöarvot venttiilinvälyksistä...öljyt... kaasuttimen neulat ja säädöt... renkaiden paineet..ketjun vapaaseen välykseen

En tiedä onko tuo down-underissa jäänyt vahingossa auki, kun linkissä lukee dealers, mutta ainakin minä sain avattua, enkä ole minkään sortin diileri....

Toisaalta mukavaa mitä enemmän julkistavat avoimeksi dataksi, sitä kivempaa, miksi niitä runkonumero ja koneen numero vs vuosimallitietoa pitäisi piilotella, säätöarvotiedoilla tietysti on arvoa merkkihuolloille mutta yli 20 vuotta vanhoja säätää ja korjaa moni itsekin.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Helmi 07, 2021 14:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Vallan mainio löytö. Minä vain en näe, tai sitten osaa lukea, mutta vm-72 THE H2:lle tuo ei anna kuin yhden värivaihtoehdon, Pearl Candy Blue. Silti, hyvin on kattawan tuntuinen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2021 17:24 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Vaihtelevaa tietoa on... komiteamietinnön mukaan kullastakin olisi taottu:
viewtopic.php?p=44611#p44611
Ja muitakin nettilähteitä on goldilla, onpa toki niissä tehtaan manuaaleissakin toki virheitä ja puutteita ja onpa joskus maahantuojat itse viritelleet eri maissa väriosia myyvemmiksi.

Esimerkiksi tuolla olisi erilaista tietoa:
http://kawatriple.com/paint/triple_colo ... od10e.html
Sinänsä aika uskottava tuokin siellä on myös erilainen kuvaus Candytone Gold kerroksista -72 ja -73 väreissä, 3 kerrosta + lakka on yksinkertaistunut 2 kerrosta + lakka

Tuossa liitteenä kawatriplen kuvaukset "Pearl Candytone Gold -72" ja " Candytone Gold -73" kerroksista


Liitteet:
Candytone Gold.png
Candytone Gold.png [ 122.22 KiB | Katsottu 3141 kertaa ]
Pearl Candytone Gold.png
Pearl Candytone Gold.png [ 138.32 KiB | Katsottu 3141 kertaa ]

_________________
GPZ 1100 A1 1983
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 11, 2021 10:52 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Tunteeko joku noiden "Service Specification Manuals" sisältöjä tarkemmin, lähinnä ihmetyttää noissa vanhemmissa päällekkäisyydet, eli usein niissä on parin vuoden mallit ja joskus pidempiäkin jaksoja, mutta listassa löytyy vaikka 82-83, joka sisältää -82 ja -83 vuosimallit, ja seuraava painos on 83-84, sitä seuraava 85-86, eli kysymys kuuluu, voiko 83-84 vuosimallien kirjassa olla tietoa joka ei löydy 82-83 + 84-85 malleja käsittelevistä kirjoista? Vasta 90-luvun puolivälista nuo kirjat alkavat olla listassa vuosiluvuissa peräkkäin, eivätkä osin lomittain, tai voisiko noissa olla jotain korjauksia säätöarvoissa, eli pitäisi käyttää sitä myöhäisempää kirjaa tms. joku muu syy?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com